ik bedoel inderdaad het wennen aan eigen hormonen, dat het lichaam nu zelf zijn werk doet, ipv de pilletjes.
@ Joyce: Ik zou idd een test bestellen, maar heb het toch maar niet gedaan, omdat ik bang was dat ik me anders niet zou kunnen inhouden met testen. Ik denk nu trouwens toch dat ik ongesteld ga worden. Heb sinds vanmorgen wat bruine afscheiding (heeeel weinig, maar ja, t is er wel)
Kop op! geen bloed geeft moed he! zo lang het niet helder rood is! slim van je om niks te bestellen als je je anders niet kunt inhouden! die van matcare zijn binnen 1 dag binnen.. dus als je ze nodig hebt duurt het sowieso niet lang Heb speciaal die ultra.. ik denk: stel ik maak langzaam hcg en test na nod dan moet de streep wel duidelijker zijn dan normaal want reageert sneller slim he hahaha Ik heb goed geslapen en kom daarom tot de conclusie dat ik pas volgende week een keer test.. als ik niet ongi word en als vriendje erbij is.. heb de testen liggen, maar ze hebben hun mondjes weer dicht gedaan @ yootje: dan is het goed! hihi.. ik was denk ik de afgelopen 2 maanden allergisch voor de progesteron die na ei vrij komt.. kei misselijk enzo.. en dat valt deze maand echt reuze mee! dus komt goed!
jaja.. ben met herwonnen moed terug naar de NOD politie gegaan! dus oppassen he! je moet nog 10 dagen en dus rustig blijven jij!
oh ja.. wat ik gister ineens had.... Dat het vanonder aanvoelde alsof ik kei opgewonden was.. maar das ik helemaal niet en was ook geen aanleiding toe.. en was niet veel later weer weg... vaag he ! ach ja.. vrouwenlijven al net zo wispelteurig als de eigenaresse en in mijn geval helemaal want ben tweeling (sterrenbeeld) haha
@joyce, daar ga ik ook wel van uit dat het goed komt. ik zit nu ook nog erg ver voor mijn eisprong, dus kan er nu nog niets over zeggen. we wachten gewoon af.
he meiden ben er weer had net een vriendin aan de lijn die moet in mei bevallen vertelde me dat ze naar de beurs was geweest en vroeg ook hoe het mij gaat ze weet niet dat we ook voor een kindje gaan wil dat ook niet maar vindt het wel onwijs spannend voor der het is haar 2de
wat leuk zeg! dat ze in mei bevalt! heb je er bewust voor gekozen om het haar niet te vertellen, of heb je het gewoon helemaal niemand verteld? bij mij in de omgeving weet vrijwel iedereen het dat we voor een kindje gaan, ik kan dat uit enthousiasme niet voor me houden.
Heb ik bewust voor gekozen ik heb geen zin als ik op een feestje of ergens anders naartoe ga dat ik ieder keer wordt gevraagd van en is het al zover heb dat bij mijn zusje gezien en wil het gewoon niet als het zover is en ik ben al bijna 3 maanden dan ga ik het pas vertellen niet eerder
dat is duidelijk! ik ervaar het tot nu toe nog niet zo dat ze blijven vragen of het al zover is. dat zal denk ik ook wel komen omdat de meeste mij wel goed genoeg kennen en weten dat ik het wel meteen zeg, als het zover is.
het kan leuk zijn weet je maar ik moet nog zoveel testen onder gaan tot dat ik zeker weet dat alles goed is daarom hou ik het ook voor me en na die 3 maanden heb ik dan ook alle uitslagen binnen dan kan ik echt pas van men zwangerschap gaan genieten als het zover is
dat is dan ook heel begrijpelijk, in zo'n situatie zou ik er dan denk ik ook voor kiezen om het niet te zeggen. ik ken jou verhaal niet, volgens mij, welke testen moet jij dan nog ondergaan, en naar aanleiding van wat is dat? sorry voor mijn vragen....
vindt ik niet erg mijn dochter heeft namelijk syndroom van down en om dit dan bij mijn volgende zwangerschap vroegtijdtig te weten te komen moet ik vruchtwaterpuncite of de vlokkentest doen dat weet ik pas wanneer het zover is en wat voor testen meer is ook zal ondergaan
@ Joyce & Muurtje: Ja ik weet t: geen bloed geeft moed....maar toch heb ik er niet meer echt vertrouwen in. Nou ja, ik ga vanmiddag een test halen en dan test ik morgenochten. Ik wil t nu gewoon weten. Zo, en nu ben ik echt uitgezeurd voor vandaag
dan kan ik me wel voorstellen dat je het liever pas zegt wanneer je de testen ondergaan hebt en de uitslag ervan binnen is. hoe oud is je dochter nu?