sorry.lees het maar half stom! ik heb geen idee joh! is je man thuis? houden jullie van pokeren ofzo?
nou meiden nog een hele fijne avond, ik ga er vandoor, hang hier nu al de hele dag rond ga maar weer eens televisie kijken tot mijn oogjes vierkant worden
jah, maar hij kan ni tegen verliezen en ik win altijd haha.... we zien wel... denk dat we vroeg naar bed gaan Is het ook zo morgen... en dus overmorgen... en dan komt meneer zagemans om 12 uur met de zaag om de week doormidden te zagen, en dan is het ook alweer zo weekend!
Ik ga echt... meisjes, rustig aan, overhaast het testen niet, bespaar jezelf een teleurstelling... en zo wel... DIRECT RESULTAAT MELDEN OP DE SITE, GA NIET VAN HUIS ZONDER RESULTAAT VAN TESTEN ACHTER TE LATEN EN EVENTUEEL MET HCG TE STROOIEN! ! ! ! ghehehehehe Truste ladies! Kus
Ik wens ik wens... heeel veel roze!!!! Lieve schatten ik ga nu tv kijken met hubbie tot later of tot morgen! lfs!
Jawel Tante is er nog Die zich ineens helemaal de pleuris baalt omdat de kaartjes van Ciske de Rat na 3 weken nog niet binnen zijn! Heb vorige week al gebeld ze zijn betaald maar toen nog niet uitgedraait ze zei dat ze voor het weekend binnen moesten zijn. Maar heb ze nog niet
Jee Tante! gelukkig ben jij er nog Lekker suf dat dat zooooo lang moet duren. Zou er nog maar ff flink gaan stalken, want het lijkt me dat er wel iest misgegaan moet zijn... :x
Ow als dat zo is dan hebben ze een groot probleem, het is niet zomaar een bedrag 160 lijk me! Daar mogen ze wel wat netter mee omgaan.
Ja, dan moeten ze je dat gewoon terugbetalen lijkt me! Maar misschien zijn ze gewoon heeeeeel erg sloom en komen ze toch nog. Lekker irritant in ieder geval...
Zit even rare emoticons te bekijken, waarvan ik me bij sommigen echt afvraag waar je ze ooit voor nodig zou kunnen hebben . Zoals deze bijvoorbeeld: