Ja, ik ga ook voor ronde 2.... Ik heb het laatste jaar een mirena spiraal gehad en daarvoor 7 jaar microgynon 30, maar ik had best wel wat last van menstruatieklachten (kon 2 dagen helemaal niets terwijl ik pijnstillers slikte op recept van de HA)... dus van ontpillen heb ik geen last Maar ik heb nadat de mirena eruit was een heftige spierpijn in mijn linkerbil tot mijn linkerknie gehad (klinkt heel raar, maar dit schijnt erbij te horen en hoofdpijn, maar goed alles voor het goede doel hè? Toerisme lijkt me ook hartstikke leuk hoor! In welke landen ben je al geweest voor je opleiding?
@dini: die spierpijn heb ik ook gehad na het verwijderen en ik dacht dat ik de enige was die zo'n rare klacht had
@ Justfem Echt waar? Jij ook? Whaha ik dacht ook eerst dat het aan mij lag, maar het bleef wel 2 weken aanhouden terwijl ik niet had gesport of rare acrobatische uithalen heb gedaan Ik vind het wel fijn dat jij ook een mirena hebt gehad, want zo zie je maar weer dat je erachter komt dat bepaalde klachten 'normaal' zijn... Wij zijn niet aan het onpillen maar aan het ontmirena-en klinkt ook echt niet
@ Dini; Nou is wel lekker dat je geen last heb van ontpillen maar van de bijwerkingen wel maar.. daar zit het wel mee toch ? Hopen dat het snel raak is duim voor je .. Ik ben nog niet echt ver geweest metje opleiding ga jen iet echt ver ! Ik ben naar Oostenrijk, italie, londen geweest ... En volgend jr zouden we ook ergens naar toe gaan maar verrassing !
@Dini: ja altijd fijn om andere mirena gebruiksters tegen te komen, de meeste die ik hoor die zijn overigens binnen een maand of 4 zwanger, dus hoop dat dat bij jou ook zo is,ik wijk nou eenmaal vaker af van de massa, dus mij niet als voorbeeld nemen met het zwanger worden
@ Miracle Ja joh, die bijwerkingen van de mirena dat stelt niks voor hoor! Het is irritant, maar ja als dat het ergste was in de wereld..... Nou, dan ben je toch al wel in 3 verschillende landen geweest op je 19e! Dat kan ik jou niet na vertellen Londen ben ik ook geweest, is echt mooi daar vind ik... Spannend welk land je volgend jaar heen gaat (als je dan niet met een dikke toeter rond loopt , want dat hopen we natuurlijk!
Ja, dat heb ik ook gehoord... maar ja elk lichaam is weer anders natuurlijk en ik ben pas in ronde 2 dus ik maak me nog niet veel zorgen (ik hoop natuurlijk wel dat het snel raak is ). Ik heb al een positieve test gehad de dag voordat de om de hoek kwamen kijken en mijn dag kwamen verpesten.... Jij bent al in ronde 7 dus jij bent eerst aan de beurt! Ik ga hard voor je duimen! Ik las net dat in maart meer dan 50% van de meiden zwanger is geraakt, dus dat record gaan we deze maand verbeteren!
wij willen zwanger worden! gewoon klussen van af de eerste roodvrije dag, tot de eerstvolgende eventuele rode dag... en dan mooi om de dag... wij worden hoe dan ook zwanger hahahaha
Mijn vriend heeft deze maand die instelling na die licht positieve zw-test voordat de ongi doorbrak. Hij wil wat hem betreft elke dag gaan klussen, ik heb hem maar gezegd dat om de dag beter is
Hoi meiden Ik ben nieuw hier. Ik ga vandaag ronde 3 in. Mischien een kerstkindje.hihi Meiden heel veel klus plezier en mochten er maar veel positieve testen komen. groetjes kim 27,27
Welkom! Wil je ook op de NOD-lijst? Geef dan even je NOD door, kunnen we je erbij zetten. En we hebben ook een "wie-ben-jij"-lijst, als je daar ook op wilt geeft dan even door voor je hoeveelste kindje jullie aan 't proberen zijn, hoeveelste ronde, welke provincie je woont en je verjaardag (als je dat allemaal kwijt wilt natuurlijk )
Hey Miracle! Oh daar twijfel ik ook helemaal niet aan, zo bedoelde ik het niet , is meer zo van; was ik ook nog maar zo jong, dan was mijn wens miss wat eerder uitgekomen. Mijn moeder was 21 toen ze van mij beviel en wij gaan samen naar festivals en concerten en de kroeg en dat is zo leuk! Maar dat doe ik straks toch wel als mijn kids dat leuk vinden, met rimpels en al! Ondanks dat ik al 12,5 jaar mijn vriendje heb en mijn koophuis alweer 6 jaar heb had ik het totaal niet voor elkaar tot voorkort. Zit nu pas heerlijk in mijn vel en weet nu pas wat ik wil. En dat is een babietje! Met zijn allen staan we zeker sterk! Kuzzz
wow wat een gemotiveerde mannen hebben jullie. ik ben 's avonds soms zo moe dat ik dan echt geen zin heb. hebben jullie daar dan geen last van?
Vorige maanden was ie niet zo actief en meewerkend, nu ie heeft gezien dat er een 2de streepje op zo'n test kan is ie helemaal omgeslagen rare man van mij. Ik heb daar idd ook last van zeker als ik een drukke dag achter de rug heb, dan ben ik blij dat ik in bed lig, was ik maar 8 jaar jonger hahaha dan wist ik het wel.
Dus ook aan alle anderen: Ik bedoelde niks met de leeftijd! Ik vindt het juist heel mooi dat vrouwen er steeds vroeger bewust voor kiezen! Ode aan alle jonge kinderwensers! Je leest alleen in alle bladen dat de gemiddelde leeftijd 32 is ofzo, nou aan de hand van dit forum kunnen ze dat beter bijstellen naar een jaar of 25 gemiddeld denk ik zo!