NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    doei mars!

:) :) :) :)
    kuz

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Is goed. Veel plezier vandaag!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jij wil me weg hebben he ;) ;) :D :D ;) :)

Grapjee
    TOt vanmiddag .

Kusz

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dames, ik moet er ook vandoor, manlief staat alles alleen te doen met de meiden........

best lullig, ga hem even helpen.

kus kus!

tot vanavond ofzo

doeiiiiiiii

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja ik ga hier ook wat doen

Man lief heeft ook net de koffie op en we willen onze woonkamer even in zomerstand zetten vandaag.
    komen we door de week nooit aan toe ivm werk.
    en tja ik wil nu nog wel tillen maar na de inseminatie mag ik van enkele goede vrienden en van mijn hubbie alleen nog maar aan mezelf denken.
    ze vinden het allemaal te kostbaar, vorige keer heb ik de wachtweken een verhuizing gedaan, e geschiderd (ook niet echt gezond) en ook nog een complicatie gahd bij de tandarts...
    tja..

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    op meerdere sites heb ik juist gelezen dat artsen aanraden om elke dag te klussen als het zaad zwakker is. Het is dan niet zo dat er meer zaad is, maar het zaad wat er dan is blijkt dan van betere kwaliteit te zijn.

Heb er een stukje over geplaatst bij "zwanger worden" en dan weetjes over zaadjes.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik zie dat de verkeerde lijst een keer is gekopieerd en nu sta ik weer op 7 april. Wil iemand mij terug zetten op 12 april ;) ik ben daar niet zo goed in ;)

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag Dames,

PFFF, moest zoveel bijlezen dat ik zowat alles alweer vergeten ben, sorry :oops:

Allereerst Berenbotje: Gefeliciteerd! Super, zo vroeg al posi. Jij mag nu legaal zweven!

Tante Mars: Spannend morgen bloed prikken! Heel veel succes met wachten op de uitslag en aangezien we een record gaan vestigen deze maand moet de uitslag wel goed zijn! ik duim voor je.

Aan iedereen met aankomend ei: veel klusplezier!

Nieuwe meiden: welkom en allemaal op roze deze maand!

Medewachtenden: moeilijk he? Ik heb gisteren een megavolle dag gehad dus weinig aan gedacht maar vandaag is er gewoon geen ruimte voor andere dingen in mn hoofd. Zal het, zal het niet, zal het wel of toch niet? :rolleyes:
    Ik heb niet echt klachten, tm vrijdag (was ip innesteldag vlgs mij) heb ik pijnscheuten in de onderbuik gehad, is nu weg alleen nog beurs gevoel.
    (.)(.) zijn nog wat voller en gevoelig (niet pijnlijk maar zijn aanwezig) en af en toe een vlaag misselijkheid maar dat komt vlgs mij meer van de spanning :(
    Met andere worden het kan maar het kan ook niet [-X dus rustig verder afwachten [-o<

Nou meiden nog een fijne zondag, het zonnetje schijnt hier dus overal lopen trotse papa's en mama's met kinderwagens. volgend jaar loop ik er ook!

Kuzzz,

9. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Van Harte Gefeliciteerd Berenbotje!
    Geniet ervan!

Voor de volgende testers.....HEEL VEEL SUCCES!
    Ik wil veeeeeel roze zien deze maand!

En ik vang.....ik vang.....ik vang!

Liefs Brigitte

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden!

Was gister de hele dag heen en weer aan het rennen, dus kon hier niet kijken, maar jullie heben het zo te zien weer errug gezellig gehad ;)

Allereerst: Berenbotje: Jeeeeeeeeeeeeee :D . Wow, nu gewoon al iemand op roze en het is nog niet eens april! Lekker van genieten meid! Laten we hopen dat er nog velen mogen volgende deze maand.

@Tante mars: Ooow spannend! Hopelijk is de uitslag dat het gewoon helemaal goed zit en hoef je er ook niet la te lang op te wachten!

@Psje: ja, blijft moelijk he dat stomme wachten. Ik heb nog niets speciaals gevoeld dat me het idee geeft dat het is gelukt, dus dat maakt het wachten wel iest minder zenuwslopend, maar het is nog steeds geen feestje ;). Zal voor je duimen!

