Goede morgen dames, Hebben jullie, als je naar buiten kijkt, ook zo'n slecht weer? Het is hier werkelijk om triest van te worden. @ Iva welkom! en ik zou 'm op 28 dagen zetten. @ Janis welkom! @ Tante jij was nog tot de vroege uurtjes aan het feesten? @ ego-vraag: Gister waanzinnig pijnlijke eierstok gehad. En vanmorgen mijn etmp met o,3 omhoog... Ben ik nou te laat geweest met vanmorgen vroeg klussen? Slijm is (sorry onsmakelijk ff) waterig. Meer niet. Baarmoederhalsm is wel terug getrokken. Er is ook nergens een touw aan vast knopen hè?
je ei leeft toch nog een aantal uur na de eisprong? dus misschien ben toch op tijd geweest met de ochtendsex.
@Muurtje, oké, dan doe ik dat. Is misschien ook wel beter, want ik voel mij ei ook altijd wel goed en dan ben ik in ieder geval op tijd. Ik heb trouwens altijd begrepen dat je die pijn juist voelt vlak voor de eisprong, dus je zou dan vandaag juist precies op tijd zijn.
MMMMMmmmmmm! Happy happy joy joy! Zal eens tijd worden dat m'n hub en ik eens op tijd vrijen.... hihi Hij had eigenlijk geen in, moe... Nou en dacht ik... Enne nou eh... hij is iets later op zijn werk hihi!
goedemorgen dames! Welkom janis & Iva, veel geluk deze ronde! @muurtje klinkt goed lijkt me! ik heb ook gelezen dat je ei na de pijn komt en dan leeft ie volgens mij nog 12uur! enne ik ga vanmiddag klavertjes vier zoeken voor je! @alle leive meiden die voor me geduimd hebben dankje wel het was wel leuker geweest, maar dat testding zei niet wat ik (natuurlijk) hoopte. Oftewel, niet zwanger. Dus we wachten af tot de (of niet komen..). Ik ben zo weg, allemaal een fijne dag en geniet van het weekend!
Toevallig had ik het er net met een vriendin over, omdat ik het zelf ook altijd heel erg voel. Die pijn die je voelt is je follikel die op springen staat, je eisprong moet dan nog komen. Het kan niet anders dan dat je nu op tijd zit.
maaikyb dikke knuff! hoop dat je ongi dan gauw komt dan kun je mooi in april blijven rest goedemorgen!
Murning Dames, kon vannacht niet slapen dus maar ff banenrcheck gedaan @ Iva, Wat ontzettend knap dat jullie er ondanks alles weer voor durfen te gaan. En al die vooroordelen van de mensen om jullie heen moet je je niks van aantrekken, het is jullie keus en daar hebben hun niks mee nodig.. Heel veel succes. @ Degene me EI pijn klussen tot je erbij neer valt. de rest benk weer vergeten tssss.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea & Love child & bollemieke 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 117 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Welkom Iva en Janis, jullie staan op de lijst. Heel veel succes deze ronde.
Goedemorgen danmes! @ ongi-meiden: hmmzzz jammer.... op naar de volgende ronde en succes! @ eispong-meiden: KLUSSEN (en wachten ) -> hoor ik zelf ook bij...... ***EGO**** Gisteren steken in de onderbuik gehad, vanmorgen (tijdens en na klussen ) nog even maar nu niet meer..... vorige keer had ik 2 dagen last.... nou ja kan nog! ***EINDE EGO****
hey! Hoe is het hier met iedereen? Ik zie dat de 1 april nod'ers ook al bijna aan de beurt zijn! Hoe is het met de testkriebels dames? Zijn er ook hoopvolle symptomen enzo voorbij gekomen? ik ben eens benieuwd! Wie is er zwanger?
Hey, 1 Goedemorgen. Wat een pokkeweer Ik zie weer veel meiden voorbij zweven. Iemand nog lijm nodig..............denk eraan voetjes op de vloer. De NOD-politie ligt op de loer. Iva Heel veel succes deze ronde. Dat jullie allebei erachter staan is het belangrijkste. Ik weet dat de buitenwereld heel hard kan zijn. Maar ik zou zeggen ga ervoor. Voor diegene die ik ben vergeten. Succes met wachten, klussen en het vinden van een ei. Een fijn weekend en denk eraan voetjes op de vloer.
Hi meiden, Nog vier dagen tot ik testen mag, en sinds een dag of drie geen ongi buikpijn meer. Zou dit een goed teken zijn (na mijn innesteling had ik er wel een paar dagen last van). Nog even geduld helaas....
sja.. had ff niks te doen .. en is sowieso interessant ! Hebben lekker geknuffeld ja Nee. dat niet, maar wel ongeveer. en ik voel soms wel soms niet maar niet zo heftig als jullie Maaike: en en en en? Edit: he balen! nou ja, wie weet he! geen bloed geeft moed! Dicky: hihih. leuk he kwaaltjes? voel ook vanalles.. MAAR: down to earth, niks aan de hand! dochters: kom uit gezin met 4 dochters! nu gaat het goed, vroeger RUZIE haha... nu lenen we kleren uit en toen mocht het niet! haha
Hier nog steeds wat steken. Vrijdag avond geklust en verder nog niet weer. Gisteravond te veel last van mijn buik en vanmorgen had mijn vriendje geen zin. Vanavond maar weer of zou ik dan te laat zijn? Er van uit gaande dan mijn steken gister mijn ei zijn geweest?