NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper 4: anniepannie & Knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 11: Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: 30: TESTMARATHON 3 april: *Rebbel 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 124 dames voor de ROZE AUDI 2 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! ************************ Heb mezelf op de lijst geplaatst.
haha, ja dat is waar, mijn mannetje begon altijd om 17.30 met werken, dan eten we om 16.30/17.00. maar nu moet hij om 16.00 uur beginnen (nieuwe werktijden) vraag me af wanneer we nu gaan warm eten, we moeten tot 15.00 uur naar school toe ik denk dat wij smorgens maar moeten warm eten
ja ze staan al bij te koop aan geboden. hoef er dus niet veel voor te hebben, echter ik kan er nuks mee worden, ik vind de andere beter bij me werken (zal wel per persoon verschiklend zijn...
Lieve allemaal! Dag werken zit er weer op. Ik wilde eigenlijk ook pizza in de oven gooien maar mijn lief vond rijst met groenten toch beter dus dat is ie nu halen... Ik word intussen echt gek! Gister dus mega nega test, maar ik stond vandaag weer op m'n kop, niet normaal meer! Onwijze druk op m'n buik met ongiekrampen, vlagen van misselijk, duizelig en hoofpijn pfffff! Wil mezelf dwingen te wachten met testen maar weet niet of het mogelijk is hoor. Morgen om 07:00 de deur uit dus dat zou ook wel heel vroeg testen worden en meteen door. Aaaahh! Ik wil het weten!
@wgev Meestal eten wij niet zo laat. Maar man was niet thuis... die kwam toevallig net aanrijden op de motor (uit Belgie) En ik heb hem gelijk weer weg gestuurd om patat te gaan halen... De schat hij is het nog gaan halen ook.
ohhh, das wel lief. ik moet meestal mee anders neemt hij weer allemaal rare dingen mee, die ik niet eet. mijn mannetje had nog geen honger om 4 uur, dus die zal wel bij de mac dreg eten. ik woon boven de snackbar, slecht hoor, maar hoef dus niet zover te lopen
ik denk dat je best een testje kan wagen hoor morgen vroeg. als je je daar prettiger bij voelt. loop je morgen ook niet de hele tijd eraan te denken.
Hoi, Ik ben deze week heel de week remi, mannetje heeft avond-dienst. Ik heb vandaag zalm gebakken en bami met doperwten op en gekruide olie. Jammie. Morgen heb ik weer zalm op het menu en dan met mihoen. Heb er nu al zin in.
Ja, misschien ga ik dat wel doen, ben alleen zo bang dat ie weer negatief is.... terwijl m'n lijf me toch wel heel duidelijk anders vertelt momenteel. (aja, NOD politie, ik weet t ik weet 't)
ik ben zo geen vis eter, vind het gewoon niet zo lekker. maar het is wel reuze gezond ik ga er even vandoor, ga ook maar eens kijken of ik iets binnen krijg, anders word het te laat om te eten. tot later
je moet doen waar jij je prettig bij voelt, en 1 dag voor NOD moet kunnen toch ach ja, misschien denk je der morgen weer anders over. anders morgenvroeg gauw naar de wc. dat is pech, ochtendplasje weg, kun je niet meer testen is heel moeilijk hoor, ik weet het. als ik me niet kan beheersen met testen zeg ik het gewoon tegen mijn mannetje. als ik dan naar de wc ga, zegt hij, niet testen he, binnen 1 minuut weer terug
pfffffffffffff, ik wil ook wel testen, maar weet nu al dat ik gewoon negatief test omdat ik toch wel ongi wordt
ze zeggen toch altijd dat je voor je NOD het best met ochtend urine kunt testen, na je NOD maakt dit niet meer uit. heb ik ergens gelezen nou ga ik echt
hallo ladies! ook weer alles bijgelezen! Wordt weer een spannende maand! En denk erom he? De NOD politie is altijd in de buurt! Hier is mijn ovutest ook weer nega, dus officieel op het wachtbankje! Plak mij maar aan het dak!
heeeeeeeeeee @allemaal, wat spannend allemaal he! Het klinkt allemaal veelbelovend........... @hier: had bruin bij het afvegen. Niet noemenswaardig, maar toch.......ik hoop dat het niet doorzet! Is hier iemand bekend mee? Vanavond spagetti met broccoli kaassaus met cherrytomaatjes gegeten! Weer een nieuw recept, en ja hoor, weer lekker hahahahahaha
oohh, tante Mars, ja, dat wil ik wel hoor. Maar mag niet van m'n lief. Hij zegt dat ie me dan gaat aangeven bij jullie, haha! Hij vind morgenochtend wel ok, dus denk dat dat het dan gaat worden...