Snap wat je bedoelt.... Maar ik bedoelde: kamperen ergens in NL en dan zelf je eten koken... Je moet er wat voor over hebben om straks alles voor een kleine te kunnen betalen
huh! Chicken GEFELICITEERD! HAHA wat een verrassing! Sterkte met het nog even wachten tot je vriend/mannetje thuiskomt!
Dat is waar maar wij gaan gewoon 3 weken ZFrankrijk. Wij doen ook niet heel luxe hoor. Hebben een koelkast mee dus kunnen redelijk wat boodschappen in een keer halen in de grote supermarkt en koken zo af en toe. Gaan ook wel regelmatig uit eten maar doen geen dure dingen verder. En we zijn nu nog samen volgend jaar hoop ik dat we niet geen ivm met een kleintje. Dus dan maar een weekje Nederland Waar gaan jullie heen?
ik heb hem gemaakt met de Iphone...even kijken of het lukt....pffffffffff......ik kan het NIET geloven! En echt niet een dun streepje...een hele vette!
Wow, zit hier met tel naast de hand :S . En staan dr ineens 21 smsjes op en in elk smsje staat Hey Skat . Maf
Lekker hoor naar Frankrijk! Wij weten het nog niet..schoonouders zetten de caravan weg (hij is van hun). Wel in overleg hoor. Ik hoop eigenlijk dat het België wordt maar denk dat dat te ver is. Dus dan ergens waar veel groen is, of aan de kust! De duinen en het strand hier is toch ook wel errug leuk. Maar dan moet het weer wel meezitten natuurlijk!
Ik ben zo blij voor je! (moest zelfs een beetje snuffen) echt super geweldig joh! Je man zal wel van zijn stoel vallen als hij het hoort. Ben benieuwd naar zijn reactie. Die van mij zei... stuur maar een mailtje of sms. hihi (hij = comp nerd)
Wij kamperen ook nog wel eens een weekje in Kijkduin bij Den haag ook lekker. Dicht bij het strand en Den Haag is een Roompot camping
whaaa chicken super grats geweldig hoor! heerlijk dat gevoel dat je nu hebt.. geniet ervan zeg! waar ga je trouwens naartoe? naar de dec mama's? hier nog steeds een dikke ovu streep.. voel iig nog niks aan beide kanten van eiestokken... zal wel pas morgen zijn dan denk ik.. vanavond mannetje nog maar eens lief aankijken XD