@ Voor opa's en oma's volgens mij bestaan die boeken. Gaaf idee trouwens om die boeken te geven. @ En het zou natuurlijk helemaal te gaad zijn om een buikband naar het U2 concert om te kunnen doen! En dan je vrienden te verrassen. Super! Ik ga allememaggies hard duimen voor je dat 't zo mag zijn! Zat zelf met opa's en oma's te denken aan in 't zelfde thema als onze bruiloft door te gaan. We hadden n.l. als bedankjes zelf mini sneeuwbollen met onze foto erin. Misschien dat we baby op komst er in zetten en deze geven. Een voor opa en een voor oma. Zo iets. Hoe ik het mijn man zou moeten vertellen? Of dat we samen testen? Ik weet niet. Tot nu toe steeds alleen getest als hij op zijn werk is.
Hey hey, Mijn man weet ik niet hoe te vertellen. Misschien dat we zondag samen testen ofzo.. maar misschien dat ik wel wacht totdat ik 6 weken ben en een goed vruchtje zie, zodat hij niet weer teleurgesteld wordt... geen idee... Mijn ouders zat ik nog over na te denken. Aankomende maanden hebben we moederdag, vaderdag en 7-7 onze trouwdag, dus dat zijn allemaal leuke data. Ik zat te denken aan dat opa en oma boek, of een fotolijstje met een echo erin als vader/moederdagcadeau... we zien wel. Eerst nog maar eens zwanger zien te raken Kus
LadyJoey Voor jou ga ik ook allememaggies hard zitten duimen! (kom geen duimen draaiende smily vinden...)
@Joyce, dat had ik ook, de ene keer dacht ik: zou het? Maar omdat ik hele andere symptomen had...of liever gezegd veel minder symptomen dacht ik dat het wel niet zo zou zijn. Maar toch had ik gister ineens heel sterk het gevoel dat het zover was. Zo'n echofoto voor de opa's en oma's is wel een heel leuk idee trouwens! @babylove...hihi...lief he! @muurtje: wat een superleuke smiley's heb jij!
21% Bol.com heeft het opa en oma boek.. ook leuk Chicken: ik heb minder last van van alles dan vorige 2 maanden... Maar omdat het pas ronde 3 is denk ikdat ik nu gewoon aan de hormoonwijziging ben gewend ofzo .. dacht ff dat ik gewoon allergisch was voor progesteron hahaha.. (grapje hoor, maar zo heet dat hormoon na je ei toch?) Heb nu soms last dat de . . van de (.)(.) tintelen.. maar niet dat ik echt denk van :wow das anders.. terwijl je toch meestal wel hoort dat die (.)(.) veranderen dan... dus das eigenlijk voornamelijk dat ik denk: nee.. Heb soms steken en soort drukkend gevoel in mijn onderboek.. rond schaambeen... en ben eigenlijk nu echt misselijk maar voel me toch goed.. vaag he? Zucht.. dus.. Nou ja.. genoeg geklaagd! Nog ff geduld en dan zien we het vanzelf
thanks voor het duimendraaien! hahah! Jah, duim hier ook voor iedereen hard mee... heb eerlijk gezegd deze maand een negatief gevoel. Dus denk gewoon dat ik ongi word, ookal hebben we goed geklust... Maar ja, dan volgende maand, of die maand erop
@Chicken.. agosss wat een prachtreactie van hubbie zeg.. zit er gewoon bij te janken.. (hormonen he.. ) @Joyce.. die boeken zijn er wel ja...bij prenatal kun je ze kopen..(opa en oma vertel eens) EVERYBODY.. SUCCES ALL! Maart zit nu op 43 geloof ik!
@ Bruisje is Chiara al in de lijst dan mee geteld? Zag n.l. net dat ze getest had. (ik moest ook een beetje snuffen bij Chicken d'r verhaal)
@ Joyce: Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die heel de tijd denkt: wel - niet - wel - niet - wel - niet enzovoort enzovoort. Echt om gek van te worden
ja inderdaad! AAHHH! Daarom zei ik al: waarom hebben ze niet zo'n bloedtest net als voor diabetici dan wisten we het nu al
hahahah de . . van de (.)(.)...die is leuk! Nou ik had dat de eerste keer dus ook, ze deden een week voor de NOD echt gewoon zeer. Maar nu heb ik dat dus totaal niet. Dus maak jezelf niet gek, iedereen is anders en iedere zwangerschap is anders....ik ga echt voor je duimen..xx
dus.. die hoeven niet raar te doen... ? nu breng je me nog meer aant twijfelen! hahaha.. Doen heeel afentoe beetje tintel maar meer dat ik denk "goh koud hier " haha Heb je wel dat dingen anders smaken nu al? (had vorige week met 1 bakje koffie dat ik dacht: gadver!.. maar verder niet..)
Pfff, nou dat zou idd een uitkomst zijn. Gister deden mijn bombonella's echt super zeer, zelfs als ik er niet aan zat. Nu doen ze alleen pijn als ik ze aanraak.
ik ga echt niet nadenken over de kwaaltjes die ik heb... deed ik vorige maand en toen werd ik stapelgek haha! Dusse, NOD politie hou je paraat, want er gaan er hier een paar zweven!