Stoppen met in tuin werken? Daar heb ik nog nooit van gehoord? Sowieso vind ik dat soort overbezorgde maatregelen een tikje onzin. Ik neem geen rauwe producten en geen alcohol, roken doe ik toch al niet en verder let ik op welke kruidenthee ik wel en niet neem. En verder hou ik niet ergens rekening mee. Tsja, misschien iets minder enthousiast met kaneel strooien of zo. Maar met de tuin werken ben ik nooit gestopt, ik begreep altijd dat je gewoon goed je handen wast (met nagelborsteltje) dat je weinig risico loopt. En met tuinhandschoenen is helemaal goed. En niet eten tijdens het tuinieren, ook niet even snel een snoepje, tenzij je eerst je handen hebt gewassen. Of loop ik nou hopeloos achter met informatie?
Zo wil ik er ook graag over nadenken Iva...je hoort alleen van alles he. Voor mij is het allemaal nieuw.. Ik denk ook dat ik lekker in de tuin blijf prullen hoor; geniet daar altijd zo van! @ Tante Mars; je moet inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt. Geniet nog maar eventjes van je filet american!
Dat doe ik zeker, In de tuin zit een een of ander stofje (weet de naam niet) wat niet goed schijnt te zijn
Ik heb vanmiddag een borrel gehaald voor vanavond en gelijk een bakje filet american voor op de toostjes, en ik ga vanavond lekker smullen, veel drink ik zo en zo niet, maar ik had van de week al zin in een borrel. En als ik filet american in huis heb, kan ik er erg moeilijk afblijven. Na mijn ei, dan neem ik dat niet meer. Ik hoop gewoon een ding, dat ik het stoppen met roken vol kan houden. Vast wel, het is tenslotte wel voor een goed doel, en ik ga me er ook beter bij voelen.
Goedeavond meiden. Alles goed hier. Kom even kijken na een drukke zaterdag. En vrijdag ben ik er ook amper op geweest. Nog zwangere... oh nee dat gaat niet wij zijn nog niet in april....
ik hou me altijd hieraan: Toch een glaasje wijn? Je wist niet dat je zwanger was en hebt de eerste weken wijn gedronken, sushi gegeten, toastjes Franse kaas, etcetera? Maak je geen zorgen. Tijdens deze eerste twee weken na de bevruchting is er nog geen contact tussen je 'baby' en jouw bloedbaan. Tot dan is je kind in ieder geval tegen die schadelijke invloeden beschermd. Pas volgende week (en dan weet je dat je zwanger bent, komt de uitwisseling van bloed tussen jou en het embryo op gang. Vanaf dan is het dus echt belangrijk om zo gezond mogelijk te leven! en: Voor de rest is het belangrijk om er vooral relaxt mee bezig te zijn, laat het geen obsessie worden. Er staat een half jaar tot een jaar voor om zwanger te worden! Probeer gewoon zoveel mogelijk gezond te leven (groente en fruit) en te bewegen, opletten met koffie en alcohol enz. De een voelt zich prettig om alles uit bannen wat niet mag, de ander let gewoon goed op en doet het met mate. Ik hoor bij de laatste groep en zodra ik een positieve test in handen heb wordt wel alles uitgebannen. Tot die tijd lekker genieten van alles wat nog mag, want 9 maanden duurt lang hoor! en het kan evengoed maanden duren voor het raak is, dus lekker nog genieten, maar met mate! En dit geldt uiteraard ook voor de man. Hij heeft grote invloed op zijn kwaliteit zaadjes door zo gezond mogelijk te leven. Goed in je lijf zitten is mijn motto, dan komt het vanzelf! liefs humm
Hai dames. Heb vandaag eindelijk een knal positieve ovutest gehad! Zou iemand mijn nod willen verplaatsten naar 11 april? Ga nu even hier weer alles lezen
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Anne19791980 & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea & Love child & bollemieke 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 118 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Hey Lotte heb je NOD gewijzigd, hoop dat je net zo'n knallende posi zwangertest hebt deze maand.
Nou heb hier vanmiddag toch lekker in d etuin staat wroeten om de nieuwe plantjes te planten. Volgens mij kan dit pas kwaad als je zwanger bent. Dan kan je overal wel mee stoppen. Heb vandaag een nieuwe klok gemaakt van Woezel en Pip helemaal super gelukt al zeg ik het zelf
Ik denk dat je toxoplasmose bedoelt, zit ook in de kattenbak. Ook de kattenbak kun je als zwangere prima verschonen, zolang je maar je handen wast of beter nog keukenhandschoenen draagt. Maar dat laatste vertel ik mijn vriend natuurlijk niet, zodat ik straks negen maanden lang geen bak hoef te verschonen
Bedankt voor het verplaatsen! Ik zit elke maand in een rijtje met weinig mensen valt me op! Zat ik eindelijk gezellig in een lange rij moest ik toch nog verplaatsen hihi.
Hey meiden, bin d'r weer. @Suekes: Jeetje alweer gecondoleerd meid. Je hebt nog maar net het 1 te verwerken rol je alweer in de volgende. Heel veel sterkte. Dank je dat je me even aan de testmarathon hebt toegevoegd @Tuin: Niet in de tuin Was ik komende week net van plan, ze willen mooi weer hebben. Vind het zo lekker om een beetje in de tuin te rommelen. Hmmmm, zou het echt zoveel kwaad kunnen? Heb ook wel eens gehoord dat je niet eens mag schoonmaken aangezien er in de huishoudelijke middelen ook zoveel schadelijke stoffen zitten. Wat mag je nog wel doen? Ik ga even met mijn stampot Boerenkool verder. Tot straks.
oeps oeps oeps foutje gemaakt met rekenen...NOD is 12 april.... 1 dag voor de verjaardag van mn mannetje en zijn moeder! Zou wel een gaaf cadeautje zijn!
Heb het alweer veranderd, weet je het zeker............... Zou idd mooi kadootje zijn, heel veel succes.
Drukke dag gehad, net een beetje bijgelezen. Leuk om te zien dat de lijst steeds voller wordt. We gaan voor een roze maand. Leuk dat de eerste testers er al aankomen, wie zou er het eerst op roze gaan... Ga nu even de meiden in bed stoppen en dan met mannetje douchen, bijna eisprong...en daarna denk ik maar door naar bed...
joehoe meiden! @suekes: gecondoleerd @tante mars en knorretje: beterschap @knallende ovu testen: joepie! aan de klus jullie! Wat is het recept? Bij mij gebeurt er nl nog niet veel. . . . @hier: geen zin om te koken, dus besloten eten te bestellen. Iemand een goed idee?