NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    maaikyb wat naar van die test, hopelijk komen dan gauw die duivels, en anders alsnog een positieve test.

ik wou even gauw kijken hoe het hier was, ga der nu ook snel wel vandoor, krijg morgen nog visite voor mijn verjaardag, dus moet nog even boodschappen doen. o, ja en mijn moeder moet haar huis opleveren maandag, dus daar ook nog even de laatste dingetjes doen.

iedereen veel plezier dit weekend:
    EN........ hou die voeten plat op de grond he, april komt eraan ;)

xxx

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja! heb last van steken bij schaambeen, heeeel vaag en kei droge ogen!
    Nou ja, zal wel gewoon toevalletje zijn! :)

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen allemaal!

Was gisteren al lekker vrij. Vandaag op kraamvisite... :baby: ...leuk! Rest van het weekend nog aangiften doen voor de hele familie.. :( ...dan ben ik het voorlopig weer even zat :) .

Ik heb nog steeds hetzelfde in m'n buik...rommelen en een drukkend gevoel..ik vind het zo spannend. Heb me voorgenomen om pas na een dag overtijd te testen...en het gaat me lukken!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

xx
    Chicken

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Goed zo! have fun!
    ikke nu nieuwe telefoon halen en vanavond stappen!

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij wilden in de tuin aan de gang maar ja het regent de hele ochtend al.
    Dan maar even de was weg werken en wat opruimen.

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh leuk een nieuwe foon. Heb ook nog niet zo lang een nieuwe. Moet nog maar ff wachten. Veel plezier vanaaf met stappen. Drink er maar 1 op roze ;)

Hou vol Chicken, ik ben ook niet van plan zo vroeg te testen. Maar ja ik ben wel eens vaker wat niet van plan en dan toch :(

Ik heb vanmiddag een verjaardag, vanaaf lekker met zijn tweetjes :p
    En morgen ga ik even met mijn zusje een bioscoopje pakken en ff wat eten.

Veel plezier iedereen.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce: wat voor telefoon ga je halen?
    @Susan: wat een rotweer he, hier begint nu wel lekker de zon te schijnen!
    @Mariska: klinkt gezellig allemaal! We kunnen het, ik had gister bijna een test gekocht, maar kon me bedwingen! YIHAAAA

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    De nokia 5800.. wil graag nokia en das de enige leuke nu :)
    en zal er 1 drinken, maar ga denk ik proberen zo min mogelijk alcohol... verstandig he?
    ben er weg van
    tot later!

9. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    hoi meiden ff wat uitproberen!

groetjes miranda

10. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    ik weet niet zeker of mijn bannertje klopt want ik heb ovu testen gebruikt en er werd er geen een positief! en ook mijn temp ging niet echt omhoog. afgelopen woensdag naar de gyn geweest en gezegd dat ik het idee heb dat ik niet had geovuleerd en toen zei hij we proberen nog een keer je cyclus in kaart te brengen door te monitoren om de dag naar het zkh voor een echo om te kijken of de clomid aanslaat en of ik ovuleer en dan door middel van de echo's proberen te timen op het juiste moment en lukt dit nou niet dan gaan we over naar een nieuw plan en dan krijg ik een hsg hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is maar ja we zien wel we zijn inmiddels al een jaar bezig. maar de gyn stelde wel voor afgelopen woensdag bloed te prikken om te kijken of ik had geovuleerd ik zat toen op cyclusdag 25 en de dag erna belde de gyn me terug en jawel hoor ik had een mooie eisprong gehad deze maand een waarde van 50! maar ja het zal wel niet raak zijn we hebben wel geklust maar niet veel omdat ik toch zoiets had van ik heb geen ei deze maand. jammer weer een gemiste kans he maar op naar de volgende ronde dan!

groetjes miranda

11. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @TanteMars en de andere succeswensers: bedankt.

Het was ook echt een heel moeilijk besluit, maar de wens is sterker dan de angst en praktische bezwaren. Maar ik denk wel eens... wat als het weer mis gaat. Ik overleef dat wel, uiteindelijk, maar de kinderen hebben nu al zoveel verdriet van ons overleden kindje. Het wordt nog steeds na al die tijd bijna dagelijks besproken. Maar zij hebben ook die enorme wens voor nog een broertje/zusje... dus bij hen speelt ook die tweestrijd.

