@ Muurtje : Ff kieken op het emmertje @ Psje: Nee in 1 keer raak De eerste keer op de middag van MK geprikt door een stagaire nergens last van gehad en de laatste 4x pfff elke keer weer een lamme arm zo'n ander half uur en die tintelingen, het heeft zelfs 1 keer meer dan een dag geduurt.
Ik was helaas niet zwanger, het was oud Hcg van mijn miskraam in november. Ik heb heel lang, bijna drie maanden Hcg in mijn lijf gehouden. Nu weer gewoon ongesteld, dus nu wil ik wel heel graag echt zwanger zijn...
IG-168-E Karwei huismerk binnenverf(saus) Donkerbruin en het neigt toch ook wat (op foto) naar grijs.
Ha Knorretje, dankjewel voor de felicitatie! Ja, beetje vroeg getest inderdaad, maar wel mega dikke streep. Stond er zelf verbaasd van! Je kan het meid....nog eventjes geduld....
@Psje, Dat zegt echt niks hoor van de niet-gevoelige borsten. Ik heb weken aan m'n tepels zitten voelen omdat ik bij m'n zwangerschap vorige keer hele gevoelige tepels had. Dit keer voelde ik helemaal niks en moet je zien! Ik denk dat ik me nu serieus ga bezig houden met de NOD politie...er wordt hier veel te veel gezweefd....hihi
@chicken: ja ik weet dat het niks zegt maar.. het enige waar ik mee kan vergelijken is die 8 wkn dat ik zwanger ben geweest en toen had ik wel last van mn borsten dus nu zit ik er ook steeds aan ik wwet dat elke zwangerschap anders is en dat ik dus gewoon moet afwachten....maar ik wil zo graag! (net als alle anderen hier natuurlijk)
Ja dat is zo je moet het altijd weer uitleggen. Heel veel mensen weten het ook niet van mij alleen als het echt niet meer gaat vertel ik het wel. Maar gelukkig het mooie weer komt er weer aan dus dat scheelt (bij mij) wel weer in klachten.
Bleeee 13 dagen! Oh ja, ik las net een berichtje van Wops. Zij is 40 kilo afgevallen! Ik heb even mijn bewondering uitgesproken naar haar toe. Erg knap.
Het is ook soms echt niet meer te doen he..ik ken het echt hoor. Je kan jezelf helemaal gek maken. Ik heb echt precies hetzelfde als jij gehad. 10 wkn zwangerschap en had bizar veel kwaaltjes. De enige symptomen die ik nu had was een rommelige buik en wat krampjes. Schrijf het gewoon lekker van je af hier, dat is het enige wat je kunt doen. Ik strooi zo nu en dan met HCG, dat kondig aan via de megafoon, dus zorg dat je dan in ieder geval klaarstaat.. Kop op meis...komt echt goed..xxx
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 122 dames voor de ROZE AUDI 2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Heb even het aantal meerijders in ons scheurijzer aangepast. Het zijn er alweer 122!
Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. Dit vond ik op Gezondheid.be, wist ik niet, jullie?
JA dat wist ik was bij ons reuma bericht gebleven. Heb geen zin om alles te lezen alleen even de laatste 2 blz doen
hmm.. psje.. je hebt gelijk.. gaat weer veel meer over kwaaltjes.. hmm.. dat was niet de bedoeling he! haha ok nog ff dan: heb soms krampen en steken en soms mijn . . (jeweetwel van de (.)(.) )auw.. maar verder nog weinig last van.. of nou ja.. als ik er op ga letten: de kaas op brood was niet lekker en ben nu ineens weer kei moe! ene deel van lijf heeft het koud en andere deel kei warm! ikke nie snap nie! Dus maar als ik er niet op let voel ik me gewoon eigenlijk kip lekker Overigens: minder of meer hier.. we zijn er toch wel mee bezig Dus bij deze: Dames wat een lekker weer he! Nu vind ik op het dak wachten een stuk minder erg! Heb alleen geen inspiratie voor werk! hihi.. En mis mijn vriendje Wat ik wel merk, is dat ik nu ineens weer kei verliefd op hem ben! hihi.. ... Alhoewel ik was nog kei verliefd, maar kwee nie .. moeilijk uit te leggen! Vanavond mijn zusje helpen met der aangifte... ik vind het leuk, zij niet.. en ze had nog moeilijk vragen ook.. pfff.. Chicken: jij was toch adviseuse? Ze had een vraag in aangifte (die ene die je kunt downloaden en al ingevuld is.) of het haar hoofdverblijf was voorheen, terwijl ze de woning 31-12-2007 heeft gekocht dus beetje vreemd.. en ze moet dus dit adres aanklikken als 2de woning... heul apart.. Dan had ze ook nog: verbouwing, wat mag wel wat mag niet? En: wanneer mag je je ziektekosten ook weer ophogen? das toch als je meer verdient dan een bepaald bedrag? en dan 113% ofzo? (zit zelf boven bedrag dus kreeg de optie niet eens ..)
Tante: Vervelend dat je nog geen uitslag hebt. Wachten duurt nu nog langer. Idd lekker weertje hier ook 12 graden echt super. Laat de zomer maar komen. Borstverkleining: alleen doen als je er zelf achter staat. Hier ook cup F maar ik vind het wel goed zo. Scheelt dat mijn vriend ene echte borsten man is. Verder weinig te melden alleen voelt mij onderbuik alsof ik onwijs veel schuine buikspieren gedaan heb. Echt niet leuk. Zou dit mijn innesteling kunnen zijn? Straalt ook door naar mijn benen. Hope so
Chicken: bedankt voor je positieve woorden. ik begrijp mezelf soms gewoon niet. Toen ik stopte met de pil hadden mijn vriend en ik allebei zoiets van: ach zal wel ff duren en we zijn nog jong, we zien wel wanneer het zover is. Nu na de mk ben ik er voordurend mee bezig, ik wil weer zwanger zijn en liever gisteren dan vandaag. Mijn vriend heeft nog steeds zoiets van: ach we weten dat we het kunnen en als het pas over bijv 2 mnd zover is dan is het toch ook goed. Hij wil het wel heel graag maar hij heeft niet die druk zeg maar. Ik begrijp niet zo goed dat ik er voor de miskraam zo rustig en makkelijk mee om kon gaan en nu niet meer