NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dini

Dini Lid

5 feb 2009
    29
    0
    0
    Verpleegkundige
    Whaha, je hebt helemaal gelijk! Ik heb het denk ik niet goed gelezen sorry :oops:

@ iedereen
    Ik ga tot vrijdag met een vriendin naar een andere vriendin van ons toe, dus dan ben ik hier even niet... Tot vrijdag allemaal!

Liefs,
    Dini

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Zo, heb even moeten teruglezen....maar daar ben ik dan.

Ik las net dat er in maart al bijna 50% zwanger is. Klinkt allemaal heel veelbelovend. Ik hoorde eerst ook bij de lijst van januari. Maar......zag dat er daar ook veel vlindertjes bijgekomen waren (incl. die van mij)
    Dus dat er veel zwangeren zijn, vind ik super om te zien, maar dan hoop ik ook echt dat al die wondertjes mogen blijven zitten.

En wat de actieve mannen betreft,
    Je hebt gelijk Justfem!
    Sinds mijn vriend mijn vriend de 4 positieve (ik kon het iedere keer niet geloven) testen had gezien. En wij samen het hartje hebben zien tikken, wil hij er ook weer helemaal voor gaan. Hahahhaa.......ben benieuwd...aangezien dit ronde 1 na mijn MK is. Aan de ene kant eng om misschien weerte gaan klussen. En aan de andere kant weer heel graag zwanger willen worden.

Liefs Tink

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    De 50% klopt niet hoor.. ook in de andere maanden niet..

maar kan me voorstellen dat het weer eng is.. hoop voor je dat het mee valt en je weer snel dat hartje ziet tikken

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Kan het me voorstellend dat je het spannend vindt. Ik wens je heel veel succes en hopelijk heb je goed nieuws......Kan me ook voorstellen dat je in het begin (mocht je weer zwanger zijn) heel bang bent......Je weet tenslotte hoe het is om het te verliezen....pffff, HEEL VEEL SUCCES. Ik gun het je!

Effe wat anders:

De dinsdag zit er weer op. Jippie......De dag leek vandaag maar niet voorbij te gaan, terwijl ik me toch te pletter heb gewerkt......Je hebt soms van die dagen. Vanaaf ff helemaal niks doen. Morgen weer werken en huisje kijken! Ben zelf al wezen kijken, morgen gaat vriendlief mee. Hoop toch zo dat ie het net zo mooi vind als mij. Zou helemaal super zijn!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik denk dat met die 50% bedoeld wordt dat de helft voorbij hun NOD nu zwanger is...dus 50% rood, 50% roze ;)

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dat zou eerder kunnen....

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Weet nog dat we allebei aan het wachten waren en dat jij toen een posi test had :D Echt schrikken ja...hoop voor je dat je (in jouw tempo) het een plekje kan geven. Kan me voorstellen dat je het dan heel spannend/eng zal vinden, maar komt wel goed ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Justfem en Nana: jullie zijn lief! :) thanks voor de berichtjes ;)

En nieuwe meiden: welkom in onze roze scheurbak! Van binnen is ie veeeeel groter dan ie van buiten doet lijken...we hebben in de car rijen maar dan ook rijen vol met wachtende eitjes, chocola én GEDULD! ;)
    En af en toe maken we pitstops langs heerlijke restaurantjes en beautysalons/masseurs!
    Let goed op: op de verkeersborden langs de weg staat precies waar het wereldberoemde HCG te vinden is! Zoek en gij zult vinden! (lees: klus en gij zult geluk krijgen!)

Fijne avond iedereen! Vanavond Desperate Housewives..cool! :D

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, wat super dat het zo goed gaat met roze in Maart :D , jammer dat we niet meer van die roze golf kunnen profiteren. Maar inderdaad wij gaan dat gewoon weer doen in April (en misschien nog wel beter!). Met al onze (bijna) lente eitjes moet dat toch gaan lukken zou je zeggen!

@Heitje: Leuk he Desparate housewives, ik volg het ook al sinds het begin. Als je trws geen zin hebt om steeds een week te wachten op een nieuwe aflevering kun je ook op 'project free tv' kijken (tik maar ff in google in ;) ), daar heb je alle afleveringen tot waar ze nu zijn in deVS. Ook van heel veel andere series trouwens. Moet je maar eens kijken :D .

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    HEy dames,

Er is weer heel wat gekletst vandaag zie ik. Gezellig hoor! Desperate housewives HEERLIJK! Kijk alleen niet op tv ik laat mijn zwagertje altijd afleveringen op dvd zetten zodat ik net wat verder ben dan de tv en ik ze lekker achter elkaar kan kijken. Ben blij dat t alweer dinsdagavond is waren twee behoorlijk drukke dagen op t werk. Heb besloten morgen lekker rustig aan te gaan doen met me kindjes hebben ze wel verdiend!

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
  12. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Suekes; Oohh nee meid zo bedoelde ik het helemaal niet haha (K) ... Ik weet dat je het ongeveer zo bedoelde haha :D ...

@ Dini; Moet wel goed komen, en idd als ik niet met een groete toeter loop maar ja daar heb ik het wel voor over hahah ! :D ben een sportief iemand ik voetbal dus ja moet wel lukken toch :D gewoon beetje fit blijven hahaha .. als de zwangerschap beetje mee zit :D

Maar ja dat zien we dan wel ! .. als de pendel gelijk heeft dan ben ik er voor nog bevallen maar ja dan gaat de trip voor mij niet door .. maar daar heb ik het al helemaal voor overrr !

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wat is het rustig hier vanaaf zeg

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zeker rustig, was zelf druk met pendelen deze avond en ga nu met mijn mannetje oefenen voor de vruchtbare dagen :oops: :)

Zie jullie morgen weer ;)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey nana!
    thanks ik ga het eens googlen ;)
    Ook zeker handig voor andere programma's! Soms vergeet ik wat te kijken en wil ik het graag terugzien en dan wordt juist dát niet herhaald! grrrr

Ik wil eigenlijk ook wel een pendel maar ben bang voor de uitslag... :( Stom he... :(

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dat heb ik ook hoor. Ik ben ten eerste veels te bang dat ik me daar dan veels te veel op ga focussen en bovendien ben ik bang dat t strax niet uitkomt en ik dan super-teleurgesteld zou zijn (ondanks dat ik me zelf voor zou houden dat ik t "voor de gein" doe en er niet te veel waarde aan hecht.....yeah right.... ;) )

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja precies!

18. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    zou iemand mij op 7 april kunnen zetten

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81
    6: cristel1980 & Miss Moneypenny
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076
    8: Julied & Tessa8
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky
    11: Suekes
    12:
    13: Koeky
    14: bapsie
    15:
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

43 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

He monica, jammer van je ongi...las het net bij NOD-maart.
    Welkom in de audi, ik hoop dat het deze maand wel raak is voor je...voor ons allemaal uiteraard!
    Maarre, je staat erbij hoor op 7 april...

20. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    dank je wel en we gaan met goede moed verder

Deel Deze Pagina