Ook ik ben er vandoor! Morgen ben ik er weer. Fijne avond nog, en testers: Heel veel succes, hopelijk morgen meer roze! Liefs Knorretje84
Nog dertien dagen tot NOD, lijkt nu extreem lang maar we klussen gewoon verder deze maand, hebben tenminste een beetje afleiding Ik ga eind mei naar familie in New York, zou wel heel erg leuk als ik dan zwanger ben. Nou ja, hopen mag. Soms moet ik opeens denken dat, als ik geen MK had gehad, ik nu 6 maanden zwanger zou zijn geweest, maar ja, dat moet je loslaten he. Ik hoop wel zwanger te zijn op mijn oorspronkelijke uitgerekende datum, 27 juni... *einde EGO bericht*
Ik kan me heel goed voorstellen hoor dat je zo gaat tellen. Ik hoop ook dat je lekker zwanger naar NY gaat straks!Good luck
Succes met klussen! ik duim voor je mee! is trouwens wel een mooie datum 27 juni hoop dan ook zwanger te zijn! (vorig jaar op die datum getrouwd!)
Het grappige is dat voor mijn MK is zo op tijd was dat mijn ouste dochte haar uitgerekende datum 27 september was en mijn jongste dochter op 27 november uitgerekent was...
justfem Zo, mezelf even verplaatst naar de 25ste helaas zijn de duivels de laatste dag van maart doorgebroken op naar ronde acht, en dan nu voor een roze naam in april ---- ooh balen fem, gaan we samen voor eind april roze! mariska165 Ik heb gisteren trouwens twee goudvissen gekocht. Wie weet er een leuke naam? ---- Welkom terug op de achterbank en gefeliciteerd met je visjes! namen?! ff geen inspiratie.. Dicky Mama eindelijk slapen, dacht het buurmeisje van goh laat ik eens trompet gaan spelen! Maar goed, we lachen nog! ---- ajaj dan zul je idd wel moe zijn, en vanacht weer nachtdienst? Ninoshka Dank jullie wel voor het meeleven vanochtend lieve meiden, heb net even bij gelezen. Ik voelde me gisteravond alsof ik werd lek geprikt, alles voelde weer normaal. Ik heb me nog nooit zo gevoeld. Nu 'gewoon' ongiekrampen en heel klein beetje bruinverlies. Had net enorme huilbui, bah bah bah, dacht echt dat het zover was dit keer... Ik ben morgen echt wel ongesteld maar schuif dan zonder rood te worden door naar achterin de maand hoor! ---- bah ninoshka **knuff**, en idd gewoon lekker doorschuiven want we gaan voor april!! of misschien toch nog deze week op roze Line77 Nog dertien dagen tot NOD, lijkt nu extreem lang maar we klussen gewoon verder deze maand, hebben tenminste een beetje afleiding Ik ga eind mei naar familie in New York, zou wel heel erg leuk als ik dan zwanger ben. Nou ja, hopen mag. Soms moet ik opeens denken dat, als ik geen MK had gehad, ik nu 6 maanden zwanger zou zijn geweest, maar ja, dat moet je loslaten he. Ik hoop wel zwanger te zijn op mijn oorspronkelijke uitgerekende datum, 27 juni... ---- Zou wel heel super zijn als je in New York live het mooie nieuws kan vertellen! **duim duim duim** Was ik weer, aj en wat veel alweer geschreven! gezellig hoor ! ik had zo'n rugpijn ben maar even onder de zonnebank gegaan, die warmte doet wonderen voor me botjes en spieren.. @mermaid, spannend hoor! ben heel benieuwd! (zo neemt 't iets minder ruimte in als al die quots)
Ik dacht: 'laat ik nog even kijken of er zwangeren bij gekomen zijn' en ja er is er eentje bij gekomen! Rebbel van harte gefeliciteerd. Gaaf zo'n mooie 2e roze lijn!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel 28: Moosje25 29: Todavia 30: Ladypink TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy 130 dames voor de ROZE AUDI 3 Zwanger, .. Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Altijd al in een roze audi willen zitten. Zou dit geluk brengen
@ Ivisser: Welkom op t allergezelligste forum! @ Maaike: Dank je. Ik laat t morgenochtend weten @ Hier: volgens mij is t hier rustig. Ik verveel me. Mijn man is voetbal aan t kijken. Strax nog ff opsporing verzocht kijken en dan lekker naar bed. Hopen dat ik morgen niet meer zo verkouden ben.
Suekes: Wat een Kl**esituatie zeg , hoop dat je manneke snel thuis incl. de rest. Moge het recht zege vieren. Waar gaat het heen he hier in Nederland, van een mug word een olifant gemaakt . Rebbel: Gefeliciteerd, Geniet ervan Muurtje: Hoezo jij bent verslaafd Babylove: Wat een prachtdochter. (L) Mgwc: Geen pijl op te trekken bij jou, mischien toch echt tijd voor een HA. Hier: aan het bijkomen van de toets , wat volgens mij wel goed ging. En veel getilt vanmiddag en weer buikpijn . BAH! Verder heel erg moe.
@mermaid ga je met je mannetje testen? en kom je live de uitslag brengen?! zoja hoelaat? komen we je afleiden tijdens het wachten @tante druk geweest op de camping jah? wel voorzichtig doen he! en fijn dat je een goed gevoel hebt over je toets! trouwens lange toets 8uur had je het over?
Ja joh die mafklappers hadden ingeroosterd voor 8 uren ik dacht WTF wat lang he Kwam ik daar om 9 uur druk met die toets koffie tussen door altijd netjes geregeld. En ik was om 20 voor 11 al klaar stom he had me kereltje net zo goed bij school kunnen wachten nu was die naar huis gegaan
pff of ze kunnen daar niet rekenen en moeten opnieuw zelf naar school...of jij bent gewoon goed hihi of je hebt snel leren lezen en schrijven hier opt forum