Ik zie sterretjes En wat ik hoor is tromgeroffel toeters en trompetten Dat klinkt zo leuk. Denk een kort optochtje door het dorp
Hey Tante Mars, had over je reactie heengelezen. Wat erg van die jehova's, ik snap dat je moeder over de rooie ging! xxx
Alles goed hier? Ik blijf weer zo lang ongesteld, bah. Dat is volgens mij wel een nadeeltje aan het stoppen met de hormonen geloof ik...Maar goed, laten we hopen dat dit de laatste keer geweest is . Maart is alweer bijna voorbij dames!
@ ongi ik heb er altijd maar 2 dagen last van, gelukkig @ filet american, dat word wat als ik zwanger ben. ik ben er verslaaft aan
whuhahahahahahaha, heeft ze nog hard geschreeuwd en tegen gesputterd? whuhahahah ik heb lol papa is dus al 2e aan de beurt, anders word het z;n gevecht om die eitjes te eten
Haha grappig, ik heb vandaag ook nog maar even filet Americain gekocht. Ik hoop voor het laatst voorlopig, maar da's wel héél erg optimistisch
In de tuin tijdens de zwangerschap. Wijntje en RoodVlees, doe ik nu al ben nu 5 dagen na eitje. En neem toch het zekere voor het onzekere
Volgens mij is rond de 6 weken de placenta aangelegd ofzoiets? Tot die tijd leeft het kindje van een eierzakje/dooier geloof ik. En als de placenta er is, kan alcohol via jouw bloedbaan bij je kindje komen. Rood vlees kun jij ziek van worden en kun je overdragen aan je kindje, maar geen idee of dat ook geldt vanaf dat de placenta aangemaakt is. Maar over die 6 wk. grens zou je even over moeten googelen ofzo.
In de tuin is dan toch ook 5 dagen na je ei? Dus jij rekent alles vanaf de innestelling. Ik had gelezen dat alcohol ook invloed kan hebben op je ei; maar 1 of 2 wijntjes zouden toch niet gelijk ervoor zorgen dat je geen eisprong hebt?
Heb vanaf kerst al geen drank meer gehad daar maak ik me geen zorgen over, heb geen tuin , nou ja heb wel een tuin maar die is betegeld en ben een slodder vos wat betreft het onder houden van planten dus ook die heb ik niet , Innesteling is later als eisprong. Heb maandag me 'vermoedelijke' eitje gehad .. Dus ja het is net wat je zelf wil natuurlijk. maar ik zeg nu (omdat) ik er een goed gevoel over heb, dat vanavond me laatste keer rauw vlees word. Heb in een slagerij gewerkt en nee dat eet ik hierna niet meer