Hoi Miracle! Welkom! Jeetje wat jong, heel leuk, ik wilde ook jong mama worden en ziehier, alweer 27 boehoehoe! We zitten samen in de tweede ronde, hopelijk is tweemaal al scheepsrecht, haha! Succes! Kuzz
@Miracle89: welkom bij de Roze audi rijders van april Ik denk dat je cyclus nu 34 was, meestal raden ze je aan de langste cyclus aan te houden. Om je meest vruchtbare dagen niet mis te lopen zou ik echter uit gaan van je kortste cyclus, ik bereken het gemiddelde van mijn cyclus en die hou ik dan aan voor mijn banner. Jou gemiddelde zou op 31 dagen komen. @suekes: Jeetje wat spannend voor je zusje, maar wel heel erg leuk dat het onverwacht toch raak is. Je hoort het wel vaker, nu jij ook nog op roze dan kunnen jullie gezellig samen zwanger zijn. En heeft je aankomende nichtje of neefje snel een speelkameraadje @Heitjekarweitje: mijn ongi was deze ronde ook heel kort, ik had een licht positieve test na 4 dagen overtijd, gisteren was de test negatief. Ik ga er gewoon van uit dat het mijn ongi was en reken me tot de nieuwe ronde. Ik had in ronde 2 ook zo'n korte ongi, toen nega test gehad, de rondes daarna was het weer normaal. Hoop voor jou dat het betekend dat je toch nog positief gaat testen en anders kom je gezellig in de audi er bij zitten @Mermaid: Ik hoop dat die vacatures je een baan opleveren. Ik zal voor je duimen. @LadyJoey: succes met het spotten van je ei!
@Miracle: Jammer dat je ongesteld geworden bent , maar hopelijk deze ronde beter! Ik zou uitgaan van je langste cyclus, dan maak je jezelf in iedere geval niet te vroeg blij. @Mermaid: Pfff 15 onstlagen . Verdrietig hoor, ik hoop dat die mensne allemaal mar snel een nieuwe baan mogen vinden. Ik ben ook een tijd werkloos geweest en weet wat het is... Had jij nog eigenlijk al wat gevonden of was je er nog mee bezig? Succes in ieder geval! @Heitje: Ach meisje! Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Overal op internet staat dat 1 dag geen ongi is, maar mocht je niet posi testen vrijdag, misschien moet je er dan toch maar avnuit gaan dat het het wel is. Ieder lichaam is wel eens van slag en doet eens een keertje raar. Ik hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt! @Suekes: wat een verhaal van je zus. Helemaal geweldig voor haar dat ze nu toch zwanger is. Dat zijn de betere verhalen! @jusfem: hier nog eentje voor wie de 60% helaas niet meer geldt, maar ik doe met je mee voor de 80%! @all: mn ongi is weer voorbij, maar ik ben nog steeds wat neerslachtig. De vorige ronde voelde ik me ook al zo blegghhhh na mn ongi. Ik denk dat ik gewoon lente nodig heb. Ik heb dan net wel een week zon achter de rug, maar heb het gevoel dat ik alweer weeeken terug ben. Ik ben dit grauwe weer echt zo zat. Ik wil lente & zon & terrasjes (& en vooral een bevrucht eitje dat nou eindelijk es een keer 9 mnd wil blijven plakken)!
Wel fijn dat er nu duidelijkheid is wie er wel en niet eerder ontslagen wordt. Maar inderdaad wel balen voor jou dat je geen vergoeding krijgt, zit je daar tot half april je tijd uit te zitten. Succes met solliciteren! Denk goed aan jezelf, want dit is altijd een stressvolle periode als je moet gaan solliciteren. En ego-berichtjes zijn het alles behalve! Ik denk dat ik al tegen het plafond had gezeten van angst/onzekerheid als het mij zou overkomen....nou, dat weet ik eigenlijk wel zeker! Succes!
@Justfem: Jaaaa, daar ben ik het helemaal mee eens! Genoeg geoefend - deze ronde mag het wel eens een keertje raak zijn .
Hey Hey, Bedankt allemaal ! Ja ik denk ook dat ik beter van me langste cyclus uit kan gaan ! .. Dus dan word het 33 dagen ? of moet je de dag van vandaag ook mee tellen want dan word het 34? @ Suekes; Ja haha wel aan de jonge kant maar ja heb alles goed op een rijtje en ja samen voor gekozen ! Maar .. ik hoop dat we samen in ieder geval sterk staan en deze ronde ook mogen genieten van een zwangerschap En wat volgt natuurlijk !
