Oh ja herkenbaar, twee weken geleden heb ik ruim een uur lang met een drie weken oud slapend neef-prullie op mijn schouder/borstkas gelegen. Was wel heel erg lief - en oooooeeeehhhh wat kriebelt het dan... Was anderzijds ook heel erg moeilijk, want het herinnert ons ook aan ons overleden kindje, dat maar zo kort in mijn armen heeft gelegen Maar goed, kan het ook wel weer loskoppelen dan hoor... Zo'n nieuw leven is gewoon altijd mooi, ook van een ander!
Ah! begreep m al niet. Wij zijn hier aan het stoeien voor de 1e. vind het wel spannend allemaal. Zeker omdat het geloof ik nu de eerste keer is dat we echt met elkaar hebben geklust terwijl ik ovuleer. Volgens die stiks en de banner dan... dus als het is zou ik meer moeten weten over 10 dagen. ik heb namelijk een lf van 10. Ben zoooo benieuwd!
hahaha.. waarom eigenlijk? Chicken: en? winkel open? test gehaald? VERTEL! en nu met politiepet: wachten is wel beter he? en zonder politietest: oh ik duim voor je! je bent je al zo lang aan het inhouden! Knuffelen met baby's: ja heerlijk.. krijg alleen altijd de vraag wanneer ze horen dat er bij ons 1 aankomt.. of "leuk spul he ".. dus... Iva: kan me voorstellen dat dat heeel erg moeilijk is! 9 maanden bij je gedragen en dan is het er en dan mag het niet zo zijn.. ZOO balen!
@Elegance: je hebt gelijk..het is eventjes een keuze die ik moet maken, maar ik heb me voorgenomen, ik ga nu een test halen en dan test ik morgenochtend. @Nana: Dankjewel meid voor het duimen! @Maakyb: ja, ik woon in Rotterdam. Daar zijn de winkels altijd open op zondag...was het maar niet zo, dan kon ik nu ook niet weg en morgen ook niet want dan moet ik de hele dag werken en 's avonds meteen door naar school..haha @Nienke: ik snap het, wel spannend ook zeg! @Iva: kan me voorstellen dat dat moeilijk is, maar ook wel heel stoer dat je het zo goed kunt loskoppelen. Inderdaad, nieuw leven is fantastisch. Ik moest wel lachen om mezelf achteraf, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen toen ze moest geeuwen....hahaha...dat hele kleine mondje helemaal wagenwijd open, die oogjes dicht...pffff...de hormonen zijn niet meer te houden. Dames ik ga echt even weg nu, maar test op aanraden van Maaikyb met ochtendurine...denk ik...hihi
Sneakerd met je denk ik tsss. je gaat ons gewoon pas morgen doorgeven bedoel je grapjas! hahaha.. Succes!
@ joyce81 eh...wat betekent die tekst onder in jou dinges. Eh... hoe heet dat ook alweer? Onder je banner. eindhoven en dan data? Snap er niets van.
omdat we voor veeeeeeeel roze gaan! @chicken, zet em op meid, wat je ook doet niets stiekum he! de NOD police is wel streng, maar als het te laat is is ze alleen maar heel meelevend hoor!
Ik heb een huis in venlo, mijn liefje een appartement en eindhoven. beiden staan te koop. (mijne 1,5 jaar, zijne 0,5 jaar) en er is dus gependeld om te zien wanneer die nou eindelijk eens verkocht gaan worden! vandaar chicken: sluit me bij maaike aan.. we zijn wel streng maar leven ook mee hoor! ego: mis mijn vriendje... en hij mij ook gelukkig
altijd fijn om niet de enige te zijn he enne gaan jullie allebei verkopen? of alleen wat als eerste weg is? niet nieuwschierig hoor..