NOD april 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Maidin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ze noemen het ook wel PVB (proeve van bekwaamheid)
    Je krijgt dan 1 toets van een paar uur met alle vakken.. Wel makkelijk de rest van de periode heb je buiten engels(luister en lees ) en Nederlands (luister en lees) geen toetsen ..

Welke skoalle doe jij ? Of doe je cursus ?

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

Apr 16, 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hoi Meiden.
    Spannend weer op een NOD april.... Ik ben gestopt met de pil sinds donderdag en vandaag lekker ongesteld geworden. Deze eerste maand na het stoppen met de pil gaan we nog niet echt superactief aan de slag, wil eerst eens kijken of mijn cyclus goed opstart en zo, maar goed dat zeiden we eerder......

Ben inmiddels mama van een prachtige zoon Micha, die nu 1 jaar en 3 maand is. Hoop mee meegemaakt op medisch gebied, maar inmiddels is ons mannetje kerngezond zij het met een nier minder(zie forum december 2007 mama's of vraag maar raak).

Hier al lekker druk zie ik.
    Nou ik begin aan mijn cyclus dus zal hier nog niet echt vaak te zien zijn denk ik maar ik leef met jullie mee, hoop op een vruchtbare maand!

Succes meiden!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee ga niet "live" testen. Ik ga testen voor ik naar mijn werk ga en heb 's morgens geen tijd om nog op internet te gaan. Bovendien is t dan iets van 06.15 uur, dus ik denk niet dat er dan al veel mensen op zp aanwezig zijn ;) . Ik ben meestal rond 07.50 uur op mijn werk en zal dan wel gelijk een berichtje plaatsen. Ik denk trouwens dat mijn man ook nog gewoon in bed ligt als ik mijn plasje in t bakje doe ;) . Maar ik laat t m uiteraard gelijk weten als ik de uitslag heb. Nou ja, zoals ik al zei, ik heb er weinig vertrouwen in, maar goed....you never know.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36

\:D/ Ik ben de beste \:D/ \:D/ Ik ben de beste \:D/ \:D/ Ik ben de beste \:D/

En dat is natuurlijk een grapje

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    doe een HBO cursus/opleiding

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    HOI
    Vanmiddag lekker in de tuin gewerkt.
    Ben om 16.00 uur begonnen en om 21.15 uur liep ik naar binnen en zag op de klok dat het al best laat was.
    Heerlijk dat het buiten langer licht is heb veel meer energie nu...
    Ikke ben nog steeds een beetje duizelig, verder voel ik me prima.

Verder geen roze vandaag zie ik...
    Nouja morgen is weer een dag!
    En wat voor een! 1APRIL
    Laat het roze maar komen.......

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Oeh ik doe nog maar MBO :oops:

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Welkom lefbekkie! heel veel succes, hopelijk is je cyclus snel op gang ;)

Blijft spannend hoor mermaid, ik kom morgen vroeg zeker even kijken of er al nieuws is!

haha grapje.. ja ja tante :p :D :p[​IMG]

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik meen het :)

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hihi

heerlijk he breezer dat mooie weer en extra licht! zeker als je ook nog een tuintje hebt om ervan te genieten! (grr zit hier op de flat..gelukkig wel tuin van m'n ouders in de buurt)

11. Niki83

Niki83 Lid

Jan 11, 2009
    25
    0
    0
    Normaal gesproken lees ik alleen op het forum en klets ik niet zo gauw mee daar ik niet de tijd heb om de hele tijd mee te kletsen.

maar nu wil ik toch iets aan jullie voorleggen.....
    heb vorige week dinsdag mijn ei gehad, daarvoor en daarna goed aan het klussen geweest. een vanaf donderdag blaas ontsteking gehad tot en met zondagmorgen. zaterdag wat helder bloed bij mijn het doen van plasjes en in mijn inlegkruisje een veegje. vanaf zaterdag ook last van mijn onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden maar wat niet doorzet, steekjes in mijn liezen, moe, gevoelige tepels, weinig eten wel heel vol gevoel, wel zin in lekkere dingen zoals die paaseitjes die hier in de kast liggen...... verder ook heel prikkelbaar.
    mijn NOD is pas volgende week, maar zou het kunnen dat dit al vroege zwangerschapsverschijnselen zijn?
    ik kan zooo niet wachten tot volgende week en zou het liefst nu al een test uit de kast willen trekken........

xx Niki

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    oh breezer, heb jij groene vingers? Kom je mijn tuin ook doen? ;) Zie m al helemaal dichtgroeien!
    En verder hebben wij een magnolia in de voortuin, waarvan de knoppen heel voorzichtig uitkomen. Vind dit zo'n mooie boom! Zal mooi bloeien dit jaar, zeker met ons vlindertje eronder begraven!

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hoi Niki, lastig hoor..het kan vanalles zijn en helaas kost het tijd om daarachter te komen..het bloed zou innestelingsbloed kunnen zijn, en over vroege symptomen, ik zou het niet durven zeggen..veel sterkte met wachten!

Doortje wat fijn dat jullie vlindertje dichtbij is, op een plek die jij mooi vindt..de magnolia zal nu zeker heeeel mooi gaan bloeien!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ow ja... de uitslagen van de bloedtest en de foto van mijn mannetje zijn ook binnen: hij is kerngezond! :) , je wilt niet weten wat er allemaal geprikt is maar de huisarts verbaasde zich over de uitslagen! :D

Nu mag ie naar de arbo-arts..... zal wel stress zijn dan!

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Einneh wat fijn dat alles lichamelijk goed is bij je mannetje! kan ie zichzelf er ook een beetje in vinden? Hopelijk gaat ie zich nu ook snel beter voelen!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ach hij heeft een beetje een hekel aan alles wat het arts te maken heeft!
    hij was wel blij hoor (ik was blijer!) maar het is nu gewoon afwachten, uitrusten, gesprekken voeren en dan weer verder kijken!
    tot het 1e gesprek met de arbo zit ie iig nog thuis.

maar ik ga.... morgen weer vroeg en mannetje is moe :( ;)
    tot morgen!

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    @Babylove mooie meid heb je.

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

Mar 26, 2009
    1,162
    0
    36
    groesbeek
    duizeligheid heb ik ook lastvan,,
    hoe kan dat komen?

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @niki: ojeee moet jij ook vastgelijmd worden? ;)
    Het kan echt van alles zijn, maar hoop voor je dat het een innesteling is! Nog een week geduld *geeft niki een onsje geduld*

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @einneh: fijn dat de uitslagen van je man goed zijn!
    en trusten!

Share This Page