NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    @niene; welkom hier bij de aprilmeiden.

@testen; ik heb me voorgenomen om deze maand geen testen te kopen die je een aantal dagen voor je nod kan doen. ga er gewoon 1 halen als ik 1 dag overtijd ben, dan kan ik ook niet te vroeg testen.
    goede instelling he? of ik me eraan kan houden weet ik nog niet haha

2. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ja het is hier ook heerlijk weer.
    Ga straks ook maar even stiekem genieten van de zon. Ben aan het werk, maar zo'n lekker zonnetje kan ik niet negeren. Zal niet te lang genieten, mijn werk lijdt al zo onder dit forum ;)

3. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ik ga ook echt pas zondag testen. Ik weet niet precies wat mijn cyclus is na mijn miskraam maar ik ga uit van de vorige van 30 dagen. Mocht ik niet zwanger zijn, dan hoop ik dat ik op tijd ongesteld wordt, dan weet ik mijn cyslus en hoef ik niet naar een nagetieve test te staren.

4. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Daar ben ik nou ook wel achter (en ik was al gewaarshuwd). Ik ga hier ook minder lezen/reageren tot ik weer in een spannender periode kom, want ik wil er niet teveel mee bezig zijn en dat ben ik op deze manier wel :rolleyes: heel ego eigenlijk, maar ik ben een beetje anti-verslaving en dan moet je vooral niet op zo'n forum als dit gaan lezen :)
    Gelukkig is het lekker weer 8)

V.w.b. testen, ik weet hoe moelijk het is, ik wacht altijd minimaal drie/vier dagen overtijd af, zeker met een iets onregelmatige cyclus. Meestal heb je dan tegen die tijd ook best wel overtuigende verschijnselen, al zegt dat laatste niet zoveel als ik naar mijn eigen laatste cyclus kijk :rolleyes: :rolleyes:
    Maar goed, als je graag zwanger wilt worden is geduld niet altijd even makkelijk op te brengen (wel alvast een goede oefening voor als de kinderen er eenmaal zijn... dan is een goed getraind geduld errug handig :D )

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: wgev & angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27 & Kris34
    24: Ikkuh26 & sweetcandie
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey
    * Suekes
    * Tante Mars

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

13 april:
    *Muurtje

15 april:
    * Maartje84

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

120 dames voor de ROZE AUDI
    2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@ Kris: Je staat op de lijst! Welkom!
    @ Niene: Jij ook van harte welkom. Als je ook op de lijst wil geeft dan even je NOD door.

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Welkom hier Niene, en inderdaad het is echt verslavend!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Niene

Het is hier het gezelligste forum van het hele land! Welkom en klets lekker mee.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zo... ben er weer ff. Bijgelezen...
    Hallo nieuwelingen!

Ipv iets aan mijn huis gedaan te hebben. Vriendin aan de foon gehad die zwanger is van n 2ling. Ze moest accuut stoppen met werken. Te hoge bloeddruk.
    Ze moest ff uithuilen, wat niet meer dan logies is.
    Ze moet heel rustig aan doen.... maar ze moet over 2 weken verhuizen. Donderdag krijgen ze de sleutel. Bij het idee niets te mogen doen wordt ze al gek...

9. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Hallo dames,

Hoe is het? Nog anderhalve dag en het is APRIL! Dit wordt onze maand!

Hier gaat alles volgens schema, ben eergisteren gestopt met de orgametril, vandaag ongesteld geworden en hopelijk over twee weken mijn ei!

Dus mocht er iemand HCG over hebben, gooi alvast maar deze kant op...........

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Niene en Kim welkom!

@chicken, wat een super reactie van je mannetje! en gezellig dat je lekker hier mee blijft kletsen!

@muurtje ooh wat naar voor je vriendin! gelukkig heeft ze een lieve vriending bij wie ze even kon uithuilen!

@testen; ik was ook tevroeg en heb me voorgenomen niet meer te testen voor nod (werd nl keurig ongi en dacht toen wel even dag **€ voor die clearbleu indicator)...maar goed dat is nu ik ongi ben wel makkelijk zeggen natuurlijk... Als we er maar voor zorgen dat we heeeeeeel veel roze krijgen!!!

Verder rustig hier, ik ben vanmiddag niet online denk ik...heel veel succes met geduld hebben meiden! spreek jullie later vandaag weer!

XxX

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Oke ik zit ff met een dilemma.. :(
    Ik heb dus PCO en heb gegokt dat ik rond 5 april kan testen..
    Bij mij weetje het nooit :( want ik heb een rare cyclus (zie onderschrift)..
    Wanneer zal ik de dokter bellen om weer naar de gyno te gaan?
    Na het weekend?
    Half april
    Eind april
    Mei..
    Ben namelijk bang dat er gezegt gaat worden..
    "mevrouw u probeert eerst maar eens een tijdje" :evil:
    Voor mijn eerste zoontje hebben wij pas na vele kuren hormonen en een operatie een kans gekregen (gelukkig wel gelijk zwanger)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mariebel
    Met jouw achtergrond ivm je 1e zwangerschap zou ik denken gelijk al naar de huisarts. Bij de eerste heb je ook hulp nodig gehad...

