HI meiden het gaat hier echt snel heb alles gelezen maar weet niet wat bij wie was hihihi komt er van als je meer dan 20 pagina's terug lees hier gaat het wel redelijk goed nog pijn in mij (.)(.) en nu heb ik ook nog weer heel licht wit slijm verlies en voel ook wel wat in men onderbuik gebeuren kan het alleen niet plaatsen wat en ook nog af en toe steken nou genoeg over mij vond deze ook wel leuk
hihi is ook altijd een hele leuke dag! bij alles even net iets extra's en in het warme zonnetje (hihi je zou willen dat jij jarig was zeiknat op dat dak ofni mariska?)
Ricmar94 Even een vraagje, in jouw onderschrift staat: pendel maart meisje Ik heb dit al vaker gezien, maar weet eigenlijk niet precies wat dit inhoud?!
er zijn meiden die pendelen(voorspellingen doen) ik zou in maart zwanger zijn van een meisje (helaas geen inseminatie gehad dus lukt dat niet.) mijn hoop is gericht op april Je kan op dit forum meer vinden over pendelen.is een topic over
Hey dames, nog een fijne avond!! ik ga mijn bedje op zoeken Duim duim duim || duim duim || voor degene die morgen testen!!! en hou jullie haaks daar op de achterwachtbank! @ tante hoop dat je uitslag er morgen is!
@ ricmar94, dank je wel. Ik ga eens zoeken naar deze topic! @ allemaal Al twee dames zwanger! Gefeliciteerd! Als ik het goed bekijk zijn er dagelijks meiden die gaan testen! Ik ben benieuwd en hoop op veel positieve uitslagen!
hey dames Ik ga mijn NOD geeneens halen....denk dat ik ongie ben geworden. tis heeel weinig, maar wel bloedverlies....dusse. Mijn cyclus is dus korter, maar moet nog ff kijken wanneer mn nieuwe NOD is. ben wel een beetje teleurgesteld, maar ja...het is pas de 2e ronde. groetjes Nicole
hi nicole het is natuurlijk niet leuk maar hoop voor jou volgend maand of kan ook deze maand zijn hangt en beetje van je cyclus af voor jou dat het dan raak is
Hallo dames Net terug van werken..... kwam langs de mac dus zit nu een flurry m&m s te eten... Maar hij is zoo koud dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb! Geen Roze vandaag? Haha het is nog nie eens april! Kan nie wachten hoop dat het nu eens raak is...We hebben in ieder geval goed ons best gedaan! Tepels zijn ineens knoep hard......zal wel door de flurry komen Hahahihi XXXXX Breezer
Hallo iedereen, Ik ben dr weer ik denk dat mn NOD op 30 april valt nog net binnen april haha.. Nou jah ik neem deze maand niet zo serieus,ik ben vandaag "op de derde dag van mn ongi" voor een echo geweest en er was ondanks 10 daagse primolut kuur toch weer een cyste. Niet een grote maar toch hij zit er nog steeds,daarom heb niet zoveel vertrouwen in deze maand. Maar goed we gaan alle onderzoeken maar weer tegemoet met een flinke dosis clomid.. deze maand 50 mg dit lijkt misschien weinig maar ik ben erg gevoelig. Groetjes Anita
mijn nipples zijn gloeiend heet Ik ga er van tussen hubbie zit aan me te trekken dat ik op bed moet want heb morgen een zeer belangrijke toets van 8 lesuren daarna gaan we naar de camping om verder te slopen nu halen we de douche eruit .. Dus zal er pas in de avond wezen En als k de uitslag krijg op school probeer ik wel ff iemand op de hoogte te stellen Liefss en lekker slapen KUSS