Jeuh Berendbotje! Gefeliciteerd ben superblij! Al 2 zwangeren en het is nog geen april zeg! De rest heb ik niet bijgehouden-teruggelezen, sorry, is echt te veel! Heb persoonlijk op dit moment nogal een crisis gaande en die heeft niks meer met de financien te maken. Ik zal proberen af en toe in te tunen, maar weet niet zeker of dat lukt en of mijn hoofd ernaar staat. Ik ben zondag gewoon live met testen! Kan iemand mij even bijpraten over wie er mee doen de 5de en of jullie al een tijd hebben= Hele dikke knuffel aan alle testers,zwangeren,wachters en klussers! xxx Sue
ben zo blij voor jullie gefeliciteerd..stiekum droom ik ook heel vaak hoe zal ik het hem vertellen als het zo is en wat zal ik zeggen...hoe zal hij reageren en....droom zucht Ontzettend gefeliciteerd !! geniet ervan meid !!
Mogguh! Was van plan te testen maar heb 't niet gedaan. Gisteravond verdween opeens de 'warme' druk op m'n buik en het lichte gevoel in m'n hoofd. Daar kwamen flinke ongiekrampen voor in de plaats die ik nu nog heb. Weet zeker dat ik ongesteld ga worden... fijn dag iedereen!
ik heb mijn ei eerder gevoeld dan de banner aangaf..passen jullie de banner dan aan en je nod dagof laat je het voor de zekerheid maar gewoon staan?
Als je zeker weet dat je NOD dag een andere dag gaat worden zou ik hem aanpassen.. zo heb je ook meer overzicht in je cyclys en hoelang je NOD nog duurt
Het is een wonder! Tante is voor 8 uur op het forum , Ik ga ff snel aankleden, kom net uit de douche .
Ik geloof dat ik gevonden heb wanneer ik mijn ei heb gehad. De 27e of de 28e...En áls mijn lf idd 10 is dan zou ik op de 7e kunnen testen... Of zal ik toch maar braaf op de 13e wachten? Als ik natuurlijk het duveltje niet tegen kom onderweg... Ik snap trouwens niet dat mijn ei zo naar voren is geschoven. ...Gek ei...! @ tante wat vroeg! Ik ben helemaal van de leggg.
Goedemorgen tante Ik zit nu gezellig bij je op het wachtbankje Heb echt zin om er een gezellige dag van te maken Ik heb alleen nog een hele stomme vraag en ook ranzig... ik heb dit weekend posi test gehad met niet echt vruchtbaar slijm.. gisteren nega ovu test en nu lijk ik opeens vruchtbaar slijm te hebben.. komt dat vaker voor erna? heb ook mijn ei gisterenmorgen gevoeld, dus lijkt me ook echt dat mijn ei geweest is... Owww ik blijf het ranzig vinden om daarover te schrijven :S