Begrijp... snap het gevoel bij de teleurstelling. De laatste keer had ik het zelf niet meer. Ik heb echt zo hard zitten janken (huilen was het gewoon niet meer) Maar! Om in het cliche gebeuren mee te gaan... Geen bloed geeft moed!
Je hebt me zeker wel geholpen! Was even aan het denken wanneer je nu precies positief kunt testen, want ik ben zo'n onzekere. Stel ik zou morgen testen en een nega test in handen hebben, zou ik al meteen de moed in mn schoenen hebben hangen Maar ik heb mijn ei later dan een 28dagen cyclus Dusse thanks! Ennuh, schuldig voelen? Toch niet he! Iedereen is super blij voor je, en al je niet blij voor jezelf kunt zijn, sturen we de NOD politie op je af! Kus
ik heb een positieve test! heb net geprobeerd om er een foto van te maken, maar ik krijg hem niet scherp, het lijntje is licht, maar hij staat er zeker wel! WHAAAAAAAAAAA! EN DAT IN DE 1E RONDE!
@Ladyjoey: nou daar ben ik blij om. Wel spannend hoor voor je! @Rebel....wat is er wat is er wat is er?
@Chicken de rechter heeft besloten dat je een prachtige banner hebt. En dat iedereen super blij voor jou is en dat je 'm gewoon moet laten staan.
WOOWWWWWWWWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *******DOET EEN UITGEBREIDE CHICKENDANS****** GEFELICITEERD MEID!
hahaha lief van jullie! Dan hoop ik van harte dat mijn banner jullie allemaal aansteekt! Bij één is het al gelukt zien we net...super!
Oehhh lijst moet aangepast worden! @ Rebbel... is je mannetje er bij? En anders hoe ga je het hem vertellen?