Maaikyb: Het kan nog alle kanten op... Geef niet op! Dames het zonnetje schijnt de lucht is blauw, HCG tjes kom maar gauw! XXX Breezer
Hier nog geen zon Als het nou eens HCGtjes ging regenen dan had ik me de hele ochtend buiten onder laten regenen.
Jaaa doen we! Nog maar een weekje! Als ik maar niet de 4de ongie wordt (is eigenlijk mijn nod..) de 5de testdag! Gezellig, zou niet anders willen dan live, kunnen jullie me meteen opvangen als ie neg. is. Hoe laat de 5de? Is wel zondag.. Maar tijd maakt mij niet uit, verwacht toch niet te veel van slapen, zooo spannend!
Dankjewel Mariska. Valt me nou pas op dat het aantal kindjes een andere kleur heeft Valt wel op zo En hier ook waardeloos weer, volgens mij hadden ze wat anders beloofd? Maar volgende week beter, de lentelucht is goed voor de vruchtbaarheid. Vind ik althans en het is vast gewoon waar 8)
Uhm ik ook nog 8 dagen . Ik doe ook mee. Owww ik ben zo moe , heb me manneke naar de winkel gestuurd. Geloof niet dat ik het had volgehouden tot leeuwarden denk dat ik dan in dromeland was. Nu maarhopen dat ie alles mee neem want hij vergeet alles/
Kan kindje nummer 6 niet groen? Vind oranje zo vervelende kleur ook omdat het in NOD voor vlindertje staat.
Graag gedaan, ja ik dacht zes is natuurlijk wel een opvallend kleurtje waard Ik ben toe aan de lente.............. Ik ben weg ga naar een verjaardag. Tot vanavond
Daar had ik zelf ook nog niet aan gedacht, maar ik vind groen wel beter, valt een heel stuk minder op.
Dus.. mariska, suekes, tante en ik? testen samen? leuk hoor! maar ik wil ook na mijn NOD.. En dan nog vriendje aankijken op lieve manier.. Maar dat zou dan maandags zijn.. Of dinsdags (Dan zitten er nl toch echt al 30 dagen op! en das mijn langste tot nu toe..).. Nou ja, we zien volgend weekend wel hahaha
Kan idd! Ik heb em ook 6 dagen te vroeg gehad! Dus waarom niet 12? Bij onregelmatig kan het vanalles zijn! xxx
Ga je drinken? Ik ga ook stappen en heb me voorgenomen het er nog 1 keer van te nemen hoor. Dan even droog tot de 5de! xxx
Wow schrik me even kapot, ja idd 8 dagen! Ohhh da's al snel eigenlijk! Ok gezelli doen we het samen! Iks chrijf me bij de lijst zometeen ook wel even bij de testronde voor 5 april! Ben je alweer een beetje beter Tante? Nog veel beterschap anders! xxx
Goedemiddag, Ik ga vanavond ook een borrel nemen, heb sinds de kerst geen borrel meer gehad, en nu ik toch de duivels heb gekregen neem ik er een of twee. oja een toost met american filet hummmm tijd geleden. April doet wat hij wil, nu hopen dat ze veel zwangeren deze maand zal produceren. Mijn vriend zei zeker weten dat je de duivels hebt, ik zei jep, want ik heb ook erge buikpijn! We gaan deze maand extra ons best doen, we gaan maandag samen stoppen met roken, dan weet ik ook dat ik het kan als ik wel zwamger raak, en we hadden al de afspraak, van dat we dan zo en zo zouden stoppen, hij zei vanmiddag van roken, verminderd de vruchtbaarheid, en we gaan stoppen. Ik wilde al een hele tijd stoppen, maar dat is wel moeilijk wanneer hij nog wel rookt. Ook ga ik ovulatie testen proberen, zien of we wel goed zitten. Dikke X Janis
Ik weet het nog niet.. denk het wel.. maar met mate en met water tussendoor.. Heb echt steken bij schaambot.. vaag! Zal wel niks zijn toch? nou ja.. Tis wat haha.. relax.. woehoe! dus.. nou ja uhm iig.. heb ook last van darmen, vind ik wel goeie smoes om minder te drinken Volgende week komt liefje weer thuis dus dan sowieso niet drinken! Nieuwe foon is leuk overigens! hihi
Goeiemiddag ben weer bijgelezen! @Dicky en Maaikyb: balen, maar is dikke kans dat ie neg is voor nod! Op naar de volgende testdag! Duimduimduim! @Knorretje en Tante Mars: Beterschap! @Iva en Janis: Welkom in April, het gezelligste forum tot nu toe! Janis: Balen van je ongie meid! Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duim! Dat was wat ik zo even kon onthouden! Ik heb vandaag het gevoel alsof mijn buik wordt aangerijgd met naald en draad vlnr en ik ben er heel misselijk van. Mijn borsten doen ook zeer, is niet grappig en een heel erg ongiegevoel. En dan heb ik het nog niet over steken in mijn navel. Wat doet mijn lijf nu weer, kan nog helemaal niet! Ik blijf zeggen: er kan nog zoveel misgaan! Ik sta als aan de grond genageld NOD police! xxx
