@Joyce. Je kunt proberen om 2007 en 2008 nog aan te passen. Je kunt dan het beste een brief sturen naar je belastingkantoor met het verzoek de aangifte aan te passen. 2004 en 2005 zal moeilijk worden. Ik weet ook niet uit mijn hoofd of in 2004 en 2005 ook dit soort dingen van toepassing waren. Zoals je weet veranderen de dingen van jaar tot jaar. Normaal mag een inspecteur tot 3 jaar na vaststellen van de aanslag nog wijzigen bij een nieuw feit. Als ik jou dus was zou ik even een brief schrijven. Vaak gaan ze wel op zo'n verzoek in.
ik laat het ook doen, en het was ook wel goed gegaan, maar krijg een beetje de indruk dat de fout nu bij de belasting ligt en niet bij ons, maar ja, zulke pech heb ik altijd. vorige maand nog. gewoon geld op mijn rekening staan, maar automatische incasso van mijn abonnement niet gelukt, gevolg, afgesloten en her aansluitingskosten van 30 euries betalen, ze hadden me best een brief of mail kunnen sturen, de oplichters. hahah ben er wel aan gewend zo langzamerhand. o, ja vorige week nog met de babyboomshop, testen besteld 2 x komen gewoon niet binnen, nog wel mazzel dat ik gekozen had voor achteraf betalen. zo zie je maar niet iedereen heeft geluk
over de belasting; gelukkig kreeg ik altijd nog iets terug al is het dit jaar niet noemenswaardig (volgens mij zelfs onder het bedrag dat ze uberhaubt wat overmaken)..maar ik mag wel genieten van onze centjes, als ik van het balkon kijk kan ik een aantal kantoren van de BD zien Succes met het invullen enzo hiervan! Ik ben weer even weg, geniet van het mooie weer! XxX
Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet zo goed. In principe heb je gewoon beiden recht op de zorgtoeslag, mits het gezamenlijk inkomen te hoog is geweest. Heb je er al een telefoontje aan gewaagd naar de belastingtelefoon?
ja ook heel bizar, kreeg een vrouw aan de telefoon, die zij gelijk al er klopt iets niet, alle gegevens erbij, al een kwartier aan de telefoon, tuurlijk! baterij leeg, opnieuw gebeld, kregen we een man aan de telefoon. die zei dat hij ons de informatie niet zo mocht verstrekken en dat we maar een bezwaar moesten indienen dus dat gaan we ook maar doen, maar ja, dacht misschien weet jij het
Goedemiddag! Ben net wakker van het slapen na de nachtdienst. Temp nog steeds hoog! En geen duivels in velden of wegen te bekennen! Voel me kalote om dat zo maar te zeggen. Alles mislukt, kinderen slopen spullen, sociale dienst heeft nog steeds mijn geld niet overgemaakt. Maar ja. Moest er even uit. Hihi
heb 2006 al digitaal verstuurd..... Maar voor 2004 en 2005 zou ik dus eerst brief sturen of ze akkoord zijn met de wijziging en dan afwachten en dan evt digitaal versturen? en mijn vriendje dus ook voor 2008 eerst schriftelijk aanvragen of gewoon stiekem heel snel een nieuwe digitaal versturen? Klopt, veranderd altijd.. maar als specifiek boven bedrag x is dan kun je tot op heden altijd wat bijtellen toch.. en x veranderd, maar ja.. heb ook niks met die 113% enzo gedaan.. Ikwas dus alleen vergeten om het als specifiek aan te duiden dus kwam niet boven x dus geen extra.. snappie? dom dom dom... ik kreeg altijd terug tot ik consulente werd.. moet je het achteraf betalen he..
Helpt niet! AAHHHHHHH! Had gister na sporten ook onwijze krampen in buik.. maar na het douchen weer weg.. tja.. moet je ook maar niet fanatiek gaan doen als je net gekraakt bent.. zag 2 keer sterretjes voor ik ging wisselen en voelde hart kloppen achter in mijn hoofd
@Koeky: bah, die @##$$ . Jammer dat je hier maar zo heel even mocht zijn, maar ik wens je heel veel geluk in mei (mei, mei, mei de maand van het super ei ). @wgev: Ooow jij ook zo'n gedoe met je belastingaangiftes? Ik ook altijd! Ik was mn jaaropgaaf kwijt en heb daarom maar wat gegokt bij mn voorlopige opgaaf. Ik dacht ik doe gewoon mn salaris x 13 + nog wat vak. geld, maar niet dus... Nu moet ik de BD een enorm bedrag terugbetalen, omdat ik kennelijk maandelijks teveel van ze krijg (adhv mn eigen neit kloppende berkening). Wsl krijg ik het volgend jaar wel weer terug, maar toch. Ik HAAAAAAAAT aangifte doen :x . Ach, ik heb mn lesje iig geleerd. Voortana bewaar ik mn jaaropgaven echt (althans ik zal een serieuze poging doen). @Chicken:Moet voor jou wsl wel grappig zijn, al die kneusjes die moeite hebben met hun aangiftes . Voor jou is het natuurlijk appeltje eitje
Als agent van de NOD-politie zou ik dit wsl niet moeten zeggen , maar weet je waar jouw symptomen me aan doen denken...
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 & DrewB & Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & & Puk25 & Suekes 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Tante Mars & Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje & alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 17: Line77 & Noobody79 & ricmar94 18: 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & Happy79 & ingearts 20: meggytje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Einneh & Susan27 & Kris34 & nadeke 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & Justfem 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid 28: Moosje25 29: Todavia & Koeky 30: Ladypink TESTMARATHON 3 april: *Yadi *Lotte2005 4 april: *Knorretje84 5 april: * LadyJoey * Suekes * Tante Mars 7 april: * Roos1987 11 april: * Suekes 13 april: *Muurtje *Wgev 15 april: * Maartje84 19 april: * Bootsy 130 dames voor de ROZE AUDI 3 Zwanger, 2 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Maarem: Je kon dit jaar toch downloaden..? bij mij stond toen zelfs alles van salaris goed.. en bij mijn zusje met der 3 werkgevers ook!.. kei handig! dat stuk hebben ze toch echt makkelijker gemaakt! nee...... het is deze maand vast niet raak... steken lijken nu te zakken ,, das gek.. zit nu onder (.).. hhmmmss...
@koeky:wat jammer van de duivels! @nana: ahum...wij zijn collega's, maar zal ik jou voor straf ook maar vast lijmen?
Je temp ziet er goed! Wanneer wil je weer testen? *Duim, duim, duim* Balen dat je je zo voelt en helemala irritant dta je zo moet wachten op de sociale dienst. Maar dat kapot voelen kan natuurlijk ook een goed teken zijn... @all: wat is er met 18 april. Is dat een ongeluksdag ofzo waarop niemand zn NOD wil hebben...
Nou ja me cyclus is gemiddeld genomen 25 dagen dus eigenlijk 26 april maar goed dat rekend niet zo makkelijk . Pfffff nu heb ik alleen me halve huis overhoop gehaald en moet ik echt gaan opruimen. of zal ik ff een jurkje in elkaar flansen :-k :-k hihi Last van nesteldrang maar dat heb ik elke maand heel vervelend.
Heey meiden, hoe gaat het hier? Zie nog geen nieuwe zwangeren. Wel twee ongidames, geloof mermaid en Koeky. Balen meiden. Maar zie dat april voor jullie nog genoeg kansen biedt. succes meiden.