NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Plan A was: we verkopen de mijne en kijken dan verder want eindhoven is zo verkocht
    Plan B: laten we eindhoven maar ook in verkoop doen, want venlo duurt lang en dan zien we wel welke van de 2 als eerst en dan wonen we in de ander en kijken we dan verder
    Plan C: he verdorrie crisis begon 2 weken na huis in eindhoven in verkoop ging.......... dus nu is het kijken welke verkoopt.. in andere wonen.. hopen dat dat ook verkoopt en anders blijven we wonen in dat huis wat overblijft..
    ik woon inmiddels sowieso in eindhoven, maar sta nog ingeschreven in venlo.. met ook post etc etc..

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    aj spannend!
    wij gaan ons appartement ook verkopen..hebben nu 2 makelaars gehad nog een derde en dan kiezen met welke we in zee gaan en dan maar afwachten..

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    En dan begint de ellende ;) haha
    ik heb het eerst een half jaar zelf geprobeerd, maar helaas geen succes.. nu laatst dus wel kijker gehad die ook voor 2de keer is geweest maar blijft afwachten.. tis nog steeds geen nee iig..

Overigens.. wat ik zat te denken.. waarom is er eigenlijk nog geen thuistest op basis van bloed die je zelf kunt doen?
    ik bedoel dan zeg maar hetzelfde als je suikergehalte voor diabetes mensen.. dus klein druppeltje en tada!... maar ja..

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Dat zou superhandig zijn! en tenminste goed te "herbruiken" is ook weer beter voort millieu en zou een stuk duidelijker zijn! hmm ja wrm is die er eigenlijk nog niet?

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Plus! dat zou gewoon nu al kunnen! is wel duur hoor.. maar toch...

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whaha zou als zoete broodjes verkocht worden!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Als we het er toch over hebben ;)
    Sinds wij hier zijn komen wonen staat sinds afgelopen vrijdag het 7e huis te koop. Zou haast denken dat het aan ons ligt :) , lijk me niet maar goed! Mensen vooral van buiten Friesland die de huizen te koop hebben en vooral ook oudere mensen ;)

8. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Joyce, ja 'balen' is nog wel een understatement ja, ;) Moet wel zeggen dat het niet voelde als een teleurstelling, hij zou ws. dood geboren worden, en hij heeft nog een paar uur geleefd, was zelfs wakker!

@chicken, ja hahaha zo herkenbaar. Ik vind het ook altijd zo mooi als ze zich uitrekken. Ik zit sowieso al snel met tranen in mijn ogen als ik schattige kindertjes zie hoor!

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    jaja die buren kunnen al het geklus natuurlijk niet meer aan horen en al dat [​IMG] niet meer aanzien :p:p

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @iva wat bijzonder, in zo'n moeilijke situatie toch nog iets 'geluk'..

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Whahaha, nou die hebben geen last van ons ;) Heerlijk vrijstaand :) Overdag ben ik bijna nooit thuis want dan zit ik in de schoolbanken het enige waa ze wel eens last van zouden kunnne hebben is dat de hondjes even achter aan het ravotten zijn en blaffen tegen elkaar :) ,

Oke goed, we hebben weer flin kgesloopt in de caravan en van de week gaan we beginnen met opbouwen van de keuken ;) die is nu weg haha ..

ENNNUUU CHICKEN DOE DIE TEST ;)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! Ben er weer.

Denk er aan voor dat je met een makelaar in zee gaat dat je kan onderhandelen over de commissie die je zou moeten betalen.
    Wij hebben uiteindelijk bij de makelaar die ons het meest aan sprak de goedkoopste commissie los weten te peuteren. En laat ḿ de afspraak gelijk op papier zetten!

succes met verkopen allemaal!

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hoe zit dat eigenlijk met die caravan? zijn jullie die aant klaar maken voor vakantie of om in te wonen? :oops:

14. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ja, ik kijk er ook zo op terug... het was ondanks het gegeven een heel bijzondere dag, en inderdaad, het oogcontact dat we hadden voelde echt als geluk :) (het handje in de avatar is ook van hem)

En Chicken... ik vraag me af of jij je nog in kan houden met testen als je zo aangemoedigd wordt :D Het is op zich al moeilijk vind ik, maar met zulke enthousiaste meelevers om je heen is het volgens mij bijna onmogelijk om niet te testen :)

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Aan het klaar maken om er elk weekend en de bouwvak heen te kunnen ;)
    Maar de vloer is echt verrot en de binne muren zijn ook nog vrij weinig.. :) dus ff flink verbouwen ;) Ow ik kan wel ff foto plaatsen haha moment

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wist ook nit goed hoe ik het moest verwoorden...
    Maar echt fijn dat je nog oogcontact hebt gehad.. Echt super hoe je er mee om gaat, maar je mag ook hier je verdriet wel tonen hoor, al je dat zou willen enzo..

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ooh gaaf! heerlijk lijkt me dat om een vaste plek te hebben waar je heerlijk heen kunt om te genieten van je vrije tijd! goed voor elkaaf meid, ben benieuwd naar de foto ;)

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wonen in een nieuwbouwbuurt... De huizen staan wel hutje mutje op elkaar. Man is zelfs zwaar eervoor om het raam dicht te doen als we eh... klussen. Vanmôge zelfs gezien dat hij een hand richting mijn mond wilde doen... hihi Maar hij was te laat. En ik blijkbaar niet zo stil. Maar ja...

Sorry! Iets te veel detail.

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahahahaha we zijn toch allemaal mensen? zelfs de buren!

20. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ooh geeft ook niks hoor, ik was er niet door beledigd. En eigenlijk was ik verder niet van plan het er verder hier over te hebben, heb het vlinderdeel wel gezien, maar eigenlijk heb ik alles al geschreven en gezegd ;) Ik kom hier eigenlijk liever kletsen over het betere werk \:D/ zwanger worden ;)

Deel Deze Pagina