wie heeft er ook last van droog dus geen slijm vlak voor nod? sorry weet het is smerig maar we zijn meer gewend toch
baal hiervan normaal heb ik altijd wat bruinverlies paar dagen voor nod maar dat heb ik nu niet maar het kan van alles zijn.
Zit de administratie te doen...SAAI...maar moet wel gebeuren...wat een feest. Gelukkig komt mijn vent zo thuis, maakt het in ieder geval gezelliger.
Haha gat in de markt zo'n handboek! Helemaal mee eens, zo'n lijf is om gek van te worden Ik wil een ingebouwde zwangerschapstest... Of desnoods roze of blauwe urine bij zwangerschap van meisje of jongetje, haha!
** stuurt geduld naar babylove ** aj ja administratie is ook niet mijn hobby..fijn dat je manetje zo weer thuis komt! ik ga mijn bedje op zoeken, tot morgen! en slaaplekker voor straks! spreek jullie weer in april
mijn droom zou ook erg handig zijn door je buik heen kunnen kijken (net als met een echo maar dan met t blote oog) haha
hihi nienke, gekleurde urine? iedereen elke morgen (stel mezelf voor zonder lenzen op de tast) met de neus in die pot kleurtjes zoeken!
Godsamme! heb pas 3 paginas terug gelezdn.. maar: AAAHHHH! We hebben maandag wederom een bezichtiging! Ditmaail in Ehoven! dus als jullie nou ff allemaal duimen dat de pendels kloppen!
Oeh spannend, weer iets om voor te duimen! Misschien ook even laten pendelen wanneer je huis (een van de..) verkocht wordt!
nienke: heb al 4 keer laten pendelen... en die van eindhoven.. zou dan kloppen! Babylove: kijk ff in mijn album: geen slijm is normaal.. en wel slijm ook als dat bij je cyclus hoort.. dus.. handig he .. Relax: als het al 10 maanden hetzelfde is kan het echt heeel goed zijn dat je lichaam de 10 maanden erna weer anders doet.. stom he? maar is afhankelijk van stress enzo.. Weet dat ik me er ook niet altijd aan houd hoor .. maar ja... als ik het typ klinkt het heel logisch en hoop dat ik je er mee help! Zag verder wat nieuwe mensen: welkom! Mermaid: tot morgen en hopelijk heb je goed nieuws! Net 1ste handbal wedstrijd gehad ... pffffff.. Ga nu douche in.... ff de nederlaag verwerken.. hahah...
Hallo dames, Net terug van werk en tot mijn verbazing hoefde ik niet eens zo heel veel terug te lezen. Jullie zijn rustig geweest @tante Mars: super meid, zo'n goede uitslag en nu over een paar dagen een mega posi test. ik duim voor je meid! je hebt het echt wel verdient na 36 rondes! @maaikyb, ninoshka en Justfem: balen meiden, gelukkig nog een kans in april. en dan gewoon alle drie op ROZE! @mermaid: spannend meid, ik duim voor je en lees het morgen wel! @hier: vanmiddag/avond met werken steeds flinke steken rond bm en schaambot. straalde uit naar liezen. nu ik weer rustig op de bank zit zakt het weer gelukkig! Kan er allemaal geen touw aan vast knopen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet raak is. Ik wilde eerst vrijdag al gaan testen (13 DPO) maar denk toch tot na het weekend te wachten als er dan nog geen ongi is.