Chicken en Berenbotje.... Gefeliciteerd.. super... geniet ervan..! Hopen dat er nog veel meer gaan volgen deze maand...
Nee, zit me tegen te houden om niet te gaan testen HET MaG NIET HET MAG NIET HET MAG NIET HET MAG NIET Janis : Jammer, maar doe wat voor je eigen het beste voelt. KNUFFF
@ chicken: gefeliciteerd meid! @doortje: nee ik denk het niet, ik wacht hoe moeilijk ook, zondag af. Dan weet ik het zeker! FF zegt nod morgen, temp zegt nod donderdag dus ik zeg zondag testen! Anders krijg ik op mijn kop van mijn mannetje hihi ik ga nog even verder lezen
hihi.. tante.. succes met nadenken.. haha ik ben der we van... ff onthouden dat ik op pagina 319 was... pff doeg
Jemigdepemig ik kan niet alles bijhouden met mijn mega-slome laptop, maar ik zie dat Chicken en Berenbotje gewoon zwanger zijn! gefeliciteerd Ik hoop dat ik me van de week bij jullie mag aansluiten. Heb nog steeds mega-zere (.)(.) Ik heb vanmiddag gewoon de koelkast schoongemaakt. Jaja, ik schrok er zelf van haha, ik ben echt anti-poets namelijk, maar ja ineens kon ik t niet meer aanzien hoor. Dus heb ik de koelkast schoongemaakt, t hele huis gestofzuigt en nog ff de vensterbanken schoongemaakt (zaten helemaal onder de vieze kattenpootjes). Vanmiddag op de verjaardag van mijn nicht en haar zoontje geweest. Zij hebben 3 kinderen; 2 jongentjes (7 en 1) en 1 meisje (5). Dat meisje is helemaal weg van me, wil me altijd gelijk knuffelen als ze me ziet en dat jongste ventje is zo'n moppie, echt TE schattig. Ik zou m zo mee naar huis nemen. En die oudste is natuurlijk ook een lieverd, maar die is al 7, dus die komt niet meer knuffelen.
o nou er is niet veel om bij te lezen meer hahahahahaha wij hebben krieltjes met slavink en gestoofde prei met creme freche een beetje mosterd erdoor en kleine bietjes gegeten! recept van de Appie, en lekker! @tante mars: volhouden, meid!
@berenbotje en chicken; gefeliciteerd! echt gaaf dat jullie zwanger zijn. en dat er nog maar heel veel meer mogen volgen.