@ heitjekarweitje Ik hoop voor je dat het tock raak is! Die onzekerheid is het ergste van alles hè? Ik heb in ronde 1 (moet je nagaan dat sommige mensen 12 rondes of langer meemaken, dus ik mag helemaal niet zeuren!) geloof ik wel 5 zwangerschapstesten gedaan. Dan voel je iets en dan denk je.... zal ik toch zwanger zijn? er gaat dan geen seconde voorbij dat je eraan denkt hè? Nou ik wens je hele gezonde zwangerschap toe! Dus duimen voor een positieve test! @ miracle Wat leuk dat jij ook nieuw bent hier, ik ook sinds 2 dagen ! Leeftijd maakt toch niets uit, als jij er klaar voor bent en de verantwoordelijkheid kan dragen, wie is dan de rest om daarover te oordelen! Ik ben ook nog heel jong hoor 23 jaar. De één is er nou eenmaal sneller aan toe dan de ander... Lekker niks van aantrekken en doen waar jij je goed bij voelt! Wat voor opleiding volg je als ik vragen mag en hoever ben je met je opleiding?
@ Dini ; Ik vindt dat je goed gesproken heb ... en het is echt zo ! maar ik studeer toerisme en ik moet nog 1 jaartje na deze dan ben ik klaar ! Gelukkig word er al moe van hahaha .. En jij ?
@ Miracle Wat leuk joh... de laatste lootjes wegen het zwaarst, maar als je het papiertje in je zak hebt dan valt er een complete rust over je heen (om een beetje dramatisch te doen ) Ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis op de interne afdeling. Heb nu sinds vorig jaar een contract voor onbepaalde tijd en mijn vriend ook dus ik ben wel blij met de zekerheid van een baan. Ook al had ik geen contract voor onbepaalde tijd, dan nog hoef ik mij geen zorgen te maken want er zijn momenteel 7600 vacatures in Nederland voor verpleegkundigen Liefs, Dini
@ Dini; en dat is echt zo de laataste lootjes zijn echt het zwaarst vooral nu net voor de vakantie enzooo super zwaar hahaha maar komt wel goed met die diploma in me zak komt het helemaal goed. En goed van je dat je zo een contract heb gekregenn ! en je zou dan toch wel genoeg KEUS HEBBEN met zoveel vacatures haha Hoe lang doe je het wel nu al ?
@ Miracle Als je nu alles op alles zet dan lukt het je echt wel! Ik ben de opleiding gaan doen toen ik 16 jaar was en ben toen de beroeps begeleidende leerweg gaan volgen (1 dag in de week naar school en 4 dagen werken) en ik ben gediplomeerd sinds mijn 20e. Dus ik werk als gediplomeerd verpleegkundige nu 3 jaar, maar in totaal werk ik 7 jaar in het ziekenhuis....
@ Dini; ja dat ga ik zeker doen en het gaat ook wel lukkenn wil die diploma maar al te graag En goed van je dat je het toch berijkt heb ! .. ik had ook me voorkeur naar verpleegkundige maar heb toch maar toerisme gekozen .. Dus ook voor 2e ronde ik hoop dat het snel gaat lukken .. welke anticonceptie gebruikte je ? of niet ? En hoe lang deed het ontpillen bij jou of helemaal niet haha
sorry voor die hey me pc doet heel erg raar hahaha ! ... ik weet niet wat er gebeurd even opnieuw starten
Hallo allemaal! Het is hier ook al weer lekker druk zeg. Ik heb misschien twee rondes in het huis en anders in de auto...voel me eindelijk weer een beetje opgewekt ook. Baalde enorm van de . Nu weer met frisse moed ertegen aan! Wel heel veel zwanger zeg in maart. Gewoon meer dan 50%! Nu wij nog meiden! xx Annette
Hey Hey, Bij maart lukte het me dus ook al niet ! ik probeer me naam erbij te zetten maar er is iets wat ik fout doe iedere keer maar ik weet niet wat hahaha en raak helemaal door de war dus zou iemand misschien mijn naam kunnen zetten bij 7 April Dank u
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 6: cristel1980 & Miss Moneypenny 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 8: Julied & Tessa8 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky 11: Suekes 12: 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 42 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
@ Suekes, Heitje, Justfem, Nana en Dini: Thanx meiden! Ik hoop ook dat ik snel iets nieuws & leuks vindt. Vandaag weer 2 leuke vacatures gezien, dus daar ga ik ook maar weer op reageren. @ All (en Nana ): ik wil ook lente! Ik haat dit pisweer, blegh! Wij willen zon, zee, strand, terrasjes, slippers, jurkjes (mét bolle buik), ijsjes en alles wat met de lente/zomer te maken heeft. Eigenlijk hoort daar ook rosé bij, maar die laten we deze lente/zomer natuurlijk met liefde staan