Overzichtje! 1984 - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Zuid-Holland - 24 augustus jarig anniepannie - 30 jaar - 1e kindje - 11e ronde - Zuid-Holland - 6 maart jarig Babylove1 - 28 jaar - 3e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland berenbotje - 30 jaar - 2de kindje - 2e ronde na miskraam - Noord-Brabant - jarig in februari Bootsy - 28 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Noord-brabant - 2 januari 1983 Brigitte77 - 32 jaar - 1e kindje - 17e ronde naar BBZ - Limburg - 13 maart jarig Chantal78 - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde Charmedknorrie - 27 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Flevoland - 27 januari jarig Dees - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde - Noord holland - 17 aug jarig Dicky - 26 jaar - 3e kindje- 2e ronde - Zuid-Holland - 7-8-1982 Dingetje - 28 jaar - 2de kindje - 5e ronde - Overijssel - 26-11-1980 Doortje79 - 30 jaar - 1e kindje- 2e ronde na miskraam - Utrecht - 28 februari jarig Einneh - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde (voor het gemak) - Fryslân - 24 juni Elegance - 32 jaar - 1e kindje - ... - een kreeftje Iva - 33 jaar - 6e kindje - eerste ronde - ? - ? Janis- 31 jaar- 1e kindje-4e ronde- Friesland-april jarig Joyce81 - 27 jaar - mei jarig - 1e kindje - Limburg/NBrabant - 3de ronde Julied- 21 jaar - 1e kindje - 14e ronde (denk ik) - België - 11 augustus jarig Justfem - 29 jaar - 2de kindje - 7e ronde - Zuid-Holland - 20 februari jarig Heitjekarweitje - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde - Noord-Holland - 1 april jarig Knorretje84 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde - Zuid-Holland - 18 oktober jarig Klein Chrisje - 26 jaar - 2de kindje - rondes doen er niet meer toe....gestart sinds augustus 08 ondertussen 3 miskramen verder en paar maand rust gehad - nederland - 6 juli jarig LadyJoey - 26 jaar - 1e kindje - 27e ronde (2 miskramen, 1 bbz) - Limburg - 7 januari jarig Lieselke - 24 jaar - 1ste kindje- 9de ronde - 27 maart jarig Line77 - 31 jaar - 3e kindje - Utrecht - 4-5-1977 - 5e ronde - MK nov 2008 Lotte1987 - 22 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 22 januari jarig Luukske - 30 jaar - 2e kindje - 6e ronde - Limburg Maaikyb - 24 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Gelderland - 27 april jarig Mariska165 - 26 jaar - 1e kindje - ronde (veel) - Groningen - 24-Juni jarig Mcellie - 30 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Zuid-Holland - 26 februari jarig Mercedes - 30 jaar - 2e kindje - ronde 100 ofzo - Limburg Mermaid - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Utrecht - 2 sept. jarig Miss Moneypenny - 24 jaar - 1e kindje - 8e ronde - Groningen - 23 februari jarig Nana33 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde - Noord-Holland - 20 juni jarig Ninoshka - 34 jaar - 1e kindje - 6e ronde - Zuid-Holland - 23 november jarig PamPapilio - 20 jaar - 1ste kindje - 5e ronde - Noord holland - 1989 geboren jarig in feb. Rebbel - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde - noord-brabant - 26 mei jarig Ricmar94 - 36 jaar - 1 ste kindje - ronde 1 na mk - drenthe - 1 januari Suekes - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - Noord Brabant - 24 februari jarig Susan27- 27 jaar- 1 kindje- 2e ronde- Overijssel Tante Mars - 21 jaar - 1e kindje- 36e ronde- Friesland - 9/8/1987 jarig Yootje - 28 jaar - 1e kindje - 4e ronde - Limburg - 28 aug jarig Wennepennie - 25 jaar - 1e kindje (1 miskraam ongeplande zwangerschap) - Noord-Brabant - 21 december jarig (op alfabetische volgorde graag) Voor het plaatje bovenin deze link kopiëren maar dan zonder spatie voor de img: [ img]http://jijislief.nl/kaarten/0000001718_Thmp.jpg[/img]