Oeps, ik zie nu dat het gependelde huisje in je onderschrift staat Maar pendels hebben het best vaak goed. Mijn zwangerschappen zijn ook voorspeld met de pendel. En eentje was bijna 8 maanden na pendel ook uitgekomen. Ik geloof wel in dat soort dingen. Trouwens nog een leuk nieuwtje. Ik had mijn vriendin opgegeven voor de nieuwe show van Derek Ogilvie. Zij heeft haar zoontje een maand na zijn vroeggeboorte alsnog verloren. En.. ik werd vandaag gebeld dat we worden uitgenodigd voor zijn theatershow! Nu duimen dat de spirit van haar zoontje sterk genoeg is dat hij doorkomt bij Derek... Wat zou dat fantastisch zijn! En wie weet heb ik nog een kindje op mijn schoot zitten dat hem alles vertelt... Ik ben wel nieuwsgierig wat het geslacht zou zijn geweest en wat voor kindjes het zouden zijn geworden.
@nienke: wow gaaf, derek. Zou ik ook wel heen willen. zou best wel willen weten of mijn vlindertje een jongen of meisje was. (heb zelf steeds meisje gedacht). Zou wel een heel mooi kado zijn als je vriendin contact krijgt met haar zoontje.
@Dicky ik baal ervan maar moet effe wachten ik weet ook niet waarom had wel wat wit creme afscheiding maar nu is het gewoon droog als ik veeg maar van binnen voelt het wel nattig aan sorry ladies
goedemorgen! another day op het wachtbankje als er vandaag een of meerdere testers zijn succes! EN op je hoede zijn he vandaag
Nou meiden testen was niet meer nodig want ben gisteravond rond een uurtje of 11 ongesteld geworden. Gatverdegatver ik baal echt als een stekker. Maar goed. Op naar ronde 5. Pluspunt is dat ik wel lekker in april kan blijven met mijn korte cyclus.
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid 28: Moosje25 29: Todavia 30: Ladypink TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy 130 dames voor de ROZE AUDI 3 Zwanger, 1 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Heb mezelf op rood gezet (ben ongi geworden), maar even tussen haakjes, aangezien ik gewoon in april blijf. Ik heb mezelf dus ook niet geteld bij het aantal ongestelde dames. Of zal ik dat wel doen? Edit: Ik heb de haakjes toch maar weggehaald en mezelf als eerste ongestelde geteld
Ja joh echt klote! Nou ja, niks aan te doen. Zo, ik moet nu gelijk aan de slag op mijn werk. Maar kom uiteraard gelijk terug als ik weer tijd heb.
Een Hele Goedemorgen @Mermaid balen dat die toch zijn komen opdagen gelukkig kan je het lekker bij ons blijven maar hoop dat je deze maand nog Roze mag worden @Hier gaat het wel nog het zelfde nou nog 2 dagen wachten kan bijna niet meer wachten om te testen maar hou me heel erg goed om geen testen te halen ben blij dat ik er geen een in huis heb en kan nu toch niet meer testen want heb geen ochtend urine hihihi dat scheelt dan weer morgen weer en dag en dan vrijdag TESTEN als .... niet komt opdagen natuurlijk