Veel plezier met huisje kijken knorretje! Ik hoop dat het 'raak' is daarmee en dat jullie je nieuwe plekje helemaal gevonden hebben
Hallo Allemaal Ik ben Mijke en heb me net aangemeld. Mijn nod dag is 3 april. Hopelijk een vruchtbare maand voor ons allemaal! Iedereen veel succes.... Groetjes Mijke
@Miracle: gelukkig, ik schrok al, pfoeh! Wat leuk dat je voetbalt! Heb ik ook altijd gedaan tot ik keihard met mijn scooter op mijn knie viel. Ik stond altijd in de spits, en jij? Dikke kus en slaap lekker allemaal! xxx
Heel herkenbaar! Mijn mannetje wou wel gaan voor ons eerste kindje, maar hij wou niets weten over hoe, wat wanneer, hij had zoiets van ik zie het vanzelf wel. Ik heb afgelopen maand ook positief getest en we waren helemaal gelukkig, echter mocht het nog niet zo zijn en werd ik iets later dan normaal ongesteld. Maar ook mijn mannetje is nu helemaal overtuigd en we gaan er nu dan ook veel voor klussen! Als ik uit ga van mijn "normale" cyclus komt mij rond de 13e of 14e dus die hou ik aan en volgens de laatste cyclus zou dit later zijn dus we klussen gewoon door, daarbij komt dat klussen geen vervelende hobby is 8) Ik moest overigens behoorlijk wat terug lezen, leuk! alleen jmmr dat ik de namen niet zo goed kan onthouden om nu wat terug te typen. @ mermaid; hopelijk blijft / wordt de sfeer op je werk beter en vind je snel een leuke nieuwe baan! @alle nieuw binnen gehopte dames, welkom! XxX
Goedemorgen Dames! Ik heb besloten dat we allemaal zwanger gaan worden deze maand hihi... Over die pendeltoestanddiscussie: Heb zelf laten pendelen en het geeft me juist rust.. Lukt het niet in die maand "jammer dan, helaas verkeerd gependeld".. Maar meeste pendels zijn voor april en ook met huizen wel handig (mei en najaar). Mijn vriend gaat er nu ook vanuit dat die pendels kloppen.. geeft rust om te weten dat je huis pas over 3 maanden word verkocht.. En is dat niet zo? Tja dan is er gewoon slecht gependeld! :-D
Strak plan Joyce! dat zou helemaal super zijn! dan kunnen we allemaal helemaal super genieten van de lente én zwangerschap!
Lijkt mij heerlijk in de lente heerlijk zwanger zijn! Hoop dat dat ook voor iedereen hier gaat gebeuren! Succes allemaal en we [-o< dat onze grootste wens uit mag komen!
Ik heb toch nog maar even mijn banner aangepast op mijn meest voorkomende cyclus, straksjes als mijn ei voorbij is zet ik hem weer terug op de langste cyclus, want mag daarna pas testen van mijzelf! Ik moet straks werken en ben morgen om 10.00uur pas weer vrij (mag op mijn werk slapen vanacht) dus ik spreek jullie morgen weer!
EGo: woehoe! de kijkers willen nog een keer komen kijken! geweldig! is mijn eerste 2de bezichtiging in 1,5 jaar! woehoe! einde ego...
Super! twee keer kijken is kopen Hoop het voor je! Zou dan toch ook wel eindelijk mogen lijkt mij! Woon je tot nu nog in je huisje of heb je zelf al wat anders? Ga voor je duimen! Wij krijgen vrijdag de makelaar voor een waardebepaling en dan gaat ons huisje ook de verkoop in!
Hallo zwangeren, wachtenden, ongestelden en klussers...hihi...wat een prachtige dag is het vandaag. Een beetje zon doet altijd goed! Wens jullie een heeeeeele fijne dag!
Goeiemorgen allemaal! Inderdaad chicken (leuke naam trws, vond het vroeger altijd supergrappig: Supercow al rescate ), wat een verschil met gisteren zeg, opstaan met een opkomend zonnetje. Mmmmmm, wordt er gelijk veel vrolijker van. Jij ook een fijne dag gewenst! Over dat pendelen: eigenlijk geloof ik er niet zo in, maar ik ben ook bang dat als ik het laat doen dat ik dan ook weer (tevergeefs?) hoop krijg dat het een bepaalde maand gaat lukken. Ik heb nu al een paar keer het gevoel gehad van dit wordt mijn maand, maar dat bleek achteraf steeds niet zo te zijn. Ik sta er nu liever wat voorzichtiger in. ik zag dat gisternacht zich nog een nieuweling had aangemeld, @bijtje: Welkom meid, ik zal je zo even op de lijst zetten. Laten we inderdaad hopen dat dit voor ons allemaal een vruchtbare maand gaat worden!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 6: cristel1980 & Miss Moneypenny 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 8: Julied & Tessa8 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky 11: Suekes 12: 13: Koeky 14: bapsie 15: 16: Chantal78 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 44 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
volgens fem is het voor ons raak in juni, dus nog ff geduld hebben Maar komt helemaal goed! Wij hebben gisteren kijkers gehad, morgen weer een stel... Twee aanvragen binnen een 1,5 week dat het huis te koop staat! Ben benieuwd!
@Ladyjoey & Joyce: Fijn dat het kijkers gedeelte van het huisverkopen in ieder geval goed gaat! Wij wilden dit jaar eigenlijk ook verhuizen, maar waren er een beetje huiverig voor vanwege de crises. Omdat we geen zin hadden om ons huis een eeuwigheid in de verkoop te zetten hebben we maar besloten het nog even uit te stellen (verderop in onze straat staat een huis wat al ruim 8 maanden te koop staat), maar zo te zien valt het bij jullie dus best mee. Veel succes met de verkoop!
alleen het kopen wordt bij ons een crime... Wij willen in een dorp gaan wonen, maar daar hebben we eigenlijk alleen maar keus uit appartementjes, omdat de rest gewoon te duur is... maar goed, we wachten gewoon af, misschien komt er iets op ons pad...
Hmm vervelend . Op een gegeven moment wil je vaak toch ook gewoon liever een huis dan een appartementje, snap dat wel... Huizen kopen is gewoon echt een kwestie van veel zoeken en dan net geluk hebben dat je het juiste huisje treft. Het is nu wel een relatief gunstige tijd om te kopen natuurlijk 8) . Wij denken er nu over om een leeg kavel te kopen en dan zelf een huisje te laten bouwen. Dat is eigenlijk best goedkoop - t duurt alleen heel lang. Maar als je geen haast hebt, is het eigenlijk ideaal. In sommige gemeentes heb je ook best wat vrijheid in het kiezen van het soort huis en kun je je lekker uitleven .
behalve als t kavel 250 per deel kost... dan ben je voor een paar hectare dus al gauw 250 000 euro lichter....
Ja, het zal ook wel heel erg uitmaken van waar je het precies koopt . Maar in sommige gemeentes lijkt het wel goedkoper om een kavel te kopen dan een kant en klaar huis.
jah, inderdaad... volgens mij is er in dat dorp geeneens een kavel te koop... wij hebben dalijk ook maar een beperkt budget hoor, verkopen dit huis met schuld omdat ik heimwee heb...