Hey meiden, ben even vlug aan het bijlezen. Pfffffffffffffff wat weer een pagina's. Heb het nogal druk gehad vandaag dus had niet even de mogelijkheid om te kijken. Heb ik nog wat gemist. Vandaag heb ik moeite om met mijn beide voeten aan de grond te blijven. Heb enorme testdrang. Heb gespannen (*)(*). En een vol gevoel in mijn buik en het is net of mijn eten niet verder wil zakken naar beneden, hangt nog ergens bij mijn strottenhoofd. En hartkloppingen, maar volgens mij komt dat van mijzelf helemaal gek maken. Help, wie heeft er lijm! Smeer me maar helemaal in want ik trek het haast niet. *EINDE EGO*
Jaaaaaa, nana kan weer wat doen *Tuduu tuduuu tuduuu* *Nod-politie komt met gillende remmen aangescheurt, spingt uit de wagen en spuit met een gigantische brandslang dikke klodders superlijm onder Marsika's voeten* Deze lijm kan zelfs iemand met een super positieve test nog aan de grond houden !
Oh bedankt meiden wat een genot dat je geen kant uit kunt. Wat kun je je zelf toch iedere keer de kop gek maken he. Iedere keer neem ik me weer voor. Wacht nu maar rustig af. Je hebt zo vaak wat gevoeld en toch bleek het niet zo en toch trap je er weer in. Zucht.................. Hoe wordt het tante moet jij ook nog vastgekit worden. Ik kan het niet doen. Zit muurvast onderhand
En deze is voor al die keren dat je probeert uit te leggen hoe leuk je met het sprinklersystem hebt gespeeld... Goed en nu houd ik op
Ik ga me eerst ff lekker douchen, kom zo weer langs. vraag me wel af hoe ik dat nu ooit voor elkaar krijg met die klodders kit overal
Ja, eigenlijk kan je nu dus niet meer bewegen, he . Dat is een kleine, te verwaarloze, bijwerking van die lijm. Misschien kan je mannteje even afsproeien met de tuinslang ofzo, het blijft vannacht toch boven nul . Sorry, ik wordt een beetje melig hier Geloof dat ik ook maar even wat nuttigs ga doen...
1 dag..grr oh dat scheelt wel jah! maar volgende keer gewoon na nod..mijn cyclus was nu weer keurig dus..Heb nu nog een doosje met 3x digitale CB..dus die voor de volgende keer @muurtje oooh wat balen dat er verschil zit in de kalanders..heb er geen ervaring mee... aj heb je die slager wel een goeie rotschop verkocht? klote dat dat de reden moet zijn waarom je geen borstvoeding kan geven.. @tante Mars, jmmr dat ze de uitslag nog niet hebben.. al dat gewacht @knorretje spannend hoor, hou je haaks! @ricmar; oud en vertrouwd lijkt me ook fijner! gewoon doen waar jij je goed bij voelt. @ladyjoey; ik zou zeggen begin april..maar precies edit is al op gereageerd, hoop voor je dat het snel duidelijk wordt en dan wel dmv een dubbele || natuurlijk! @ Wops welkom! @elagance whahaha goede deal van die gevolgen voor kwaaltjes! @ninoshka spannend!!! even volhouden geeft wel een betere test!! maar als je toch test, breng ons op de hoogte he!! duim voor je! (voor geduld en roze) edit ooh ik ga heel hard duimen voor || !!! @todavia welkom! @mariska hou vol! nog heel eventjes! paar nachtjes! zooo al die pagina's weer bijgelezen! blijft gezellig hier en zeker verslavend! het is dat ik nog ziek thuis ben, maar als ik straks weer aan het werk ben hou ik het helemaal niet meer bij! zo eerst deze maar ff plaatsen (sommige reacties mss al een beetje achterhaalt..en als ik iemand vergeten ben solly ) XxX
He, Ik ga ervandoor. Effe douchen met manlief! Tot morgen, Liefs Knorretje, ennuhhhh voor alle testers morgen: heel veel succes ennuhhh hopelijk veel roze!
Hoi allemaal! Ik had weer eens positieve testen vorige week maar helaas weer ongie geworden. Hoe gaat het met jullie?
@ maaikyb het is voor mij ook onmogelijk om over al te reageren, probeer wel bij de lezen, Probeer er verder niet te veel mee bezig te zijn ( al zal dat lastig worden moet nu opzoek naar mijn ei en dan de inseminatie. het kan helaas niet spontaan,
positieve zwangerschaps testen? of ovu? jmmr dat je weer in een nieuwe cyclus bent beland..veel succes deze ronde!
Wat een gezellig geklets. Ik lees wel af en toe mee maar heb me voorgenomen om dit niet meer zo vaak te doen omdat ik er anders veel te veel mee bezig ben. Merk dat ik nu een stuk meer rust heb. Al zal dat waarschijnlijk tegen het einde van mijn cyclus niet meer zo zijn. Dan stijgt toch de spanning. Ik zag dat er al zwangeren zijn in april. Gefeliciteerd! De rest nog aan het wachten. Succes! Ik ga weer vertrekken. Moet dadelijk gaan werken.