En hoe is het hier verder? Enorm veel bijgekomen qua pagina's sinds gisteravond.....Jeetje mina, maar heb het allemaal teruggelezen......Niet alles meer onthouden maar: Ik wil iedereen sterkte wensen (voor diegene die het nodig hebben), veel positiviteit rondstrooien, hoera voor de gezonde eters, gefeliciteerd voor de goede uitslagen, welkom aan de nieuwe ennnuhhhh allemaal toi toi toi met wachten tot testen!
haha, had gister ook last van die stinkwindjes haha Nu vandaag krampen gehad, dacht echt dat het kwam, maar nu alleen nog maar prikjes in mijn buik, dus dat is ook STOM. mijn lijf is gewoon STOM. Zo... ik ben ook weer mn frustratie kwijt Einde ego!
Zit heerlijk de oren van mijn chocoladehaas af te knibbelen. Hmmmmmmmmmmmmmm Hoe ist met jou Happy Familie, Tante Mars?
hi ladies ben er weer ik heb in mn onderbuik zo en opgezette gevoel wie heeft dit ook welis weet niet wat het is
oeh knorretje dat klinkt wel heel verdacht! **maakt een voet van mariska weer los en stopt een voet van knorretje in de bison** (de andere voet maak ik los als ik je helemaal geloof )
Heb trouwens vandaag heel stiekem foliumzuur gekocht, en nu verstopt in mijn nachtkastje. Ik heb het stiekem gedaan want zo kwam de oudste er de vorige keer achter dat ik zwanger was : 'mam, ben je zwanger of zo?'(wijzend op het potje foliumzuur) En eigenlijk wil ik hen (de kinderen) nog niet vertellen dat we nog één keer voor een kindje gaan. Vond het wel een beetje raar, zo stiekem, maar goed, het schijnt toch wel belangrijk te zijn, dat foliumzuur. Nu maar hopen dat ik het niet vergeet als het in mijn nachtkastje staat
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Justfem & Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: Todavia 30: Ladypink TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Justfem * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy 126 dames voor de ROZE AUDI 3 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Zo, mezelf even toegevoegd bij testmarathon ennnuhhhhh effe de audi opgehaald, stond vast in de file richting strand (tja, wat wil je met dit weer!)
Nou ja, wordt er iig een stuk makkelijker van. Bedankt voor de moeite. Ik las dat je mij nog zon stuurde. Nou die heeft zich de hel dag nog niet laten zien
Eet smakelijk, wij eten ook witlof met aardappels en een mosterdsteak eten. Zal ook ff verder gaan met koken
Haha, beter! Ben zelf gelukkig ook geen nagelbijter, ik ga altijd klusjes zoeken als ik moet wachten, dan gaat de tijd sneller. Ik vermoed dat tegen het eind van de maand mijn huis héél blinkend schoon is. Wat alleen maar goed is natuurlijk want: Ben ik zwanger -> dan ben ik als snel te moe om het grondig bij te houden Ben ik niet zwanger -> dan ben ik de eerste dagen te chagrijnig om schoon te maken Win-win-situatie dus 8)
Mmm, heerlijk..... Hier staat gevulde pasta met ham en kaas op het programma. Alles staat klaar, nu nog koken......Eerst ff wachten op manlief.....Is meestal rond 6 uur thuis......En we zijn late eters, vandaar. Meestal niet voor 7 uur..........
Alweer een zwangere erbij gefeliciteerd Rebbel. Tante ook gefeliciteerd met je super ei nu nog een super test met super baby als gevolg. Hier de hele dag voor groep 5/6 gestaan wat een stel pitbull kinderen mijn kids op het SBO zijn hier niks bij. Nou je morgen weer lekker naar mijn SBO kids.
Pfff, wat kan het soms lastig zijn he........Soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan. Herken het, helaas! En ze zijn toch zo schattig, kinderen! hahahaha! Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!
Pfff, wat kan het soms lastig zijn he........Soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan. Herken het, helaas! En ze zijn toch zo schattig, kinderen! hahahaha! Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!
Wat lees ik? Rebbel gefeliciteerd! Wauw! Te gek! Hoe gaat het? @hier: nog steeds niks.....temp is hoog, nog steeds, heb geen testen in huis heb vannacht nachtdienst, dus dat word 'm ook niet! Donderdag, als ik tenminste nog niet ongi ben geworden! Ps kan niet zo goed reageren, internet ligt eruit. Moet het even mob doen! @tante: ik denk aan je! Duimen tot ik een ons weeg, en die oude mensen maar denken, wat is die nou weer aan het doen haha