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik zou meteen bellen.. ik bedoel: je hebt een geschiedenis dus!
    gewoon doen hoor!

@ maaike: hoe ver vantevoren testte je en met ochtend?
    ik heb die matcare 2 voor 10 eurie dus valt mee tov die jij hebt geprobeerd en deze mogen 6 dagen voor NOD...
    maar ja, ik twijfel nog hoor!...

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

Kom weer even snel om een hoekje kieken in mn lunchpauze en wat zie ik:
    Chicken :D ! Helemaal geweldig meid! Super dat je voor je NOD als posi testte, geniet ervan!

Maar *zet NOD politie-pet weer op* andere meiden met test-kriebels probeer toch nog even te wachten tot je NOD!

@Maaikyb:wat jammer van je duivels meid :( . Bleghhh bleghh bleghhh! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik duim voor je dat je deze ronde op roze mag!

@Mariebel: oef, daar weet ik echt niets van sjorrie :oops: . Ik zou niet al te vroeg bellen, misschien igg wachten tot 2 weken na je nod? :( anders wordt je iidd vast weer weggestuurd. Kun je een eventuele volgende ronde niet gaan tempen (*duimen dat het niet meer nodig zal zijn*), dan weet je precies wanneer je ei was en kun je meteen bellen?

@all: zit nu precies op week na ei en voel weer eens helemaal niets behalve dan pijnlijke (*)(*), maar dat heb ik bijna altijd na mn ei. Tja, het geeft een mens niet echt hoop :( ...

15. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey allemaal,

hier was ik weer, wat hebben jullie vanmorgen alweer veel gekletst.

voel me niet zo heel erg lekker, heb me ook maar ziek gemeld, ben net een half uurtje uit mijn bed :confused: :confused:

chicken wat een mooie reactie van je mannetje :)

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *spiekt even om de hoek, tussen de drukte van het werk door*

HOOEEERAAAAAAAAAAaa! berenbotje en chicken, gefeliciteerd meiden! Begint goed hier!

Hier is het klusseizoen weer geopend, dus we doen ons best!

*duikelt terug in het werk*

17. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik denk dat ik mijn banner nu wel kan veranderen, 27 maart positief, 28 maart VET positief, dus gister mijn ei gehad, denk ik dan maar. heb er weinig van gevoeld deze ronde :( kan iemand mijn NOD in de lijst veranderen? naar 12 april?

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Lieselke: veel klusplezier ;). Ik hoop voor je dat het deze ronde eens raak is- het wordt voor jou ook wel eens tijd lijkt me zo :D

@wgev: ik zal je zo even aanpassen. Lekker dat je je eitje were hebt gehad en welkom op de wachtbank. Wel balen dat je je neit zo lekker voelt, maar hopelijk is het van korte duur.

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zit zelf ook met een dilemma...
    Mijn temp hou ik op twee verschillende sites bij... Fertilityfriend en op mijnkalender. Maar... nu komt het.
    Welke zal gelijk hebben volgens jullie?

Jan:
    FF zegt ovu op de 17e (de dag vóór dat temp 0,4 omhoog ging)
    Mijnkalender zegt de 18e (de dag dat temp 0,4 omhoog ging)

Feb:
    FF zegt 9e (de dag vóór dat temp 0,2 omhoog ging)
    mijnk zegt 10e (de dag dat tem 0,2 omhoog ging)

Begin Mrt:
    FF zegt 7e (dag er na temp 0,2 omhoog)
    mijnk zegt 3e (dag erna temp 0,3 omhoog)
    (bij maart aantek erbij 27 feb 36,4. 28 feb 36.8. 1 mrt 36.9. 2 mrt 36.5 3 mrt 36.8. 4 mrt 36.7. 5,6 en 7 mrt 36.8. 8 mrt 37.0. 0 mrt 36.8. 10 mrt 37.0 enz. ) http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... =2009-2-28

Het probleem bij mij zit m vnl dus in begin maart.
    En nu ben ik af aan het wachten wat mijn temp doet.
    Ik weet nu dus nl niet meer of ik een lf van 10 of 14 dagen zou moeten hebben...

20. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    joyce weet jij mischien hoe je die voorspelde dagen weg kunt halen bij mijn kalender, heb nu 2 keer een ei deze maand volgens de kalender :( heb mijn ei ingevuld maar de voorspelde ei gaat niet weg HELLUP! :D

Deel Deze Pagina