NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    gefeliciteerd Rebbel!

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Wat begint deze prachtige lentedag goed zeg!

Knallend roze bij Rebbel! GEFELICITEERD MEID!!!

Zo, hoe is het hier met de rest van de club ;) Heb gisterenavond toen ik thuiskwam van werken niet meer bijgelezen, waren dik 25 pagina's...

3. bink

bink Lid

14 dec 2006
    48
    0
    0
    @rebbel: GEFELICITEERD meid! :thumup:

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Rebbel: super duidelijk dat roze tweede streepje!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Rebbel: Ik zie idd een streep hoor, overduidelijk!

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    weet niet wie het zei/vroeg maar na mn eisprong heb ik iedere maand steekjes en soms enorme steken onderin mn buik bij mn liezen. heb echt geen idee wat dit is. de ene maand is het erger dan de andere maand, vorige maand opeens zo erg dat ik hard door het kantoor auw riep. oeps..
    tot nu toe deze maand nog geen last van... zou dat je baarmoeder dan zijn die eventueel voorbereid op een innesteling ofzo?

7. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    @ Rebbel heel duidelijk een tweede streepje te zien hoor. Super gefeliciteerd.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Anne; dat was ik. Thanks... Ik snap er ook geen snars van... ;)

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heb de laatste 3 pagina's gelezen (100 was me een beetje teveel) en wat ziet mijn oog, 3 ZWANGEREN, JIPPIE!

@chicken1975, berenbotje en rebbel, GEFELICITEERD!

10. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    toen ik nog aan de pil was, had ik nooit last van deze steken, ligt dus echt aan de natuurlijke hormonen van de cyclus denk ik , ook omdat ik het elke cyclus heb.

11. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Rebbel, gefeliciteerd!

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoi Annie, ik heb deze steken de afgelopen cyclus ook gehad, was voor mij de eerste keer. de steken heb ik gehad vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bij mij nu de 1e keer. Schrok er wel van.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jakkie bah... geen goed vooruitzicht... Jammer.

15. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ja het is toch vreemd, heb net wat gegoogeld. en zag daar dat sommige die steekjes hadden en was van innesteling, maar dan zou ik iedere maand innesteling hebben,, dus dat lijkt me niet ;)

het zal er wel bij horen, al kan ik me niet herinneren dat ik dit 10 jaar geleden ook zo had, misschien nog ontpillingsverschijnsel ofzo

ga ff boodschappen doen

16. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @ rebbel: gefeliciteerdecht super tof!!

dat is alweer nummer 3! en er komen ook alweer heel wat testers binnenkort!zo spannend!

@chicken: persoonlijk vind ik je banner.....SUPER TOF!hahahaa ik heb er totaal geen moeite mee!vind juist super dat je zwanger bent.

@tante mars: ben benieuwd of je vandaag de uitslag krijgt!

verder hier alles rustig....eerste 2 dagen na verwijderen van mirena(24maart) veel bloedverlies gehad, 1 dag bruinbloed...toen 2 dagen niks en nu weer wat lichtbruin/donkerroze verlies...heel minimaal....ik heb geen idee...wel veel krampen in onderbuik...misschien menstruatie?
    ben tijdens mirena nooit ongesteld geweest, dus heb echt geen idee hoe mijn cyclus gaat lopen! we wachten maar weer af....hahahaa

nou groetjes

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ eten: wij eten meestal ook laat. Komt omdat ik van venlo naar eindhoven moet en pas om 1730 - 1745 - 1800 klaar ben met werken. Gelukkig staat ook vaak het eten dan al klaar :).. en als mannetje werkt en niet thuis maar op kantoor issie ook vaak pas later thuis..

@ dicky: he bah.. bruin is niet leuk.. zet het door?

@ ninoshka: en en en en en en en en en en en en ? Oh zie het al, je verwacht duiveltjes..

@ lady: lukt het met positief blijven?

Todavia: welkom!

