Nee duurt zeker niet meer lang, maar goed ben al steeds aan het rekenen e.d. en gister op me vingers getikt door Zethu(nod Januarie), en samen besloten om eerst de waardes af te wachten en dan eventueel woensdag te testen 8)
Morgen moet ik prikken, (sta om 8 uur voor het ziekenhuis ) en ik weet dat ze een vergroot team hebben morgen. Dus zal vragen of ik morgen of dinsdag de uitslag heb.
Jaaaaaa berenbotje, gefeliciteerd! Wat heb je vroeg al een posi test in handen meid! De eerste april NOD'er springt de auto uit! Mogen we streepjes turen, heb je een foto? @tante Mars, klinkt spannend bij je met je klachtjes van januari.Wat voor bloedwaardes gaan ze prikken?
@berenbotje GEFELICITEERD! En die hcg die je aan het strooien ben die willen we wel een beetje vangen
Dames, ik vlieg even weg op naar mijn roze wolk....ik kom straks of morgen weer effe gezellig kletsen....moet even onze kleine meid op gaan halen, die is wezen uitlogeren! Bye!
Ik zag het na plaatsing gelijk, dacht maar snel veranderen voordat iemand het ziet. Maar nee hoor.........................