@muurtje mijn ongi komt er niet op hoor!! heb mezelf mooi doorgeschoven ipv te kleuren, heb in 21 april nl alweer mijn volgende nod!!! en dan wil ik ROZE GEFELICITEERD! super meid! Helemaal mee eens! wij genieten gewoon heerlijk met je mee! en hopen je snel te volgen naar het decembermamma forum! hihi heel herkenbaar, ik ben ook zo'n flapuit en bij mij weten de meesten het ook wel, maar niemand vraagt (eerder degene die het niet weten die erover beginnen) Wat een mooie lieve meid! ik hoop dat je snel zwanger mag worden en dat de testen het gewenste resultaat geven ze dat ze een lief klein brusje krijgt! @justfem "Ik ben zelf een kind dat 'anders' was" wat mooi verwoord!!!!! @memaid spannend morgen testen! @suekes, oh meis wat erg! k*t wijven die jou aanvallen en dan ook nog deze verkeerde oplossing van de *%@#*politie moeten aanzien.. digiknuf voor jou! @muurtje, niet zenuwachtig worden he hou geduld! en dat vlees had je nu toch? alleen rauw vlees is niet goed hoor @ladyJoey, we gaan er niet vanuit maar stel dat..zou je volgende nod dan okniet in april zijn? maar duim natuurlijk heeeeeeeeel hard dat het een andere oorzaak is! *knuf* Pff zo ben weer bij geloof ik..blijf niet zolang hangen, ga proberenw at zonneenergie op te vangen..
ben trouwens bij mijn ouders, mijn vader wou bladeren opruimen lag er een egel onder te pitten! hihi lief gezicht, gauw deblaadjes er maar weer overheen!
@Maaikyb; Haha! Ik ga zo nog een nieuwe boterham maken maar dan met echt een lapje kip er op (sorry Chicken!) Enne ik had dat ook bedacht van wat je zei. Enne WE gaan voor!!!! ROZE
Oeh! Slim zonne energie opvangen. Ik ga denk ik maar het gras maaaaaien, is al in een eeuwigheid niet meer gebeurt. Veel plezier bij je pa! Tot vanaaf?
echo echo echo hihi kom tussen door ok nog wel spieken hoor anders kan ik het vanavond niet meer aan om alles bij te lezen echo echo echo
tis echt rustig jah....en ik zit binnen...nog geen tuin whahaha alleen zand...en het waait ook dus niet zo lekker zonder schutting... Kleine meis ligt op bed dus kan ook geen eind gaan wandelen....kom ik hier kijken geen kip....(sorry chicken) te zien!
maaize! is het nu wel mooi weer voor (tenminste hier, heb stiekum al in de zon gelegen)..en dan kan je er vant weekend mooi zitten muurtje, schijnt super weer te worden! bbq in de aanslag!
hihi in gedachten zijn we altijd hier denk ik dus al reageerd er niemand..remi zijn de meiden van het april forum niet! oh komt de koffie visite aan, echt leuk mijn ouders wonen in een dorp en dinsdagsmiddags is het spitsuur bij mijn ouders rond koffie tijd.. dus ik ben nu wel ff weg..sorry mermaid, maar denk aan je!
Dankjewel, ja echt, je kunt je niet voorstellen hoe ze erin sprongen, het leek wel actionman! Of james bond. Hij verdedigde zich omdat het onterecht was. Freaky gebeuren dit hoor. Ik heb net te horen gekregen dat ik kleding mocht gaan brengen, dat heb ik gedaan. Ik heb de pinpasjes van mijn stiefvader meegekregen voor mijn moeder en ze vroegen allemaal om het telefoonnummer van mij mijn moeder en mijn schoonzusje, dus die heb ik erbij gedaan en ik heb berichtjes in de labeltjes van de kleren gezet: i luv u en mis je. Nu maar hopen dat ze het zien staan. En nu zit ik dus op 4 wachtbankjes... Heb maar 2 billen, hellup!
jeetjes meiden ik lig nu weer in bed had me net een kramp leek net of als ik ongie moet worden dus ik denk dat het deze maand misschien weer niet raak is maar weet het nog niet zeker heb wel pijn in men onderbuik maar nog geen bloedverlies of iets dergelijks
aj das niet fijn..ik duim voor je dat het roze word en géén rood! helaas zal de tijd het moeten uitwijzen.. beterschap en je lkkr laten verwennen vandaag!
zal ik ook zeker laten doen het voelt zo naar ik kan nu echt wel janken maar geduld is een schone zaak dus ik moet gewoon wachten tot vrijdag dan kan ik gaan testen als de ........ niet komen natuurlijk