@Mgwc ach nee dat is geen goed nieuws, wat een korte cycles heb je, ik zie dat je dat vaker hebt. je hebt dan wel een ei? Mochten de duivels doorzetten dan hoop ik voor je dat je toch nog eind april mee op roze kan..
of ik een ei heb...geen idee. Mijn ovutest was zaterdag/zondag bijna even donker als de controlestreep...en daarna helemaal geen streepje meer erop...dus tsjah wie weet...Hoop nu dat het innesteling is..maar ben al vanaf donderdag soms met afvegen bloed/bruin aan het verliezen...dat gecombineerd met de verschrikkelijke krampen....en de sjaggieheid...en de rugpijn....zegt me eigenlijk al genoeg.... vorige 21 cyclus 8 dagen bruinverlies en dan ineens rood voor nog eens 10 dagen ofzo....dus misschien is mijn luteale fase niet goed...zo zeg je dat toch? Ik ga als ik echt ongi word de HA bellen voor een doorverwijzing naar de gynae....ff kijken of ik wel een eisprong heb....(heb PCO....) Groetjes, Miranda
@Mgwc, lijkt me een goed plan. Zo aanmodderen en die onzekerheid lijkt me ook niets! Zonder ei immers ook geen kleine... Je hoort toch veel meiden met PCO he? Sterkte meid.
@Mgwc ik hoop voor je dat het een innesteling is al ken je je lichaam zelf het beste. Je zou ook kunnen tempen , kan je ook veel uithalen (wil gyn ook dat je doet)zo kunnen ze een hoop in kaart brengen. Ik duim voor je... en anders eind april? deal?
hihi deal! En tempen...heb dat voordat ik van mijn eerste zwanger was gedaan...maar met PCO heeft dat weinig nut... mijn temp ging dagelijks van heeeel laag naar de volgende dag heel hoog...was echt het andes gebergte...Maar als hij dat zou willen dan kan ik daar volgende maand mee starten....
Oh nog even iets mafs vertellen... Ik heb met mijn man het vanmorgen een gehad. Dat was echt ouderwets gezellig! Hij lag snel naast het bed van het lachen.
Lieve dames, ik ga nu echt een eind breien aan de avond. Ik ben gesloopt. VAn morgen hard gesport... Don let the bedbugs bite! Truste!
ik ga ook zo richting bed, kijken of ik het mannetje ook mee kan krijgen. is nog niet moe, maar ja morgen weer vroeg op.... Moeten om 9 uur weer op de zaak zijn
hey dames. voor mij ook ronde 15 nu.... heb donderdag huisarts gebeld voor verwijzing. ze had al een bloedtest gedaan maar daar kwam nix schokkends uit en als dit het geval was zou ik een doorverwijzing krijgen dus morgen mag ik bellen hoe nu verder. hebben jullie enig vermoeden wat de volgende stappen zullen zijn? mijn nod is trouwens op 22 april misschien kan iemand me erbij zetten op de lijst.
euhm...zit ff baby te huur te kijken...wat erg! dat meisje wist niet hoe ze een ei moest koken...............................................................
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: wgev & angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 24: Ikkuh26 & sweetcandie 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 118 dames voor de ROZE AUDI 2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! ff mezelf toegevoegd! Ik ben van plan om op 15 april een knalpositieve test te gaan krijgen! Ik denk ik probeer de positieve aanpak maar es ff Iedereen veel succes!
Zo meiden, het begint goed hier! Nog geen eens april en nu al zwangeren. Gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat de hele lijst roze zal eindigen. Helaas zal dit niet het geval zijn.
Hoi iedereen, Ik had gehoopt in het mooie roze huis te mogen blijven maar verhuis dan toch nu door naar jullie roze audi. En al twee dames op roze zag ik: Van harte gefeliciteerd.
hi ladies al weer laat zie ik nou bij deze berenbotje en chicken GEFLICITEERD. heb wel alles gelezen wat ik heb gemist hihi het waren heel wat pagina's weer maar wel leuk nou dames nog effe en dan meer ROOOZZZZEEEE