NOD april 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Maidin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @nienke: is supergezellie hier hoor! hoe is het nu met jou? na nod feb heb ik je niet meer gesproken, ben meteen doorgeraced naar april.....

en ach ja, we zien het wel, maar vind je? dit is de eerste cyclus die ik temp, zou die als ik maandag de 30e ongesteld zou worden al naar beneden moeten gaan dan?

2. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    @dicky, nou een tiende graad naar beneden is geen noemenswaardige daling, die kan ook weer omhoog! Ik had op de dag dat ik ongi werd altijd een echte daling richting de gemiddelde temperatuurlijn. Fijn dat het hier lekker gezellig is, we gaan weer voor veel roze in april!

3. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Oh je vroeg ook nog hoe het met me gaat haha, overheen gelezen. Gaat goed hoor, beetje jammer van die MK. Maar we gaan eens kijken wat deze maand te bieden heeft.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hee meiden,
    hoe is het hier?
    Ik zie op de lijst dat er toch weer wat maart-dames bij zijn gekomen: Janis, Pampapillio, Bollemieke en anderen die ik even 'vergeten' ben:WELKOM!

Ben zelf helaas deze maand niet zoveel op het forum te vinden. Heb het gevoel dat het niet raak is deze maand, niet goed geklust vanwege erge drukte met werk en veel aan mijn hoofd. Klinkt misschien gek maar ik kon niet met alles tegelijk bezig zijn. En omdat ik rugpatiënt ben, schiet het klussen in tijden van drukte er nog wel eens bij in.
    Dan doet mijn rug gewoon teveel pijn.
    Ik hoop dat we de volgende maand er weer met volle kracht tegenaan gaan!
    (En als het alsnog raak is, want die kans is er natuurlijk wel! Dan zou dat een geweldige verrassing zijn! :D:D)

En zijn er al meiden die zich niet in konden houden en al hebben getest? Of morgen misschien?

Want de 1 april-dames mogen al bijna! Jipppie leuk die dag (ben ik jarig hihi :D). Brengt vast geluk: 1 april, een kindje is wat ik wil!

Spannend weer hoor, dat de testtijden er weer aankomen! Veel succes als er iemand gaat testen!

Liefs Heitje

5. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    lieve schatten, ik ga jullie verlaten, mijn oogleden hangen op het toetsenbord, heb een hele drukke dag gehad vandaag, al was hij wel leuk!

misschien ben ik er morgen nog ff, en over dat testen, ik test pas minimaal woensdag ofzo, ik wil gewoon zekerheid, want van dat streepjesturen (zie album) word je ook niet veel wijzer! hahahahaha

dikke kus voor iedereen en truste en droom maar fijn voor straks!

hugs, Dicky

6. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Slaap lekker dicky en morgen je temp weer omhoog!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Dicky: trusten!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    is er niemand meer?

9. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Ik ben er nog!

10. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Maar ik ga ook naar bed. Manlief zit in de Arena... Dus ik heb de kids morgenochtend en de klok ging toch vooruit vannacht? Nou ja een voordeel, zijn de kids eindelijk eens om 7 uur wakker ipv om 6 uur. Weltesterusten allemaal!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    tis een beetje rustig hier.......

kzie dat je 3 dagen over tijd bent.... heb je al getest?

12. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Nee nog niet getest. Is ronde na MK dus kan toch wel wat langer duren. En ik heb met iemand van het forum afgesproken volgende week te testen als er dan nog niets is.

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    oke... sorry dat wist ik niet.....
    (niet goed terug gelezen waarschijnlijk...)
    succes dan volgende week! zal voor je duimen!

14. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Dank je. Ik zit ook officieel nog in maart qua NOD, dus dat kan kloppen. Maar daar is het nog stiller dan hier, dus kwam effe buurten. Maar goed, ik ga afsluiten. Hopelijk die :evil: buiten de deur houden! Slaap lekker voor straks.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    slaap lekker!

16. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik ben er nog XD

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    kzat net te bedenken dat het wel leuk zou zijn om vandaag op 300 pagina's te komen maar ja dan moeten er nog wel heel veel berichtjes geplaatst worden......

