Wat is wachten toch vreselijk he! Nou hopelijk komt je ongesteldheid niet, we gaan toch allemaal voor decemberkindjes? Succes en doe lekker rustig aan...probeer een beetje te genieten van de zon...
danke je Line ik probeer aan andere dingen te denken en te genieten maar dat gaat moeilijk door die fabulous pijn not
@ mgwc: Zolang er geen bloed is niks aan de hand hoor! dus bruin is geen ongi! al is het 3 weken (in dat geval wel ff de HA bellen!) @ Suekes: Jeetje zeg... maar is dat zwaar mishandeld? kom op zeg! Sterkte in ieder geval! @ Babylove: Mooi meiske!
Hee meisjes even snel tussendoor vanaf werk @Rebbel: JIPPIE! wat gaat het toch goed tot nu toe! Van harte gefeliciteerd meid! @Suekes: Och meid wat naar . Kan me goed voorstellen dat je je ellendig voelt. Hoop dat je mannetje en andere familieleden snel wer bij je zijn. Sterkte! @Maaikyb: helemaal goed dat je jezelf niet rood hebt gemaakt, maar alleen verschoven . Zo houden we de lijst mooi (kunstmatig) roze @Babylove: Je hebt een schat van een dochtertje! Om trost op te zijn!Snap je keuze wel hoor. Hoop dat je snel zwanger mag zijn van een kerngezonde beeb! @Justfem: belachelijk he dat mensen zo op uiterlijk gericht kunnen zijn. Tuurlijk kan je leven makkelijker zijn als je er ook nog es een beetje ok uitziet, maar het allerbelangrijkst is toch dat je een gezonde beeb krijgt! @de rest: sjorrie heb het even niet allemaal onthouden, en heb maar een paar minuutjes. Iedereen op de wachtbank iig veel geduld toegewenst en alle meiden voor hun ei, veel klusplezier! (en iedereen op de wachtbank natuurlijk ook, hihi) Verder hier: voel niks Geen steekjes, krampjes, zware gevoelletjes, spierpijntjes en ander soortgelijkig ongein. Helaas pindakaas . Ben er behoorlijk van overtuigd dat deze ronde weer op helemaal niets uit uitdraait. Wanneer o wanneer mag het nou voor mij wel es een keer zo zijn...
jippie ahoy! het is me gelukt, ik heb gezond gegeten, smaakte me niks, maar ik heb het opgegeten. had niet eens zin in een toetje vanavond waarschijnlijk wel weer
hee.. geen kwaaltjes is geen nee he! godsamme! geen bloed geeft moed dus ff geduld nog ja! we gaan allemaal op roze, weet je nog! ego: weet niet wat het is maar begin weer bijna te zweven! Niet doen zeg ik al tegen mezelf.. maar ja.... heb gewoon soms het gevoel dat ik een gehimpje met mezelf heb.. raar he? en net meer plakkerig wittig.. en ben nu weer moe.. pff.. maar kan ook van binnen zitten zijn.. ach ja.. nog ff geduld en dan weten we het!
Dames, ik ben naar de chiropractor. Daarna denk ik heel ffkes terug hier en dan handballen! Dus tot vanavond! Lief zijn!
lol idd succes XD het is me wel weer een hele bulk zeg... tjonge jonge... @joyce, je vroeg me nog of ik geklust had, is ook weer paar dagen geleden.. dus weet niet of het daarvan komt.. vandaag iig weer een nega test XD ik heb vandaag de nukanikernietsmeeraadoendezemaandnamijneidag..
@Maaikyb; Jammer de bammer... geen tijd om in de tuin rond te dartelen...ik ga een muurschildering maken voor mijn vriending die zwanger is van een tweeling. Het thema wordt jungle book van walt disney @ joyce; de nukanikernietsmeeraadoendezemaandnamijneidag.. WOW! Hoe voel je je dan? Symptomen overeenkomstig met het ikbendiklelijkenniiiiieeeemandvindmijaardigdag? @wegv Ikke ook! Ikke ook gezond gegeten! We mogen trots zijn! @Line; hoop dat het ROZE wordt! @ego Ik ben net bij de fisio geweest en ik ben weer eens lekker verwend door zijn stagiaire (hoe schrijf je dat?!) Eh... wel te verstaan op massage gebied!
Jullie praten zo snel en ben ook nog vroeg thuis en MET UITSLAG ... Tromgeroffel, maarliefst een waarde van 65.9 Zo blij zo blij
nou meiden zit nog steeds in maart, denk dat ik april ga overslaan... ben nog niet ongie, mssn morgen, maar ga dan meteen door naar mei ... hopelijk wordt april een superdepuper ROZE maand! succes allemaal!
Wachten op me ongi, of beter gezegd een positieve test , heb me eitje dus goed gevoeld en flink geklust op aan raden van de gyn dus ja .. Wachten wachten wachten