LIEF VAN NINOHUPLEPUP , ALS JOU VROUWTJE PREGNANT IS DAN KAN ZE NU WEL POSITIEF TESTEN HOOR , DAARVOOR HOEF JE HAAR NIET AAN TE GEVEN WANT IEDEREEN BREEKT DE BELOFTES IN APRIL
Jij bent vals 8) ik kom dalijk wel efkes op visite. Springt Springt Springt komt maar niet dichterbij . Het kan echt meneer
hahaha.... Dat het heeeeeeeeeeeeeeeeel snel zondag is... zaterdag kan eventueel ook om te testen.... maar ik wil geen ongi! ooooooooooooh, heb maar een wens! ! ! Lieve paashaas, vervul deze wens, hoor deze bede... Dank u Ei
Hhahahaa! Nou blijft t wel wat stil vanuit de keuken, volgens mij durft hij niet meer. Maar we gaan toch nog 'n nachtje wachten en dan zooooo hopen op een posi test morgenochtend! Ik kan 't niet meteen laten weten, ik zit op m'n werk niet op zp, maar laat 't morgenavond wel weten hoe het is afgelopen....
LadyJoey, ja inderdaad Maar tot 1 april hou ik het echt niet meer uit, jij wel? Dicky, Alles kan hoor, klachten of geen klachten!
he maar ff, jullie kunnen toch al best testen morgenochtend? 1 dag voor nod is niks! nee ik heb bruinverlies, kan dat dan?
Ja, we gaan testen morgenvroeg. Bruinverlies kan volgens mij wel hoor. Heb ik wel hier gelezen, kan oud innestelbloed zijn.
nou hoor.......net ik nachtdienst heb vannacht hahahahahaha ik wens jullie alvast ontzettend veel geluk! Echt spannend! o ok ik hoop dan dat het hierbij blijft.........
Dankjewel Dicky! Ik hoop ook voor je dat het bij beetje bruinverlies blijft! LadyJoey, heb je zojuist getest dan?!