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ik ga ook maar slapen!
    lekker sliepe allemaal en tot morgen!

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    en toen was er nog 1 over... :)

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    anne en lotte: ik zou naarverhaal van doortje luisteren. Ja er zit minder in en er zullen er wellicht meer bijzitten die niet meer oppietoppie zijn, maar nog steeds goed genoeg hoor! En aangezien je zelfs van voorvocht zwanger kunt raken... Dus: relax, maakt niet uit.. al doe je het 10 keer op de dag van je ei of de dag er voor of de dag daarvoor.. (dus niet 30 keer in totaal ;)..) er is echt el genoeg binnen wat goed is!
    en ook al "verspild" hij dat aan internet.. tja.. anne ken je verhaal maar kweet ook niet goed hoe we je daarmee kunnen helpen.. Alle tips helpen niet.. Denk gewoon relaxen.. en anders vragen offie het op vangt ;) (grapje hoor).. Ik snap alleen niet dat hij er soms luchtig over doet en soms niet....
    En wat betreft spelen met zichzelf.. ik sta het gewoon toe... vind ook niet dat dat iets is wat je kunt verbieden! ik bedoel: doe het zelf toch ook, dus waarom hij niet? Hij probeert er rekening mee te houden maar alsie zin heeft heeftie zin, dus.
    Het moet geen must worden.. "jij moet niet met je zelf spelen, jij moet dat voor mij bewaren".. ik zie meerdere woorden waarom dat dus niet werkt.. maar ok.. das mijn standpunt.. en we zijn natuurlijk ook pas ronde 3.. dus wie weet veranderd het standpunt nog.. is iig mijn mening en geen aanval..
    En anne: lees dat van elegance.. lijkt me echt tijd dat jullie gaan praten.. wellicht met een seksuologe.. ik snap wel dat jij het hebt geaccepteerd, maar snap niet dat hij er dan weer luchtig en dan weer niet luchtig over doet.. en jij hebt toch ook je behoeftes?

mermaid: hihi.. klinkt goed! de nod politie is er nog, maar je mag nog wel je klachten zeggen hoor ;) als je maar niet gaat zweven.. hihi.. ;)
    Hier namelijk ook wat klachten, maar zal wel vanalles in hoofd halen..
    in iig fijn dat de paar dagen zo fijn waren!

ricmar: hmm.. geen idee.. denk het niet overigens, maar dat hangt van de zuurgraad af denk ik.. denk namelijk dat als er dag tussen zit de "goede" zwemmertjes al best ver zijn en dat de beste zwemmer uiteindelijk wint, ongeacht van waar ze vandaan komen.. alleen als de zuurgraad van het ene en van het andere spulletjes anders is dan kan het wel eens wel probleem zijn.. hmm.. very lastig....

Tante: klinkt goed! hoop het echt voor je!

Muurtje: nee je kunt ze niet uithoesten.. als het goed is zijn de zwemmertjes in je vruchtbare periode al via de bmm naar het eitje op weg.. en uit de bmm komt het niet zomaar meer.. ik merk bijv en ben niet alleen dat ik VOOR en NA ei als ik dan heb seks gehad paar uur erna of al eerder alles voel teruglopen zeg maar en dat tijdens die vruchtbare periode alles netjes binnen blijft..

Nienke: je mag hier mee kletsen hoor! :)

Elegance: gefeliciteerd met je ei!

EgO: ben al terug van stappen.. pfff.. MOE! en zusje ook dus da was mooi haha
    vannacht niet zo goed geslapen maar op zich vroeg op... vanmiddag geslapen en nu weer moe.. nou ja.. ga zo slapen maar dacht: eerst ff bijlezen, dat scheelt morgen weer wat! hahaha
    verder tintelen de .. van mijn (.)(.) met vlagen en heb ik soms steken rond navel, en druk links naast schaambeen.. maar nogmaals: ik denk dat het gewoon van iets anders is... het voelt wel anders dan de andere 2maanden, maar ja, dat wil niks zeggen! ws is mijn lichaam pas net gewend aan de hormonen.. ofzo.. nou ja..
    oh en wat betreft alcohol: 1 flesje desperados bij eten en 1 rose.. goed he?..

Share This Page