Goedemorgen allemaal Zo ik ben ff niet online geweest en wat zie ik nu... @ chicken GEFELICIFLAPPERT echt geweldig meis! Ik heb mijn best gedaan om de HCG te vangen, hoop dat het lukt. Wat een dikke vette streep is er te zien zeg! @ berenbotje GEFELICIFLAPPERT. Foto? @ mermaid. Ik heb de testen (matcare) via internet besteld in mijn HCG na mijn miskraam in de gaten te houden en ik vond ze heel duidelijk. Je krijgt er 9 voor maar 15 euro en je hebt ze de volgende dag in huis. Gewoon met een enveloppe. De postbode hoeft dus geen pakje te bezorgen. Als ik positief test, dan wil ik wel nog een clear blue met indicator kopen, gewoon voor de leuk.
@Joyce... wanneer ik ga testen?aai ik had het fout. We kunnen niet samen testen. Ik loop achter op jou. Als... stel als ik idd mijn ei de 28e heb gehad. Dan zou ik 7 april moeten kunnen testen. ALs mijn lf 10 dagen blijft/ is. Maar heb ik mijn ei de 28e niet gehad dan eh... weet ik het niet meer. Dan wacht ik gewoon 2 weken en als ik dan nog niet ongi ben dan pak ik er maar eens een testje bij... Man hier wordt ik helemaal gek van ....
Als ik mijn banner volg dan ben ik al 3 dagen overtijd... raad eens waar ik zin in heb... @ joyce, die banner van jou snap ik trouwens ook niet helemaal niet enzow..
@ Joyce en Wennie: Thanx! Ik ga dan denk ik die van de Matcare bestellen. Lekker makkelijk, haha, ach ja ik ben liever lui dan moe
Je hebt helemaal gelijk.. iedereen is anders.. maar wel fijn om te vergelijken en niet mee bezig zijn is volgens mij onmogelijk hoor! Druk heb ik .. alsof ik moet plassen, ook als ik net ben geweest.. En koud! pff.. ach ja.. ff wachten nog 9 voor 15 euro? geen geld bij karwei Muurtje: hoezo snap je mijn banner niet dan? ei is ei en de groene vakjes de vruchtbare dagen en waar het druppeltje staat is de voorspelde nieuwe ongi,,, en als je de 7de zou testen kunnen we dus evt wel tegelijkertijd!
NOD politie: HELP! Ik ben al aant rekenen wanneer ik kan testen! heb die matcare die 6 dagen voor NOD kan dus als ik reken op 30 dagen dan zou ik donderdag kunnen testen (5 voor NOD; maar mijn NOD is berekend op 28 dagen dus dan ben ik 3 dagen voor banner NOD en 1 dag voor NOD als het weer 26 dagen zou zijn,.... ).. Wat zouden jullie doen? wachten denk ik he?
hmm.. ik ga denk ik gewoon ff werken haha moet ook gebeuren he en welke cijfers? mijn banner laat zien welke dag het is in de maand dus maart, april, etc
@ joyce... thanks. Wist niet dat de dagen van de maand aangegeven werden. (blond of wat?) En werk ze!
Duss al 2 dames zwanger.. Ben je een paar dagen niet actief... moet je gelijk tig pagina's doorlezen.. Maare...Dames.. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. Jullie zijn ons grote voorbeeld..
Ik ben dus ook maar blij dat ik nog geen testen in huis heb, anders had ik mezelf echt niet kunnen inhouden.
@wennepennie, dankjewel! Super he! @Joyce, inderdaad je kan alleen maar afwachten..maar je kan het...hier nog wat extra HCG! @Joyce, wat betreft het testen....je moet doen wat je gevoel zegt....ik ben een hele slechte NOD politieagente, omdat ik gewoon weet hoe moeilijk het is. Het kan wel een teleurstelling zijn aan de ene kant, aan de andere kant kan het ook zijn dat het toch zo is, maar dat de test nog niet betrouwbaar genoeg is. pffff....moeilijk hoor... @Mariebel, dankjewel meid. We gaan de trend gewoon zo voortzetten...heel veel roze in april!
Als je test negatief is dan zijn er twee opties: Of je gelooft het niet, wat je dus weer een test gaat kosten... Of je test negatief en voelt je toch rot... Daarom denk ik... beter wachten
Lieve dames, Ik ga even mijzelf los proberen te scheuren van de computer... Zodat ik ook nog iets kan gaan doen in het huis... Dit is gewoon te verslavend! @ Werk ze diegene die werken! X tot later
huisje heb ik alweer gepoetst, nog ff snel bijlezen hier en dadelijk in de zon zitten en lunchen.. is het bij jullie ook zo een lekker weer? moet om 1 uur weer gaan werken, ik wil niet, wil lekker in de zon blijven....... das het nadeel van smiddags werken vind ik. kan beter sochtends beginnen, dan is het nog fris en dan kun je smiddags lekker in de zon. nu zit ik straks lekker in de zon en dan moet ik gaan werken,maarja we moeten toch geld gaan verdienen. verder hier alles ok? zijn er aantal die bijna kunnen gaan testen,, spannend!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum en heb mij NOD in april. Volgensmij zit ik dan hier op de juiste plek. Ik heb het vermoeden dat dit forum verslavend gaat werken en ik vind het leuk om te lezen hoe jullie met elkaar mee leven. Helaas moet ik nu aan het werk, maar ik zal zeker weer wat van mij laten horen! Groetjes, Niene
Sorry kan je niet echt helpen. Maar ik ga zelf denk ik de sensitest ovulatietesten proberen (daar was 1 persoon iig positief over) en dan meteen ook wat zwangerschapstesten aanschaffen. Zit alleen nog te twijfelen tussen de dipsticks en de casettes. Misschien is het een idee om even te kijken bij het subforum 'ovulatie en zwangerschapstesten'?.