NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Deal! :) :D

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mermaid,

wat jammer meid.. Ben wel blij dat je nog in april zit. Ik zit ook pas in de einde van de maand met mijn lange cyclus..

He dames even een vraagje..

Zijn de ovulatie testen van kruidvat goed. IK zit te dnken om een ovulatie test te gaan doen deze maand.

En hoe doe je dat. Ik ben wel nog steeds aan het tempen.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @chicken... als je zwanger bent raden ze af om in de volle zon te gaan zitten ivm zwangersschaps vlekken.
    Dat zijn vlekken die je aanmaakt door de extra hormonen in je huishouding. En deze vlekken komen in je gezicht naar voren. En deze gaan NIET meer weg na de bevalling. Ze blijven.
    Mijn tante heeft ze, de moeder van een vriendin van mij, een andere vriending van mij. Deze dames hebben gewoon in de volle zon gezeten tijdens hun zwangerschap. Dus kijk als je blieft uit. Het ziet er zo eh... niet mooi uit (zacht uitgedrukt).

Verder heftig genieten van de zwangerschap!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    die van kruitvat zijn duurder...als je via internet besteld...ben je goedkoper uit.

Je hebt dan sites zoals sensitest of babyboomshop...

Hoe het werkt..nu je begint op een cyclsu van 28 dagen op dag 9/10 en doet dan een dipstick testje in de middag. Niet met ochtned urine, je vangt wat op in een bakje en dipt dat stickje er 5 seconden in...je wacht 5 a 10 minuten totdat het duidelijk is. En dat doe je iedere dag....als je bang bent dat je je piek mist dan doe je dit tegen de avond ook nog eens....zeg bv rond 11 uur en rond 19 uur ofzo...

En die houdt je apart, zodat je het verschil kan zien...als je dus je sprong hebt dan word de streep even donker als de teststreep of donkerder...en meestal zie je wel een toeloop ernaartoe met lichtere streepjes!

Groetjes,
    Miranda

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whaha geweldig! zie d'r al helemaal zitten, lekker mee draaien met de joystick, wolkjes uit de oren hahaha

denk trouwens dat als het bij ons zover mag zijn dat de kids snel leren spelen op de xbox / playstation..mijn mannetje is er namelijk helemaal aan verzot..het is zijn uitlaat klep om online te spelen en te ouwehoeren. (geloof dat we bijna alles hebben, xbox, playstation, psp, ds) achja, ik ben verzot geraakt aan zp :p

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kwam er daarstraks niet op! Arggg...

Hebben jullie ook nog de wii? Geweldig ding gewoon. Lach me rot. De buurvrouw is er al 10 kilo door kwijt geraakt. Neter eten en sporten op dat ding. ;)

Ik ga ff cursus volgen! Tot later!
    XXX!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @muurtje...oeps..daar heb je gelijk in ja! Dankjewel! Zou echt niet leuk zijn als je van die vlekken in je gezicht houdt!

Verder:

ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG ROZE HCG HCG

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    **spring**vang**spring**vang***schepnet***spring* zwaai**vang**spring**vang #plofff puf puf hijg hijg#
    tnhxxx chicken! vind het super gezellig dat je lekker hier blijft kletsen!

haha nee, mijn zwagertje wel die lenen we af en toe.. is idd leuk, wist niet dat je ermee kon afvallen whahaha wel een idee, maakt het mss nog leuk om eens aan de lijn te doen!
    Succes en plezier voor de cursus! tot later X

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: volgens mij mag je heus wel in de zon hoor! als je je maar goed insmeert!

@ gamen: hebben hier WII en Ps3.. beiden leuk maar denk dat kids de 1ste jaren met de tengeltjes ervanf moeten blijven.. net als van de boxen/stereo/receiver/dvd enzo.. is mannetje toch iets te zuinig op! en sowieso: lekker naar buiten met die hap! hoppa!

@ chicken: thanks voor je hcg!
    oh.. en deed jij nou belastingen? ja toch?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce: "ook kunnen door de warmte je borsten gaan lekken" :confused: :confused: :) :) . haha ik zie het al voor me. Maar gewoon goed smeren, onder een solletje en boekje erbij. Komt best goed.

