jaaaa, gelukt . Als ik het zo zie dan lijkt het me goed mogelijk dat je ei de 27e was, alleen is het wel raar dat je dan nog steeds zulke posi ovutesten hebt. Er missen ook wat temps, wat het moeilijker maakt om te zeggen wanneer ie precies was(of of ie nog mnoet komen..). Als ik jou was zou ik nog even afwachten. Ik kan me voorstelen dat als je temp vanaf morgen of later deze week ineens nog veeeel hoger wordt, FF je ei ook verschuift naar de datum vlak voor van die "tweede" tempverhoging. Gaat je temp niet alsnog drastisch omhoog dan dank ik dat FF het helemaal goed heeft en het echt de 27e is...
hoop dat je het snel hoort meid! @wgev: ja Mermaid was me voor en heeft je op de vorige pagina al aangepast. Het gaat zekers snel hier. Mochten we geen records breken met de hoeveelheid roze dan doen we dat misschien met het aantal pagina's.. Het is nog niet eens April! (maar goed, liever dat record breken met roze natuurlijk )
We gaan voor beide records is nog veel beter. Ik kan op dat FF helemaal niks doen kan voor geen hol engels dus dan is het zowiezo al moeilijk
@Tante mars: mocht je een keer een vertaling nodig hebben, dan zijn heir genoeg meiden die Engels spreken! Maar ja, in het Nederlands is dan natuurlijk wel zo makkelijk... @Mermaid: ja, de enige manier om hier alles te volgen is door je ziek te melden, en dat gaat me nou net iets te ver . Maar april is zo zeker een super gezellige maand! Zo en ga nu maar weer even werken (daarvoor schijn ik hier te zitten ), maar hopelijk heb ik vanmiddag nog even ergens een gaatje.
@tante: hoop dat je snel iets weet meid! En als je FF moeilijk vindt, doe je gewoon zoals ik en registreer je je op mijnkalender.net
Gooo! Girls! Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze Roze !
Ja super he! Ook te vroeg getest, maar kon het niet laten. Had een hele dikke streep, maar die heb je vast gezien!
Geen twijfel mogelijk @Tante Mars: balen dat er nog geen uitslag is, ik duim dat je morgenmiddag goed nieuws te vertellen hebt @Muurtje: ik denk dat je de 27ste je ei hebt gehad, maar ben het met nana33 eens dat je misschien nog even een paar dgen moet kijken misschien dat ie dan nog een dag verschuift. @ego: hier gelukkig redelijk met beide beentjes op de grond, zo goed en zo kwaad als het gaat. Mijn temp ziet er nog steeds goed uit in FF, maar ik hou mezelf heel de tijd voor dat het niets zegt, net zo min als pijnlijke (.)(.), misselijkheid en duizeligheid. Ik heb ook ongikrampen, dus verwacht toch wel dat de ongi gewoon gaat doorzetten, hoewel dat ook andere krampjes kunnen zijn natuurlijk... nee twee benen op de grond. Ik ben blij dat ik alleen digitale testen in huis heb nu anders zou ik vast al eerder in verleiding komen om te gaan testen dan mijn eigenlijke NOD...... zo ga weer ff aan het werk. Tot Straks Oh en de positieve gedachte van april: meer dan 21% op roze!!!!!!
berenbotje duidelijker kan idd echt niet. jullie zijn wel het bewijs dat je wel degelijk voor je NOD positief kan testen
@berenbotje Ja mooie test! Je kan er niet meer om heen! Je bent ZWANGER! GEfelie! (had ik al gedaan maar gewoon nog een keer!) @justfem en nana ik wacht rustig af. TOt snel weer! Ik ga ff ... Bleee geen izn in maar ik moet toch echt wat gaan doen. XXX!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx &Anne19791980 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 121 dames voor de ROZE AUDI 2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ Smile: Welkom! Je staat op de lijst.
hey muurtje, zie dat je bij de testmarathon op de 13e staat, ik denk dat dit ook mijn testdag word, als ik het volhoud tenminste