NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81
    6: cristel1980 & Miss Moneypenny
    7: Justfem & Lotte1987
    8: Julied & Tessa8
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky
    11: Suekes
    12:
    13: Koeky
    14: bapsie
    15:
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

41 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

2. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    En wat betreft de mirena, ik had de eerste 3 maanden na het verwijderen er van heftigere menstruaties dan voor mijn mirena, nu is het weer redelijk gestabiliseerd. Mijn HA zei dat je lichaam meestal ook moet herstellen van een mirena, het was toch een lichaamsvreemd object en dat tussen de 1 en 6 maanden nodig kan hebben.[/quote]

Ben blij om dat van jou te horen, want ik heb helemaal niets gehoord van mijn HA. Zij vertelde dat mijn cyclus weer normaal zou zijn omdat de mirena geen invloed op mijn cyclus heeft... Ik lees ook verhalen van mensen dat je beter na 1 menstruatiecyclus pas kan proberen om zwanger te worden ivm het baarmoederslijmvlies....

Niet om jullie te ontmoedigen (dat is echt niet mijn bedoeling :oops: ), maar ik vind dit zo'n bijzonder verhaal!
    Een collega op mijn werk is na 2 jaar proberen zwanger geworden, toen kreeg zij een miskraam met 6 weken zwangerschap. Zij is naar haar HA gegaan en wat bleek.... ze had allerlei verklevingen rondom haar baarmoeder waardoor ze dus eigenlijk helemaal niet zwanger kon worden (zei haar gynaecoloog). Nu na 6 jaar is ze spontaan zwanger geworden en ze is momenteel 38 weken zwanger! Echt een wondertje! En het gene waar ik haar altijd zo om bewonder is dat zij altijd blij is geweest voor een ander en altijd positief is gebleven! Dus alles kan, ook al heeft de medici het opgegeven![/quote]

3. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Wat erg zeg! Is er in jou branche veel werk te vinden of juist niet? Zeker nu je zwanger probeert te worden is zekerheid wat betreft je werk geen overbodige luxe.....
    Maar buiten de zekerheid lijkt het mij vreselijk, de sfeer die op je werk hangt zal wel om te snijden zijn :cry:

We gaan heel hard voor je duimen dat jij nog tot je contract afloopt mag blijven :) Heel veel succes!

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Gelijk zwanger raken na de mirena kan in principe gewoon, echter is de kans in die eerste ronde groter dat de zwangerschap eindigt in een vmk, idd vanwege het baarmoederslijmvlies. Ook zeggen ze dat het voor jezelf prettiger is als je weet wanneer je zwanger bent geraakt, als je mirena et verwijdert is dan weet je je cyclus niet en dan zit je in onzekerheid. Bij mij kwam mijn cyclus gelukkig vrij snel op gang en is ie vrij regelmatig.

Wat een geweldig verhaal van je collega, ik weet dat ik zwanger kan raken en ik heb al een dochter, dus bij mij speelt die angst niet zo. Ik heb wel veel respect dat je collega al die tijd positief is gebleven voor anderen. Vooral nu het bij ons niet zo wil vloten, bemerk ik bij mijzelf de nodige 'jaloezie' trekjes. Gelukkig weet ik die gedachten goed te bedwingen en gun ik het iedereen net zoveel als mezelf om zwanger te raken.

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @mermaid: in welke branche werk je als ik vragen mag, wel vervelend van je contract, ik hoop dat je snel een andere baan zult vinden. Wonderbaarlijk genoeg gaat het bij ons op het bedrijf juist heel goed sinds het hele kredietcrisis gebeuren, dus ik loop geen risicio.

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jeestje, vreselijk voor je, hoop dat je snel iets nieuws vindt!

de eerste tijd in een cyclus gaat zo vlug, hebben jullie dat ook niet? Was vandaag zelfs bijna vergeten een ovutest te doen! Die doe ik nu om de 4 dagen, dus de 14e weer, en dan de 16e en de 18e... komt misschien ook wel dat het nu vlug gaat omdat ik de 1e op mn nieuwe werk begin... hoop dat de tijd bij jullie ook vliegt!

Kus

7. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81
    6: cristel1980 & Miss Moneypenny
    7: Justfem & Lotte1987
    8: Julied & Tessa8
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky
    11: Suekes
    12:
    13: Koeky
    14: bapsie
    15:
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

4 april:
    * Dini

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

41 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ik heb dat ook altijd wel, de eerste 2 dagen lijken een eeuwigheid, dan de dagen daarna gaan weer heel snel en dan denk ik ook opeens oh ik had al met ovu-testen moeten beginnen :confused: en dan na mijn ei duurt het weer een eeuwigheid :rolleyes: uiteindelijk vallen die laatste 14 dagen ook wel weer mee, maar ja die spanning elke keer weer en dan hard proberen er niet te veel mee bezig te zijn, me voor te bereiden op dat het niet raak zal zijn... ach dat zorgt ook weer dat de tijd toch sneller gaat dan gedacht.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik werk in t notariaat. Doordat de huizenmarkt op z'n gat ligt loop t werk bij ons ook gigantisch terug. T is hier echt net zo'n slachtbank, om de haverklap horen we dat er weer iemand te horen heeft gekregen dat ie weg moet. T halve kantoor loopt hier huilend rond. T is echt verschrikkelijk. Ik heb de hele dag nog nix uitgevoerd. Ik vind t gewoon zo erg voor iedereen.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wat ontzettend balen! Gelukkig wist jij het al, maar nog 20 is toch wel erg veel! pfff.. hopelijk gaat het snel beter met de huizen (is voor mijn huizen ook beter dus).. Zal voor je duimen dat je snel een nieuwe baan hebt!

11. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Oohh, wat een verschrikking! Aan de ene kant vind je het natuurlijk verschrikkelijk dat iedereen weg loopt, maar aan de andere kant ben je natuurlijk blij (voor zover je nu blij kunt zijn, maar je snapt wel wat ik bedoel) dat jij nog tot half april mag blijven.... maar ja die onzekerheid of je eerder weg moet lijkt mij ook een ramp. Dat piekeren.....

Het allerbeste meid! Ik hoop echt dat je snel wat anders vind, maar dat zal nog niet zo makkelijk worden vrees ik (als ik de verhalen mag geloven over de branche waarin jij werkt).....

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goeiemiddag!
    Jee, het wordt al lekker druk in de audi, wiehoeeee! Ben gisteren bij mijn zusje geweest, het gaat goed met haar! Ze krijgt vandaag de uitslag hoe lang ze zwanger is, eindelijk! Ben benieuwd!

Dikke kus!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @ Mermaid, succes met het zoeken van ander werk, is niet makkelijk ook in deze tijd. Ik ben 2 jaar werkloos en nu ik zoek wordt ik nergens aangenomen want ik heb een gat van 2 jaar op mijn CV dus de voorkeur gaat altijd uit naar iemand met een volle CV. Maak me niet druk verder, maar wil wel graag onze hypotheek blijven betalen... Lang leve UWV... boehoehoe!

14. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Wat spannend zeg! Had zij zo'n onregelmatige cyclus dat ze het niet weten?

Liefs,
    Dini

15. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    Hoi allemaal, zo ik heb even mijn best moeten doen om weer bij te lezen. Aan het aantal pagina's wat ik bij moet lezen merk ik gewoon hoe druk het geworden is hier. Ik heb ook al heel vaak de lijst met de stoere Audi voorbij zien komen.

@LadyJoey: waarom test je om de 2 dagen? kan het dan niet zo zijn dat je net je LH piek mist? of kan dat niet? Ik wilde eigenlijk misschien vanaf vandaag gaan checken. En je hebt gelijk (of had iemand anders dat nou gezegd..?) het begin van de cyclus gaat heel snel. Ik zit nu alweer op dag 16.....

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik heb een cyclus van gemiddeld 33 dagen ongeveer, dus zou mn eisprong later zijn, we klussen wel gewoon standaard op de even dagen, dus missen zullen we hem niet haha! Op mn kalender staat dat mn vruchtbaarste dagen de 16 en de 18 zijn, daarom test ik dan sowieso... mocht ik mn ei dan nog niet hebben gehad, dan heb ik nog wat testen over voor erna, zodat ik een beetje inzicht krijg... dat is ook de reden waarom ik vroeger begin met ovutesten ;)

Kus!

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @ Dini: Nee, ze wilde niet zwanger worden en deed het al jaren onveilig en dacht dat ze onvruchtbaar was. Ze weet soms niet eens welke maand het is en ongi's registreren zonder agenda gaat ook niet echt, hihi. Dus het is zeer de vraag wanneer het gebeurt is! Spannend!
    Zo zie je maar, pas als het plaatje klopt gebeurt het! En ze was er eindelijk in berust dat het niet voor haar was op het moment dat wij begonnen aan onze kinderwens en zie het resultaat!
    Ik ben zooo blij voor haar! Ik moet haar nu op alles antwoord geven, bijv. ze gaf onze stiefmoeder de schuld van bedorven vlees omdat ze naar de pot moest rennen, maar ik zeg, meid, dat ligt miss. aan je BM, je darmen liggen miss. in de verdrukking. Hmmm oh ok, gebeurt dat dan welleens?... Zo schattig!

Kuzzz

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee meiden!
    Hoe is het hier? Ik zit nog met 1 been in het NOD-maart mee te kletsen en heb net daar al een heel verhaal gepost over dat ik strontsjaggie ben door die onzekerheid van wel ongi geweest of toch niet.
    Ik ga, net als babylove en anne19791980 vrijdag testen, een laatste test want het geld groeit ook niet op mn rug! ;)

Suekes: wat leuk om te horen van je zus! Begrijpelijk dat je superblij voor haar ben, zeker omdat ze zelf dacht dat het toch niet kon. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D

Mermaid: succes met je banenjacht! En sterkte vandaag..is niet niks om zoveel verdrietige collega's om je heen te hebben..word je zelf ook niet vrolijker van :(

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou de kogel is door de kerk hier op kantoor. T zijn er uiteindelijk 15 geworden die worden ontslagen. Zij krijgen nog salaris tot 1 juli en een ontslagvergoeding en worden vanaf 1 mei vrijgesteld van werkzaamheden. Iedereen die te horen heeft gekregen dat ze worden ontslagen zijn nu dus ook naar huis. Uiteindelijk dus balen voor mij dat mijn contract half april afloopt, want ik moet dus ook gewoon per half april weg en krijg ook geen vergoeding. Nou ja, ik ga er maar vanuit dat ik snel wat anders vind. Heb net nog 2 leuke vacatures gevonden waar ik vanavond op ga solliciteren.

Zo, nu ben ik voorlopig klaar met mijn ego-berichtjes ;)

20. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Helloo meiden !

Ik zou graag mee willen babbelen hierr.. mijn nod is dus nu ook in april ik ben 19 jr dus besloten om jong mama te willen worden

21 juni word ik 20 ik woons samen met me vriend in rotterdam !
    Ik ben een student !En als je meer wil weten hoor ik het graag !

Dit is nu me 2e ronde ... 4 feb ben ik onge geworden na 8 maanden ontpillen nou 4 maart had ik dan berekend gewoon 28 dagen ! maar ik werd dus vandaag ongesteld.. een cyclus van 33 dagen maar ik hou het op zn vroegst

Groetjes

Deel Deze Pagina