Dat zegt dan ook nog niks ik werd pas 55 dagen na mijn laaste ongi weer ongesteld dus 2 weken zegt echt niks
Dicky, ik zie ook helaas geen streepje, misschien moet je een digitale test doen, daar kan je niet omheen. Is niet leuk, die vreselijk woorden NIET ZWANGER, maar je weet wel waar je aan toe bent. Of misschien nog een paar dagen wachten ... moeilijk hoor! Knuffel
Mijn eerst/laatste ongi bestond ook 6 dagen uit bruinverlies bij het afvegen en een drupje verlies per dag. Zou het niet je ongi kunnen zijn? Wil je niet ontmoedigen maar toch
@susan dat werd toen aan mij aangeraden dus van daar dat ik dat zeg ik wil niet zeggen dat het dan goed is deed alleen wat mij verteld was maar dan weet je ook waar je aan toe ben als je misschien te weinig hcg aanmaakt wordt dit vaak aangeraden door artsen vandaar dat ik het ook aan Dicky aangaf
Was ook niet verkeerd bedoeld, weet ook niet de hoeveelste ronde dit voor haar is maar mijn eerste ronde duurde nogal lang vandaar. Lees hier dat meer meiden lang van slag zijn vandaar
Het is pas ongi als t echt rood is, maar normaal heb ik ook altijd bruinverlies voor mijn ongi, alleen begint dat al een week voor mijn NOD. Nu had ik nog helemaal geen bruin gehad (tot vandaag dus ) en ook hartstikke zere borsten, dus ik dacht stiekem dat t wellicht raak zou kunnen zijn. Maar ja, die hoop is nu dus eigenlijk wel vervlogen.
He dames ik ga afsluiten lekker tv kijken. Zie jullie morgen vast wel weer. Fijne avond nog en testers succes morgen
6 dagen bruinverlies na het stoppen met de pil geldt voor mij ook als ongi hoor verder nergens meer last van gehad. Dus het zal mijn ongi wel geweest zijn. Anders had ik wel een super lange cyclus gehad toch
Had het al eerder gevraagd maar misschien had je het niet gelezen waarom staat je banner op dag 1 als je niet ongi bent?
Dank je, ik hoop dat t helpt . T is idd spannend. Dit is ook de eerste x dat ik t idee had dat t misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
Ik heb even een vraagje. Ik heb zojuist m'n ovutest van een aantal dagen geleden in mijn album gezet. Hoe zit dat nou? Je kan zo'n test toch gebruiken als zwangerschapstest? En zo ja, betekent zo'n licht streepje dan positief? Of moet het streepje daarvoor even donker of donkerder dan 't teststreepje zijn?(net als bij het testen voor je eisprong) Is waarschijnlijk toch achteraf gepraat want ik word zo goed als zeker toch wel ongesteld maar ik ben gewoon benieuwd! Wat denken jullie?
@susan vat het ook niet verkeerd op hoor sorry als het zo overkwam ik had ook bruin verlies voor men ongie en ook heel klein beetjes maar dat liep uit op en ongie en deze keer heb ik dat dus niet heb wel wit verlies maar ja ik kan ook pas over 3 dagen testen
jongens, ik ga ook, moet weer een nachtdienst doen........ff omkleden in mijn pakje hahahaha dikke kus!
Oke ik ga er van uit dat mijn bruinverlies wel mijn ongi was en test eind april wel weer. Al hoewel ik wel eens twijfel of het mijn ongi wel was. Ach kan altijd nog een testje doen voor de zekerheid.
Ik heb altijd begrepen dat rood pas als ongi telt, maar goed, lichamen verschillen, dus ik wil helemaal niet suggeren dat dat bij jou geen ongi geweest is. Ik geef alleen aan dat ik altijd bruin heb voor mijn ongi, maar dat dat altijd al veel eerder begint. En dat ik er eigenlijk wel vanuit ga dat ik idd ongi ga worden, maar ik tel pas vanaf rood (anders zou t ook niet kloppen bij mij, aangezien mijn bruinverlies altijd al een week voor NOD begint). Nou ja, wordt vervolgd.....(morgenochtend al)