het doucheputje, nee aan internetfilmpjes. grrrrrr mannen. oh zegt ie dan ik dacht dat je van het weekend je ei had? hij kan zich niet inhouden op internet
jazeker, alleen heb je de kans dat je een langere tijd moet testen, totdat je een positieve test hebt. Ik zou dan ook op dag 10 beginnen.
daar heb je gelijk in...als je weet hoeveel er al in 1 zaadlozing zitten....pfff dan zit er vast ook nog wel wat in de tweede zaadlozing haha. Vind het gewoon zonde om een kans mis te lopen door te wachten terwijl mn test nu super positief is...we zien wel Kheb trouwens net wat op inet gevonden en daar heb ik een topic over geopend bij "zwanger worden" en dan "weetjes over zaadjes"
Lekker dan zo'n vent hij kreeg hier een draai om zijn oren beetje zijn zaad verspelen aan van die meiden En dat vind jij goed?
OKe, nou we laten het eerst zo nog even is het na de zomer nog niet gelukt dan gaan we maar testen kopen
ach als ik er iets van zeg, dan antwoord hij zo van tja jij wil alleen sex om een baby. weet niet of je mn verhaal hebt gelezen maar mn mannetje komt van gewone sex haast niet klaar. dus hij gaat vaak achter de computer als ik er niet ben of we doen samen handwerk. dus ik vind het niet erg, maar heb nu wel aangegeven dat in de dagen dat ik mn ei ga hebben, hij dat toch wel moet laten en dit gewoon met mij doen.
nou , ik ga me klaarmaken voor een feestje bij de buren. tot morgen allemaal en anders nog een fijn weekend.
Nee ken je verhaal niet. Oke da tmaakt het wel wat anders. Mijn vriend heeft ook faalangst sinds we met de pil gestopt zijn. Eerder kwam hij vrij snel nu duurt het soms wel erg lang
jeetje anne, ik word hier echt even stil van. . . ik weet dat het nodige er al over gezegd is, maar jeetje. Ook weet ik dat dit iets is wat je hebt geaccepteerd, maar ik zou het er erg moeilijk mee hebben. Ik hoop echt voor je dat jullie er een oplossing voor kunnen vinden en dat je gewenste kindje snel komt!
Hé meiden! Alles goed hier? Ik ben lekker 2 nachtjes met mijn man in Valkenburg geweest, was erg geslaagd. Lekker gerelaxed en uit eten geweest enzo. Ik zag dat er weer heel wat afgekletst is de afgelopen 2 dagen. Ik heb niet alles terug gelezen hoor, is echt TE veel. Bovendien is de laptop nog steeds super traag, dus t duurt een eeuwigheid om een pagina te openen. Hier verder nog iets gebeurt? Zijn er alweer nieuwe meiden bij? Zo ja...van harte welkom! En misschien al meiden met symptomen? Of is de NOD-politie nog steeds zo streng dat we t daar niet over mogen hebben? Ik heb echt zere borsten en veel meer afscheiding als normaal. De andere maanden had ik een week voor NOD al last van bruine afscheiding, maar dat heb ik nu helemaal niet. Het is nu gewoon wit zeg maar en dus veel meer als gebruikelijk. Nou ja, we wachten het maar weer af.... xx
Hey Mermaid. Was het daar wel een beetje mooi weer? Je hoeft niet zo heel lang meer tewachten aan je banner te zien. Nog even de voetjes aan de vloer, en dan kun je testen.
anne, lees nog eens terug wat ik je voorgisteren geschreven heb... misschien dat je een reminder nodig hebt... maar zolang jullie dezelfde verwachtingen hebben blijf je hier tegenaan lopen... praten helpt echt... lees nog maar eens terug... meerdere meiden waren het er ook over eens... het valt me nml op dat je er nu weer overbegint.. en donderdag ook al, en logisch is het een probleem, maar zolang jij voor een baby gaat en je vriend een baby wil zoals het komt.. voelt hij alleen maar druk en word jou gevoel hier alleeen maar door versterkt "alsof hij niet wil".. terwijl hij heel duidelijk naar je is en dat jullie sexleven altijd zo is geweest dat hij wel kon klaarkomen met zijn hand.. het bewust worden van jullie verwachtingen is echt belangrijk... en vooral veel praten.....
Dames, ik ga jullie weer verlaten voor vanavond, ga even lekker een film kijken, en borrel drinken, en duik denk vroeg mijn bedje in. CU all morgen. X Janis
Hé Mariska, Pfff nee joh t weer was vreselijk. Donderdag kwam t met bakken uit de lucht en vrijdag was t wel wat droger. Vandaag was t weer prut en heeft t de hele weg naar huis keihard geregend. Maar goed, dat mocht de pret nietdrukken, we hebben t hartstikke naar ons zin gehad. Nog maar een paar dagen ja, ik ben benieuwd....