Maar jeetje zeg, wat kletsen jullie veel :D (gaat dat altijd zo?) Maar zie ook dat de lijst erg lang is, dus is natuurlijk ook niet zo gek. En leuk ook: mijn naam staat er bij.

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hallo allemaal!

Vandaag toch ongi geworden dus ik zou graag op de lijst willen.. mn NOD is 26 april.

ik denk niet dat ik er in t begin veel ben.. :oops: dan word ik echt gek.. maar tegen mn mn NOD kom ik hier wel weer zenuwen ;)

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 & Hummie
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: wgev & angelea & Love child & bollemieke
    23: Einneh & Susan27
    24: Ikkuh26 & sweetcandie
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

118 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Pam toegevoegd, Succes!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Miranda ik hoop zo'n waarde te krijgen, moet maandag bloedprikken op Progestron. Spannend!

@ Iva: Ontzettend goed (lijkt mij het) dat er nog dagelijks over word gesproken, voor de kinderen is het ook iets dat goed verwerkt moet worden natuurlijk. Wees trots op jezelf dat je de kans pakt, en je kinderen nog een broertje of zusje wenst.
    Vind het echt TOP!

@ Pam heb je op de lijst gezet, succes.

En ja hier word altijd veel gebabbeld

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    het houdt maar niet op met regenen. Zelfs mijn hondjes willen er niet uit. Zullen ook wel denken.... hondeweer!

@Miranda, spannend zeg, heel veel succes deze komende ronde.

@Pam Pilio: balen van je ongi meid, heel veel succes deze ronde.

@veel gebabbel: Welneeeeee............ :D

@Joyce: ja verstandig hoor ;) Maar 1 of twee kan nog geen kwaad toch?

@Chicken: Oke goed bezig, ik heb er nog drie in huis. Hmmmmm hoop dat ik het zo lang mogelijk vol kan houden.

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Goede middag meiden hoe is het hier hier begin de zon een beetjes te schijnen gisteravond bij wat vrienden geweest kwamen pas 04.30 uur pas thuis was weer als altijd veel te gezellig heb niet gedronken hihih had mezelf al voor genomen en trouwens tegenwoordig heb ik al een kleine beetje afkeer wat met drank betreft but genoeg over mij
    Meiden die hier nieuw zijn bij deze WELKOM

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    lieve allemaal!

Ik kom niet meer naar april om te Nod'en, maar om te STROOIEN!
    Vangen allemaal en komen jullie dan snel allemaal naar het december-mama-topic? Ik wacht op jullie en breek af en toe even in om te spieken, ok?

KOMT IE!

HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Tot in december allemaal!

Liefs Suus

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Thans suuskebab dat je wat heerlijk hcg op ons strooid hebben we zeker nodig

hoe gaat verder met jou

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaa suuskebab gefeliciteerd! je bent de opener deze maand! wat gaaf zeg, hoe komt het dat je zo vroeg geteset hebt? omdat je je ook echt zwanegr voelde? :):)

nou geniet ervan en heel veel pelzier in december en misschien tot over 2 weken :p

20. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    @tante mars ik zal voor je duimen dat je een mooie waarde hebt! ik heb nu 7 ronde's clomid gebruikt en toch telkens een mooie eisprong gehad elke keer een waarde van rond de 50 en dat is volgens mijn gyn erg goed want vanaf 20 heb je een ovulatie maar niet zo sterk en bij 30 is hij goed en alles erboven is heel goed dus ik duim voor je meid! ik zelf denk dat het deze ronde niet raak is en wat ik jammer vind dat ik niet weet wanneer mij ei is geweest omdat de testen steeds neg. waren erg jammer! we zien wel van mij mogen ze komen de rd dan kunnen we verder maar natuurlijk zou het mooi zijn als ze weg blijven maar daar hoop ik maar niet teveel op want de teleurstelling is elke keer weer zo groot he! trouwens hier regent het ook en dan schijnt het zonnetje weer niet leuk he dit weer maar komende week zou het beter worden!

liefs miranda

Deel Deze Pagina