@joyce81: Iedereen heeft een kans van 5 % op een kindje met een afwijking (bijv. een hazelip) dit percentage stijgt naarmate je ouder wordt. ik heb omdat ik er zelf een hazelip heb een kans van 7 %. Bij mij komen namelijk soortgelijke afwijkingen niet verder in de familie voor (ik ben de enige, dus ws is het geen erfelijke versie, kunnen ze niet echt garanderen met onderzoek). De mensen waarbij er meerdere in een familie voorkomen hebben een grotere kans (omdat hier ws wel erfelijke factoren een rol spelen).
@babylove: wat een schatje is ze om te zien! Echt een kleine prinses Kan me voorstellen dat je trots op haar bent.
Hey meiden, Ik ga even afsluiten... De krampen in m'n buik zijn nu zo heftig, dat ik er gewoon mega chagerijnig van wordt... Ik ga even kijken of ik een boterham binnen krijg en straks komt een vriendin kletsen. Dikke kus voor jullie allemaal, ennuh, sorry voor dit egocentrisch gedrag :S
Geen idee, de advocaat laat ook maar weinig weten. Mijn moeder en ik hebben niet eens ons verhaal mogen doen, er staat nu iets heel eenzijdigs in de krant waar je gewoon kippevel van krijgt. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld, ben al 12,5 jaar samen met schat en heb hem in die tijd altijd ELKE dag minimaal gesproken. Echt een klotesituatie.. Het doet gewoon zeer, ik ken mijn vriend en zwager en stiefpapa, ze namen het voor mij op toen ik door 4 meiden werd aangevallen en ineens springt de politie op ons af en grijpt de mannen, geheel onterecht en grijpt meteen zijn teaser of hoe heet dat onding. Binnen 1 sec was het hou op of gebruik geweld inclusief trilstemmetje van die politie, hij heeft niet geprobeerd te sussen mar werd meteen lichamelijk. Omdat het zo onterecht was verzetten mijn stiefvader zich, het was zo surrealistisch dat we zoiets hadden van je hebt de verkeerde laat me los. Ach ik kan niks doen nu. Dankjewel lieverd! @Babylove, wat een verhaal! Echt respect! Ben benieuwd naar de foto van je schatje! @Justfem, echte schoonheid zit van binnen, helemaal mee eens, met alleen de buitenkant kun je niks. REBBEL! Gefeliciteeeeeeerd! Duidelijke streep meid!
geeft niet ladyjoey neem je tijd niks imoet vandaag en ga anders even lekker liggen op de bank met een kruikje... ga ik zo ook ff doen pijn in mn buik bah...
hee suekes wat een klote situatie sorry voor men taal gebruik maar dat kunnen ze niet maken stelletjes jeetje weten ze niet hoe ze zo een situatie moeten aanpakken hoop echt dat het snel goed komt zou ook niet stil kunnen zitten
heyy! goeiemorgen meiden. Hier dacht ik ongi maar minimaal bloedverlies....al paar dagen...dit is echt geen ongi maar wat dan wel! Hebben jullie een idee? Heeft er iemand ervaring in innnestelingsbloedingen? Groetjes, Miranda