@Chicken Gezellig! Laat weten hoe het is... @ voor wie mij op de testlijst kan zetten. Ik zou 13 april moeten testen. (het lukt mij echt niet.. sorry)
@Tante.. zie dat je je ei hebt gevonden.. SUPER.. wordt nu echt spannend he...ga je volgen meis....knuf.. @Elegance.. ook ei gevonden. SUPERSSS... go go ROZE!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 118 dames voor de ROZE AUDI 2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
En wat van ei haha , Oww ik ga maar poetsen dan is het eerder morgen Bruis alweer langer dan negen weken ,, Wow wat gaat het snel
Le Luc ken het wij hebben twee jaar in Sint Maxime gestaan, maar wij gaan toch voor het strand aan de camping. 2 jaar terug waren we bij Frejus dat viel een beejte tegen. We willen nu op naar Spanje, Vias plage etc
Le Luc ligt wat meer in naar het binnenland toe vandaar ook goedkoper.. is minder toeristisch Wij houden wel van van strand maar niet iedere dag en willen er best een half uurtje voor rijden dus dan kan dit prima
Het is zeker mooi daar in de buurt. Wij gaat iedere dag wel even naar het strand lekker snorkelen en zonnen. Willen dit jaar iets meer gaan doen. Dit is voor ons ook een nieuwe omgeving dus alles een beetje verkennen. Hebben 3 jaar achter elkaar in de buurt van St Maxime gestaan dus hebben het daar wel gezien
Dat kan ik me ook wel voorstellen! wij hebben nu 4 jaar op le luc gestaan wil dit jaar, als we weggaan, ook elders heen!
Hoi! Ik hoorde net van Susan dat er in april al 2 roze dames zijn! En het is nog niet eens april wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd meiden! geniet ervan... liefs
Dat kan ik me ook wel voorstellen! wij hebben nu 4 jaar op le luc gestaan wil dit jaar, als we weggaan, ook elders heen!
Ja wij gaan ook zo eten. Denk dat het de snackbar word met kippepootjes. Mijn ventje maar even naar de snackbar dan bak ik de kippepootjes wel.
Eet smakelijk allemaal... weet nog niet wat we hier gaan eten..... heb eigenlijk nog helemal geen zin in wat..... tis nog niet eens 5 uur!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! mijn ei komt eraan! joepie! Net een posi ovutest! Ik dacht: die komt nooit meer! Ik ben blij met mijn ei! Zo en nu even bijlezen!