@ Maaike, zie dat je een neiuwe banner hegt blijf je no gwel in april of ben je door naar mei? Hier net een uur samen gewandeld heerlijk met dit voorjaarsweer. Donderdag 17 graden zeggen ze. Lekker....
Ok duurt me veel te lang om alles te verkleinen ik zet ze dalijk allemaal wel op hyves Dit was de keuken hahahaha
@Susan, ja ik blijf lekker hier! heb een korte cyclus dus heb mezelf doorgeschoven op de nod-lijst naar 21 april @muurtje, heerlijk! oh lekker vooruitzicht! wanneer? @tante, jee alsof je er van de vloer kan eten heb jullie straks alles heerlijk naar eigen smaak daar!
Gelukkig schaam ik mij iets minder aangezien ik de buren al een keer heb gehoord... trampoline springen waarschijnlijk....
, ben blij dat die van ons niks kunnen horen behalve dat t bed enorm kraakt , en dat wij hun ook niet kunnne horen
Hoi! Zo, dat is een best klusje Tante, maar als je klaar bent, heb je ook wat! Leuk hoor dat je lekker je vrije tijd samen met je dude daar dan kunt besteden! Wij gaan dit jaar waarschijnlijk ook voor het eerst kamperen! Lijkt me wel gezellie en is goedkoper dan vliegen naar een warm land...wat ook wel weer zn voordelen heeft..zon zee strand...zucht.. BERENBOTJE: GEFELICITEERD! Yessss het eerste ROZE is binnen! En het is nog niet eens april, super!! Chicken en Dicky: succes met testen morgen! Give us some PINK!
ik wil ook testen... :S ga even een ovu test doen dan toch nog het idee dat ik ook iets te doen heb XD
Kamperen is niet per definitie goedkoper. Voor een camping in Zuid Frankrijk betaal je ook 35 euro per nacht dan zit je op een 3 sterren camping zonder zwembad direct aan zee. Als je daar 3 weken zit en uit eten gaat is vliegen bijna goedkoper. De tolwegen en benzine zijn ook niet goedkoop. Maar toch gaan wij weer lekker met de auto 3,5 week naar Zuid Frankrijk
@elagance haha ja lijkt me ook de juiste test opt moment dan ofni? @ muurtje oooh heerlijk! wij hebben nog geen vakantie plannen..eerst maar is kijken hoe alles loopt en jaaaa einde van de week verwachten ze 17 á 18 graden! kommmmaar op met dat zonnetje en lkkre weer!
Wij betalen 900 euro voor een half jaar, valt mee. Kan je daarnaast ook nog een vakantie boeken naar Spanje , maar goed de camping waar we op staat is dan ook niet echt super lux maar wel bere gezellig, en heb toch me eigen douche en wc e.d. in de caravan dus ja wat is dan kamperen. In mijn ogen is dat met je rol plee papier over de capming dribbelen om je behoefte te doen in het toilet hok al zie je dat bij ons op de camping ook veel.