@Lotte: ik ga zo wel ff speuren naar de lijst en zal je terugzetten.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: wgev & angelea & Love child & bollemieke
    23: Einneh & Susan27
    24: Ikkuh26 & sweetcandie
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey
    * Suekes
    * Tante Mars

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

118 dames voor de ROZE AUDI
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hihi.. das goed om te horen.. dus je voelt geen verschil? ok.. mooi! haha/.. dan ga ik er echt vanuit dat ik het volgende week wel merk/zie.. ok, met hier en daar een twijfelmoment natuurlijk!

Kun je hem niet heeeel lief aankijken?

Maar.. hoe was je de vorige keer dan zwanger geraakt?
    En denk ook dat je met hem moet praten, zonder hem en schuldgevoel aan te praten.. ipv zoals jij het noemt klagen..

@ berenbotje!: Gefeliciteerd!
    Maar belangrijker: hoe voel je je en waarom deed je de test? hoeveelste ronde was het? en welke test? en hoe ver voor NOD? ik bedoel.. kunnen de twijfelaars van leren he ;)
    nee belangrijkste: hoe voel je je?! Goed man!

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    inbraak

Hoi meiden,

Hoe is het hier? Jeetje over een paar dagen alweer april. Hoop dat het een roze maand voor jullie gaat worden.
    Succes!

uitbraak

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @elegance, ik heb een curretage gehad op 28 november...maar werd vervolgens niet meer ongesteld. Na 9,5 week bij de gyn op bezoek....zag een vruchtje in mijn baarmoeder zitten, HCG was te laag dus wederom een miskraam...vruchtje verloren op 6 maart jl. Dus nu wel alles snel gegaan.

@joyce81, ik heb 4 dagen voor NOD getest...(was eigenlijk niet de afspraak he! mocht maar 3 dagen van te voren). Ik teste omdat ik een vol gevoel had in mijn baarmoeder. Af en toe lichte trekkingen in mijn baarmoeder, precies zoals mijn eerste zwangerschap! Ik maak ook snel HCG aan, dus ik dacht laat ik er maar eens een testje tegenaan gooien. Ik voel me erg goed, maar ben nog een beetje voorzichtig, het is nog voor mijn NOD he! Dus ik heb me nog niet gemeld bij de december mama's.....maar ik ben gewoon zwanger!

@ allemaal: Nu jullie nog!

Thanx voor de felicitaties! Ik kan het nog niet geloven.....

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ha die zwangere Annie!
    Dank je wel :D . We hopen natuurlijk het succes van maart te overtreffen deze maand! En jij alweer 5 en een halve week zwanger zie ik 8) . Hoe voel je je? Niet teveel klachten? (hoewel je alle klachten vast graag voor lief neemt ;) )
    groetjes!

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hey Nana,

Jaja, alweer 5 en een halve week. Gaat helaas niet zo snel. Mag pas over 2 weken voor een echo. Vind het zo spannend.
    Was vrijdag heel de dag misselijk. Weet niet of het met mijn zwangerschap te maken had of dat het mijn maag was die van streek was. Verder alleen gevoelige borsten en moe.

Jullie gaan het record verbreken van maart! Het moet jullie allemaal lukken. Ik duim in ieder geval voor jullie.
    Succes!

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    GEFLICITEERD!!! super meid!! kruip lekker op die [​IMG]
    liefs

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Heel goed, nog even wachten dan heb je meer kans op een betrouwbare uitkomst.
    Grappig, we hebben allenbei twee dochters en ik heb ook een man die DJ-t.

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: wgev & angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27
    24: Ikkuh26 & sweetcandie
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey
    * Suekes
    * Tante Mars

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

118 dames voor de ROZE AUDI
    1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Goedemorgen gezelligste forumbeppers van't land ;)
    ohw meiden het wordt spannend hoor!
    en knap hoor Dicky dat je je nog even in kon houden! we gaan morgen duimen voor je meid!

Deel Deze Pagina