NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @justfem: spannend ook voor jou hoor...ik had ook express geen digitale testen...haha.. stom is dat he. Dat is echt te confronterend, met een gewone test kun je je tenminste nog een beetje sufstaren..hihi. Zet hem op meid, je kan het!

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant

hihii, ja ik ben een beetje ongeduldig! Ik had deze test vanmiddag gedaan, niet eens met ochtendurine! hahaha.

Ik had eerst van die testje met streepjes, en daar werd ik toch een beetje kriebelig van. Ik wil een duidelijk resultaat en ja die heb ik nu gekregen!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    voor nu... nog wel. Ik zou áls mijn lf 10 en ik heb de 27e mijn ei gehad al op de 7e april kunnen testen. Maar ik heb net beloofd netjes door te gaan met tempen en af te wachten dus ik denk dat ik met je mee ga doen op de 13e allls de :evil: niet eerder zijn...

Liefs!
    Nu ga ik echt even weg. (Het is zo moeilijk om hier los te komen! ;))

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ff uit en inloggen? hmm.. nee.. weet dat met ongi vanzelf verdwijnt dus ...
    ms ff helpdesk mailtje sturen?
    Maar ms dat de tip van miranda helpt? Dus het laatste bolletje aanklikken..

@! Tante: balen dat er niks duidelijk is…

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    EN HIJ DOET HET! ik heb alle automatische berekeningen uit moeten zetten, maar hij doet nu! :)

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    **ATTENTIE ATTENTIE, HIER VOLGT EEN MEDEDELING: OM 14:30 GAAT ER WEER MET HCG GESTROOID WORDEN!**

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    aha, dan ben ik de 1e ik ga der op w88 :d

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@mermaid dank je wel :)

Even een vraagje aan diegene die aan de pil waren. Maar is jullie periode dat je ongi bent na de pil ook ineens veel korter en minder?
    Dit is mijn 1e cyclus na de pilstop en was netjes na 29 dagen ongi maar ik heb 1 dag helder rood, de 2e dag beetje rood en daarna eigenlijk nog maar 2 dagen bruin. Sorry voor de details maar ik vind het wel een beetje weinig of is dit normaal?

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Graag gedaan. Ik heb nu ik niet meer aan de pil ben ook een veel kortere menstruatie (2 à 3 dgn) en ook helemaal geen buikpijn meer. Ik ben er zelf wel blij mee :D .

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hahaha!
    Over enkele minuten zal er met HCG worden de gestrooid! (in plaats van over enkele minuten zal het water gaan golven....hihihi)

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Alles moet na de pil weer op gang komen. Door de pil wordt een kunstmatige cyclus gecreëerd zeg maar. Nu gaat je lichaam weer in een natuurlijke cyclus terechtkomen en daar kunnen best wel wat perioden overheen gaan. Het is dus volgens mij helemaal normaal dat het wat van slag is. :)

12. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik heb nog steeds een wisselende cyclus(ronde 4), en qua ogi, altijd netjes 2 dagen. heb zelf nooit last van bruin bloed. maar ken de verhalen, en dit is meestal gewoon oud bloed. hier hoef je je volgens mij niet druk om te maken. ik ben zelf dus ook heel weinig ongesteld maar maak me er (nog) niet druk om. ik was voor de pil ook 2 dagen ongesteld, ik weet niet hoe dit bij jou was?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jij strooit mee he! Doe jij de linkerkant, doe ik de rechterkant...haha..nog twee minuten....

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik heb na pil ook minder dagen dan met pil of voor pil.. raar he ;) ach ja.. hoort erbij!

-*zit klaar met paraplu om alles op te vangen *

15. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    * doet vast een warming-up om straks goed te kunnen springen/vangen *

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Emmer, dweil, schepnet en vooral een luchtstofzuiger :) Heb ik bij de hand kom maar op haha

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    VANGEN, VASTHOUDEN EN DOORSLIKKEN!:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

18. smile17

smile17 Niet meer actief

*houdt me gereed voor de HCG te vangen*

Dank jullie voor de antwoorden. Pff voor de pil (10 jaar geleden) had ik volgens mij wel meer rood zeg maar. Maar bruin heb ik altijd aan het eind zeg maar dus ook met pil.
    Maar dan zal het wel goed zijn en inderdaad het is niet zo erg als je maar 4 dagen last heb ipv 6 ;)

19. smile17

smile17 Niet meer actief

*vang* hopelijk brengt het geluk

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Spring Vlieg Ren Spring Duik

*vang*
    *vang*
    *vang*
    *vang*
    *vang*
    *vang*
    *vang*

Nu ben ik uitgeput, het zit in een potje met een goeie deksel :)

Deel Deze Pagina