Yep Chicken doet belastingen. Wil je iets weten?

12. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ohhh ben ik nog op tijd *sprin spring vang vang vang vang valt om, staat weer op, vang vang spring *

nog niet gegeten, sorry :oops: :oops:

hij hoeft niet persee in de keuken te staan toch? :D
    ik heb maar een hele hele kleine keuken, maar wel een vaatwasser :) en dat met 2 personen :oops:

@ spelcomputer --> ik krijg hopelijk vandaag mijn gitaar voor de WII :D :)

heb zo ontzettend last van steken, niet normaal, hebben jullie daar niet iets voor, een wondermiddeltje ? :oops:

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ok dan,,, mijn vriend moet 740 euro terug betalen omdat hij mijn zorgtoeslagpartner is en dus mijn geld gekregen heeft, maar ik heb zelf nooit geld gehad, kan dit?

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hmmm...klinkt een beetje vreemd. Dus als ik het goed begrijp moet je 740 euro zorgtoelsag terugbetalen? Terwijl dat nooit ontvangen is?

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    volgens mij niet in de eerste weken hoor! gewoon smere smeren smeren! maar dat moeten we sowieso he! En 1 keertje maakt heus niet uit hoor ;)

Ja.. uhm... ik kwam er dus achter dat ik wat verkeerd had neergezet.. dus bril niet bij hulpmiddelen specifiek maar bij overig. Hierdoor kwam ik dus nooit boven die ene drempel.. heb 2006 nagekeken en ja hoor! daar dus wel met een verschil van een paar 100 euro..
    2008 niet, dus gewoon laten staan en ook 2007 niet.. (of gewoon aanpassen zodat de Bdienst een lijn ziet?)
    Maar mag ik ook 2004 en 2005 nog aanpassen? of tot hoeveel jaar terug mag je gaan?
    En tot wanneer mag je die van nu aanpassen? gewoon altijd en dan pakt de Bdienst de laatste?
    En neem aan dat ik dan van 2006 alleen het verschil terugkrijg? en dat de Bdienst wel ergens kan zien wat ik had gehad toen?

En vraagje 2: bij mijn zusje in de gedownloade aangifte leek het of ze 2 huizen heeft gehad.. terwijl ze 31-12-2007 sleutel kreeg dus da kan nie.. kan dit met de huurtoeslag van de vorige woning te maken hebben? 1 probleem: de adressen die de Bdienst opgeeft zijn hetzelfde.. dus ze zou 2 keer zelfde huis hebben :(

EGO: AU! mijn linkse (.) doet auw! continue! met steken rond tepel! :(....

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    nou hij is mijn toeslagpartner, en heeft dus altijd dubbel gehad, voor hemzelf en voor mij. en ik heb zelf dus nog nooit zorgtoeslag ontvangen (ben nu 21) en nu willen ze dus dat hij dat geld wat hij voor mij gehad heeft terug hebben, omdat we dat zogenaamd dubbel hebben gehad, maar ik kan bewijzen dat ik zelf nooit zorgtoeslag ontvangen heb, en dit is al bekend bij de belastingdienst. het klopt idd wel dat hij dubbel ontvangen heeft maar dit is toch terecht, want we zijn partners en ik ontvang niks?

17. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik vind dit altijd zon ellende he die belastingdienst, kan er wel chagrijnig van worden :(

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    aj al die rot steken, terug steken meiden!
    en chicken, ik heb geen flauw benul van zon, maar als ik het zo lees zou ik iig je gezicht beschermen met een petje ofzo.. en in de schaduw is ook lekker en wordt je ook bruin van!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier geen problemen...ik laat het doen hihi...vorig jaar teruggave van rond de 4000 euro...en dit jaar weer....net nieuw huis...

Zit wel een beetje in de schop met de opvang toeslag...dat lijkt me moeilijk...maar ga er morgen eens ff induiken!

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou meiden ik ga jullie weer verlaten :( heb ik een dag om mee te kletsen :( komen de :evil: :evil: door :(

Deel Deze Pagina