@ mermaid: dacht dat jij een test zou bestellen? Spannend hoor! En geen bloed geeft moed he!

@ nana: zal vanaf nu braaf naar je luisteren

@ tante: ciske is leuk! En alvast proficiat met je verjaardag..
    En heb je de uitslag al? En hoe ging de toets?

@ mariska: rustig maar! Alles komt goed! Troetelbeertjes! STRAAL!

@ mijnkalender: hmm.. ik heb eigenlijk geen problemen…

@ bodeliefste: welkom! Maarem.. postest en wel ongi? Ben je er mee naar de huisarts geweest?

@ loontje: knap hoor, want afstand betekend voor mij niet minder bezig zijn met… ik bedoel… blijf er toch op letten!

@ niene: er zal al wel op gereageerd zijn, maar LF is tussen de 10 en 17 dagen.. dus nee hoeft niet 14 te zijn! En nicole bedoelt 2de ronde dus pas 2de cyclus

@ nicole: he bah.. maar is het echt al rood? Want paar druppels telt niet he! En bruin ook niet!

@ verspringen van de banner: denk datie dat in de ochtend doet, als server ververst ofzo.. of op tijdstip dat je hem hebt aangemaakt..

@ suekes: crisis? Vertel!..... Miste je al dus…

@ muurtje: ja.. heb ook wel wat gerommel, maar kan vanalles zijn.. ieder mens is anders he.. dus niet gaan zweven, kan echt vanalles zijn!
    En verder: er zijn nog geen ongi’s deze maand! De mensen die zich melden met ongi komen uit maart!

@ elegance: doe je in of uitwendig checken.. en had je wel of niet net seks gehad?

@ rebel: gefeliciteerd! Woehoe! Hoever voor NOD heb je getest? Zijn alweer 3 roze! Woehoe! Kun je test ook in je album doen.. kan anders niet zien opt werk..

@ anne: nee.. je bm doet niet voorbereiden op want dan zou je elke maand dus zwanger zijn en elke maand dus een mk hebben.. dat je steken hebt kan van alles zijn.. je ei te laat, met de seks wat geraakt wat daarna ontspant, gewoon een krampje in je darmen.. van alles!
    Edit; ik had voor ik aan de pil begon ook niet wat ik nue heb.. maar komt ook omdat je toen pas net ongi was en je meer bezig was met de ongi dan met zwanger worden. dus je lette er niet op! en ging er toen vanuit als je kramp had dat je gewoon wat verkeerd had gegeten ofzo..

@ ego: vandaag eigenlijk nergens last van.. beetje vol gevoel.. alsof ik teveel heb gegeten.. en beetje krampjes.. maar valt mee dus… ach ja… we zien het wel.. ik ga er gewoon vanuit dat het niks is!
    Gister lekker aan de belasting van zusje geknutseld.. en zag iets wat ik bij mezelf verkeerd had gedaan.. en wat voor dit jaar weinig uitmaakt.. maar 2006 wel! dus.. ff aangepast.. hehe.. leuk man!

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    daar heb ik het ook op gegooid, het ontpillen! ik hoop ook dat het minder zal zijn bij mijn volgende eisprong! heb de afgelopen cyclus meer dagen met buikpijn dan zonder buikpijn gehad. als er dan positief zou testen, zou ik het niet erg vinden, maar toen kwamen ook nog eens die verrekte duiveltjes!

19. Stapper

Stapper Lid

27 mrt 2009
    35
    0
    0
    Rebbel gefeliciteerd! Welke Test heb je gedaan?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dames wat bedoelen jullie met ontpillen?
    Want als je googled en naar je bijsluiter gaat: binnen 2 dagen zijn de hormonen uit je bloed! vandaar dat sommige mensen met het vergeten van 1 pil al zwanger zijn!
    Dus.. als je bedoelt: ontpillen is wennen aan eigen hormonen die ineens hun werk moeten doen: dan klopt het..
    Als je bedoelt: afkicken van hormonen, dan klopt het niet..

Deel Deze Pagina