NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Annie: Dank je! Tja, kan me voorstellen dat je toch nog wat onzeker bent en uitkijkt naar de echo, maar dit keer gaat vast alles goed! :D Dus gog heel even geduld. Lekker dat je nog niet zoveel klachten hebt, hopelijk blijft dat je hele zwangerschap zo. Veel succes!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @annie, heyy! jee al 5 weken... en over 2 weken al een echo, ook al lijkt het nog zo lang weg, het gaat echt sneller dan je denkt hoor.. maak ik mezelf wij, moet nog 2 weken wachten tot ik kan testen :):)
    Super dat je je zo goed voelt, en een dagje misselijk, hoort er misschien toch wel bij :) gelukkig heb je het niet elke dag :)
    Geniet ervan enblijf vooral lekker op je roze wolk :):)

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hellup....ik wil zooooooooooo graag testen...heb er geen een in huis, dus zou even de stad in moeten om te kopen....ik trek het gewoon niet meer. Heb al ruim een week nu krampjes enzo....

En met de eerste zwangere van de april-audi krijg ik nog meer de kriebels....hihi

Oh ja, gisteren op kraamvisite geweest....jeetje wat ontzettend schattig droppie was het. Heel klein, maar 2400 gr bij de geboorte...ik heb haar de fles gegeven en mocht haar heeeeeeeeeel lang vasthouden. Moet zeggen dat je het dan pas echt goed door je lijf voelt stromen zeg..haha

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi hoi! ben ik weer...

@ Dicky wat knap van je dat je je in hebt gehouden!

@ Maaikyb ik zie dat jij weer een nieuwe cyclus bent gestart, helaas.

@ Annie gefeliciteerd!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kippetje1975! Wacht nou met testen...!
    Wij zijn ook nieuwsgierig maar het moet... En als je iets weet laten weten hè

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    bERENBOTJE gefeliciteerd dames wie volgt?

XXX Breezer

7. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    *Wiewoewiewoe* Alarm! Chicken heeft de NOD-politie nodig! Nog 2 dagen met je kippenveertjes aan het dak plakken moppie! Maar ik begrijp het wel hoor, zeker als je zo'n klein poppetje in je armen hebt mogen houden.. Daar gaan je hormonen van op hol!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Berenbotje vergeten! Sorry van HARTE GEFELICITEERD! GEweldig!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zie ook dat er best veel getest hebben een aantal dagen voor de NOD, zoals Berenbotje en die is zwanger! Echt supergaaf! Dan denk ik zal ik ook gewoon eerder testen......

.......denk dat ik toch stiekum naar de winkel rij....ik zie toch geen NOD politie nu.....ik ga gauw!

Laterssssss

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja daar gaan ze zeker van op hol!...knap dat jij nog niet getest hebt! Hoe hou je het vol?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    2 dagen voro NOD he, doe ik er een schepje bovenop, toen teste ik posi :):)
    MAAR... dan moet je je wel realiseren als je nega test is dat en een teleurstelling en hoeft het niet eens nega te zijn.... dus met beide voetjes op de vloer en even rustig ademenhalen.. welke van de 2 wordt het?

En wat betreft die baby in je armen.. heerlijk he, het gevoel dat je misschien ook zwanger bent of er iig mee bezig bent.. en je dan zo'n kleintje vast hebt :):) Hopelijk komt voor jou die droom ook snel uit :)

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *tuduuu tuduuu tuduuu* *Nod-politie komt eraan gescheurt en ziet dat ie net te laat is om Chicken weer bij haar nekvel te grijpen... :( *

@Chicken: je weet het, he. Je test is betrouwbaarder als je nog heel even wacht tot je NOD! Maar goed, mocht je toch gaan testen dan ga ik hrd voor je duimen dat je toch een posi in handen krijgt ;)

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Chicken! Probeer je nog even in te houden! en ochtend urine lijkt me toch ook echt beter meid! zijn bij jullie de winkels open op zondag dan? kan je niet een compromi met jezelf sluiten? morgen vroeg? sterkte meid en hou ons op de hoogte!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Voor alle zwangere dames! Zelfs voor diegene die het nog niet weten! ;)

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @muurtje je hebt goed opgelet! sssst heb mezelf niet op rood gezet maar gewoon door geschoven :p sssst

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oh ja... vanmorgen weer een ovu test gedaan. En deze gaf een nog duidelijkere streep aan dan gister en eergister. Vreemd toch dat hij 3 dagen al aangeeft: u kan uw ei ieder moment verwachten...
    Het is net pasen. Zelfs met hulp is niet duidelijk waar ie ligt. ;)

17. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Oeh spannend, toch nog een live testje misschien!
    Ik heb nog niet getest omdat ik in de ronde na een MK zit en verwacht dat deze gewoon langer duurt. Eisprong was wellicht later ofzo. Ik ga vrijdag of zaterdag testen als er dan echt nog geen :evil: :evil: zijn. Ben wel serieus niet lekker vandaag, misselijk en darmen van slag. Spannend wel, maar ik hou wel van die spanning. Tis voor de laatste keer.

@nana33 whahaha, kom je nou net te laat meid! En we waren nog wel zo snel met de melding. Het kipje is al gevlogen. Sporenonderzoek doen waar ze gebleven is?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Haha pasen betekent eieren zoeken, maar ik denk dat je uit kunt gaan van de dikste en duidelijkste streep. Nu maar hopen dat je zwangerschapstest aan het eind van de maand precies zo positief zal zijn!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nienke eh.... waarschijnlijk heb ik iets gemist... maar wat is voor de laatste keer?

Deel Deze Pagina