berenbotje!gefeliciteerd echt super! tante mars: spannend morgen zeg! komen al veel testers aan heb ik een beetje gelezen...spannend hoor...zal voor jullie allemaal duimen dicky: wow dat je je hebt beheerst zeg!top hoor..ik zou het niet kunnen ahhaah, toen ik zwanger was van ruben teste ik ook een week voor nod al positief,....kon niet wachten erg he!hahahahaha verder moet ik veeeeeeeeeeeeeeeeeel bijlezen met jullie!poe hee,,,,dat is een hele klus! hier gaat alles allemaal wel oke, heb sinds gister giga buikkrampen lang geleden dat ik dat heb gevoeld! pff met de mirena werd ik nooit ongesteld(heerlijk), 24maart eruit gehaald, toen 3 dagen bloedingen gehad(van mirena/ of miss menstruatie?) en nu ineens sinds gister dus krampne bah bah bah...geen idee wat het is, verlies iet wat bruinbloed heel lichtjes,...... heb dus ook geen idee hoe me cyclus deze maand loopt haha, ben maar begonnen met tellen dat het spiraal eruit is gegaan ahahaha je moet ergens beginnen he ahhaah oh ja zag wat meiden tempen, hoe doen jullie dat?allleen s ochtends?of ook s avonds? ik heb dat nog nooit gedaan,...was wel beetje nieuwsschierig hoe dat in zijn werk gaat nou groetjes allemaal
berendbotje! gefeliciteerd! Wauw wat goed! en jongens, ik hoorde dat Manoe opnieuw gelijk na haar miskraam weer zwanger is! te gek of niet?
Smorgens vroeg tempen op een vast tijdstip Oow heerlijk om nooit ongi te worden met die spiraal, en die bloeding kan indd komen van het verwijderen. Verder uhmmm mischien dat je toch nog een gewone menstruele bloeding krijg.
@desi: dan temp je 's morgens voordat je opstaat, zodat je lichaam nog niet op kan warmen door je activiteiten zeg maar. www.fertilityfriend.com moet je je aanmelden, daar kan je dan je temp doorgeven. Met het gegeven dat je een bepaalde afscheiding hebt rond en na het ei en dat je temp stijgt na je ei kan je met behulp van hen ongeveer bekijken wanneer je vruchtbaar bent (of was). Er staat ook een uitleg op de site, al is tie wel engels. suc6!
Oh bah, welke zwangerschapstest heb je gebruikt? Nou ja misschien dat je morgen of overmorgen wel een knaltest hebt. Sterkte meid.
goedemorgen! en wat een morgen berenbotje geweldig meid! heerlijk die roze wolk hoelang na je mk ben je nu zwanger geworden? (geeft misschien weer wat meer hoop he) geniet ervan! vooral lekker blijven zitten op je roze wolk hier is het te merken dat het weekend is... ben te lui om iets te doen XD
berenbotje Gefeliciteerd, we zullen hopelijk allemaal volgen.. we gaan ons best doen nog ei zoeken en dan week na de pasen mij NOD
@tante mars: ja inderdaad het zou best mijn menstuatie kunnen zijn die er aan komt hoor...dat is dan weer een nadeel dat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt, maar ja het was inderdaad een genot om niet ongesteld te worden ahhaahahah we wachten het rustig af wat er in me lijf gebeurd, krampen en hoofdpijn...duidt toch wel op ongi denk ik.... succes morgen! @dicky: oke dan ga ik dat even lezen, bedankt! mijn engels is dan weer niet opperbest maar kijk wel of ik er uit kom hahahaha
vraagje: ff vies hoor ik had vanmorgen wit troebele afscheiding dat je er draden van kon trekken ?! Wie weet wat dat is? Heb niet geklust gisteren, we waren kapot. Wat moet ik dan bij FF invullen, sticky of eggwhite?
Tot vanavond Ik ga vanmiddag naar mijn zusje. FF een bioscoopje pakken en ergens lekker eten. Dus ik ga er ook zo vantussen.