Mars! Ik ga zo heftig voor je duimen dat is gewoon echt niet meer normaal! GO tante GO tante! GO tante!
nou eitje van tante mars, nu het nog goed afmaken op naar die positieve test! @muurtje voor ons. op naar de volgende gezonde dag
Woehie! Ik doe mee! (positief blijven enzow noemen ze dat...) We kunnen het! Wij zijn goed! JAAAAHHHH!
hahaha, met zon kleurrijk team houd ik het wel even vol, nog meer gezelligheid. WEES POSITIEF, BLIJF POSITIEF, DENK POSITIEF, MAAR VOORAL: EET POSITIEF. whahahahahaha
hey positievo's! als de testen straks net zo positiefzijn als jullie maar goed gezond bezig hoor! Muurtje wat gaaf dat jij muurschilderingen maakt! en nog leuk ook lijkt me omdat ibj je vriendin te doen! Tante wat goed! en nu blijven plakke mooi eitje en dat je je maar heeeel veeeel mag vermenigvuldigen! **maaiky is weer even weg....
@Tante: Whahooooeeee! Helemaal goed meid! Hoef je je daar tenminste geen zorgen meer over te maken @Joyce: He, zie ik daar voetjes van de vloer. Dat was niet de afspraak! :x Je mag wel wat van het beton uit mijn schoenen, ik heb toch genoeg Nee, maar serieus. Ik weet ook wel dat je niet per se superveel hoeft te voelen, maar toen ik een paar rondes gelee licht posi testte voelde ik zoooo veel, ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was en dan lijkt het nu zo zonder een enkel symptoompje wel heel onwaarschijnlijk. Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk, geen bloed geeft moed. Dus, wachten, wachten, wachten, tralalalalala.... @Surf: Kom je ons nog wel af en toe even gedag zeggen.... Maar je weet het he, in mei leggen alle NOD-meiden een extra goed ei . Veel succes!
Als jullie het leuk vinden zal ik proberen foto's te maken en die in mijn album te plaatsen. Maar de schildering zal a.s. weekeind denk ik nog niet af zijn. Gaat best wel wat tijd in zitten. En mijn armen willen niet altijd doen wat ik wil...
@ Rebbel = GEFELICITEERD! Jippie! @ Tante Mars = Ook superuitslag zeg........ik ga enorm voor je duimen.......nog 5 dagen, pfff spannend!
@ Rebbel = GEFELICITEERD! Jippie! @ Tante Mars = Ook superuitslag zeg........ik ga enorm voor je duimen.......nog 5 dagen, pfff spannend!
He maakte muurtje, muurschilderingen Stoer! Vandaar dus muurtje , ik dacht al metselt ze graag muurtjes ofzo, hihi
oow dat kan ook nog natuurlijk Wel heel toepasselijk dan! Ga nu lekker naar huis, kom vanavond wel weer even kijken! Allemaal alvast eet smakelijk!
*ego-berichie: Krijg mijn broek niet meer dicht....heb dit nu al 3 dagen. Er zit iets echt in de weg.......Als ik sta, gaat het wel, maar als ik zit, dan maak ik de knoop los....Mmmmm, weet dat ik verslaafd ben aan choco-eitjes, maar dit is wel heel bizar......Heb ook echt last van mijn boobs, ze zijn giga, oja, en ik laat steeds enorme vieze stinkscheetjes........Manlief wordt er gek van.....oeps! einde ego*
Joehoe Rebbel zwanger, Van harte gefeliciteerd meid. @Suekes: Jeetje meid, wat weer een verhaal. Het zit jullie ook niet mee. Heel veel sterkte! @Tante Mars: Yes Yes Yes, go for it. We gaan voor Roze meiden, het begin is er al. *Kan iemand mij bervrijden, kan nog steeds geen kant op met die bussen montagekit onder mijn voeten. heb mezelf helemaal onder controle.......................eeeecht waar*