NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, hoor, we eten als we zin hebben. Nog geen kinderen, nu kan dat nog ;)

2. woops

woops Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper
    4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe &
    7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980
    10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321
    11: Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops
    14: bapsie & mammie patricia
    15: Krokodieltje & alina21
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84
    17: Line77 & Noobody79 & ricmar94
    18:
    19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79
    20: meggytje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb
    23: Einneh & Susan27 & Kris34
    24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis
    26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel
    28: Moosje25
    29:
    30:

TESTMARATHON

3 april:
    *Rebbel

5 april:
    * LadyJoey
    * Suekes
    * Tante Mars

7 april:
    * Justfem
    * Roos1987

11 april:
    * Suekes

13 april:
    *Muurtje
    *Wgev

15 april:
    * Maartje84

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

124 dames voor de ROZE AUDI
    2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Heb mezelf op de lijst geplaatst. :)

3. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha, ja dat is waar, mijn mannetje begon altijd om 17.30 met werken, dan eten we om 16.30/17.00. maar nu moet hij om 16.00 uur beginnen (nieuwe werktijden) vraag me af wanneer we nu gaan warm eten, we moeten tot 15.00 uur naar school toe :( ik denk dat wij smorgens maar moeten warm eten [​IMG]

;)

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ze staan al bij te koop aan geboden.
    hoef er dus niet veel voor te hebben, echter ik kan er nuks mee worden, ik vind de andere beter bij me werken (zal wel per persoon verschiklend zijn...

5. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Lieve allemaal!

Dag werken zit er weer op. Ik wilde eigenlijk ook pizza in de oven gooien maar mijn lief vond rijst met groenten toch beter dus dat is ie nu halen...

Ik word intussen echt gek! Gister dus mega nega test, maar ik stond vandaag weer op m'n kop, niet normaal meer! Onwijze druk op m'n buik met ongiekrampen, vlagen van misselijk, duizelig en hoofpijn pfffff!

Wil mezelf dwingen te wachten met testen maar weet niet of het mogelijk is hoor. Morgen om 07:00 de deur uit dus dat zou ook wel heel vroeg testen worden en meteen door.
    Aaaahh! Ik wil het weten!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @wgev Meestal eten wij niet zo laat. Maar man was niet thuis... die kwam toevallig net aanrijden op de motor (uit Belgie) En ik heb hem gelijk weer weg gestuurd om patat te gaan halen... ;)
    De schat hij is het nog gaan halen ook.

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ohhh, das wel lief. ik moet meestal mee anders neemt hij weer allemaal rare dingen mee, die ik niet eet.

mijn mannetje had nog geen honger om 4 uur, dus die zal wel bij de mac dreg eten. ik woon boven de snackbar, slecht hoor, maar hoef dus niet zover te lopen :D :)

8. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik denk dat je best een testje kan wagen hoor morgen vroeg. als je je daar prettiger bij voelt. loop je morgen ook niet de hele tijd eraan te denken.

9. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik ben deze week heel de week remi, mannetje heeft avond-dienst.
    Ik heb vandaag zalm gebakken en bami met doperwten op en gekruide olie.
    Jammie.
    Morgen heb ik weer zalm op het menu en dan met mihoen.
    Heb er nu al zin in.

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja, misschien ga ik dat wel doen, ben alleen zo bang dat ie weer negatief is.... terwijl m'n lijf me toch wel heel duidelijk anders vertelt momenteel. (aja, NOD politie, ik weet t ik weet 't)

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik ben zo geen vis eter, vind het gewoon niet zo lekker. maar het is wel reuze gezond :D

ik ga er even vandoor, ga ook maar eens kijken of ik iets binnen krijg, anders word het te laat om te eten.

tot later

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    of nu :oops:

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    je moet doen waar jij je prettig bij voelt, en 1 dag voor NOD moet kunnen toch ;) ach ja, misschien denk je der morgen weer anders over. anders morgenvroeg gauw naar de wc. dat is pech, ochtendplasje weg, kun je niet meer testen :) is heel moeilijk hoor, ik weet het.

als ik me niet kan beheersen met testen zeg ik het gewoon tegen mijn mannetje. als ik dan naar de wc ga, zegt hij, niet testen he, binnen 1 minuut weer terug :) :)

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Chicken deed gister ook een test midden op de dag. ALLES KAN,,

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pfffffffffffff, ik wil ook wel testen, maar weet nu al dat ik gewoon negatief test omdat ik toch wel ongi wordt

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ze zeggen toch altijd dat je voor je NOD het best met ochtend urine kunt testen, na je NOD maakt dit niet meer uit. heb ik ergens gelezen :oops:

nou ga ik echt

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo ladies!

ook weer alles bijgelezen! Wordt weer een spannende maand! En denk erom he? De NOD politie is altijd in de buurt!
    Hier is mijn ovutest ook weer nega, dus officieel op het wachtbankje! Plak mij maar aan het dak! :)

18. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    heeeeeeeeeee

@allemaal, wat spannend allemaal he! Het klinkt allemaal veelbelovend...........

@hier: had bruin bij het afvegen. Niet noemenswaardig, maar toch.......ik hoop dat het niet doorzet! Is hier iemand bekend mee?

Vanavond spagetti met broccoli kaassaus met cherrytomaatjes gegeten! Weer een nieuw recept, en ja hoor, weer lekker hahahahahaha

19. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    dat is waar, ik trek mijn theorie weer in :D :)

20. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    oohh, tante Mars, ja, dat wil ik wel hoor. Maar mag niet van m'n lief. Hij zegt dat ie me dan gaat aangeven bij jullie, haha! Hij vind morgenochtend wel ok, dus denk dat dat het dan gaat worden...

Deel Deze Pagina